1a.lt

2016-12-29 d. iš www.1a.lt užsisakiau fotoaparatą, kurio kaina 272 Eur. Aš kaip pirkėjas savo pareigą atlikau puikiai, pinigus už prekę sumokėjau tuoj pat po užsakymo ir gavus PVM sąskaitą faktųrą. Prekę man turėjo pristatyti per Omniva paštomatą sausio 4 d. iki 14:00 val. Šią dieną prekės nesulaukiu, todėl sekančią dieną nutariau paskambinti nurodytu numeriu ir pasidomėti. Man konsultantas nurodė, kad mano prekė yra Omniva paštomato sandėlyje ir iki savaitės galo turėčiau sulaukti. Penktadienis – fotoaparato dar neturiu, todėl nusprendžiau skambinti vėl. Šį kartą man buvo pasakyta, kad mano užsakyta prekė pas Tiekėjus sandėlyje, logistikos slyriuje įvyko klaida, todėl prekę pristatys tik po savaitės. Manęs buvo paklausta ar aš ketinu jos laukti ar norėčiau grąžintis pinigus. Todėl, kad pinigai jau sumokėti nusprendžiau laukti dar savaitę. Savaitės bėgyje www.1a.lt parašiau elektroninį laišką dėl fotoaparato, jie man į laiška neatsakė. Pradėjau pergyventi ar manęs tik nebus APGAVĘ, todėl parašiau dar vieną el. laišką, į kurį man atsakė tik po trijų dienų ir tik abstrakčiai. Tai va ištorija baigėsi tuo, kad pralaukus mėnesį prekės negavau, nes jie jos ir niekada neturėjo, prašiau, kad grąžintų pinigus, kurių dar niekai negrąžina. Internetu perku tikrai daug, bet pirmą kartą susiduriu su tokia situacija, kai pirkėjas yra visiškai ignoruojamas su juo nekomunikuojama ir situacija paliekama išsispręsti savaime. Man tai yra svetimų pinigų vogimas.

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti