Baldų perlai (UAB Dipada)

Užsisakiau prieškambario spintą internetinėje parduotuvėje Baldųperlai ir pasigailėjau šiuo savo sprendimu. Spintą užsisakiau birželio 24d., užsakymą įvykdė tik rugpjūčio 3d., na dėl termino dar viskas ok., pristatymo termine buvo nurodyta 25-45 dienos, tai kantriai laukiau. Atvežė… visų pirma spinta ne tokia, kokia buvo nuotraukoje, kokybė irgi tokia pusėtina…išsipakuojam tverdami..skilęs veidrodis.. nu ok. paskambinu jiems, nufotkinu, siunčiu, žada atvežti ir pakeisti… taip ir žada vis po šiai dienai. Jau neliko kantrybės ir tikėjimo šia įmone UAB Dipada… pasitikrinau rekvizituose, įmonė pakankamai jauna ir dirba 1 žmogus- vadovas… kyla dar daugiau abejonių šios įmonės legalumu. Dar laukiu, bet jau priėmus sprendimą esu kreiptis dėl vartotojų teisių pažeidimo.

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. Rasa pakomentavo:

    UAB Dipada įvykdė įsipareigojimus, pakeitė spintos dureles. Tik labai ilgai pas juos reikia laukti užsakymų įvykdymo, galbūt ateityje kas nors ir pasikeis..

  2. Daiva pakomentavo:

    Birželio mėn. užsisakiau keturias kėdes. Pažadėjo rugjpūti kad gausiu. tačiau gavau tik spalio 2 diena,Tai dar nieko. Gavau dvi dėžes. Parsinešiau namo atidariau ir isigandau. Dvi sėdimos dalys antroje puseje aptrauktos o po medžiaga dar medziagos didžiausias gabalas paliktas. Apačia nuo medžiagos pertekliaus išsiputusi. Kėdžiu atlosai klijuoti nedaklijuoti. Vienos kėdes atlosas blogai itemptas.Baisu. Tą pačia dieną parašiau “ Baldų perlams“ el. laišką kad atvežė su broku. Gavau atsakymą kad tai pir turi buti. Vėl rašau kad taip neturi buti dar nuotraukas paskelbiau FB “ Gerų meistrų kontaktuose“ Visi aiškina kad čia tikrai brokas. Vėl rašau laišką “ Baldų perlams“ Dabar gaunų atsakymą kad aš pati dėdama kėdes jas sugadinau ir jeigu noriu jie gali už papildomą mokesti 50 eurų jas sutaisyti. Nors aš jas išėmiau pažiurėjau kad brokas, nufotografavau ir vėl gražiai sudėjau į dėžes net nebandžiau sudėjineti. Aš irgi kreipsiuosi į vartotojų teises, nors firma atsake kad galiu kreiptis:(

  3. Vilma pakomentavo:

    Įmonė neverta dėmesio visiškai. Jokios komunikacijos, jokios informacijos apie užsakymą.
    Pasibaigus užsakymo vykdymo terminui, per stebuklą pavyko susisiekti ir sužinojau, kad terminas atidedamas dar 2 mėnesiams. Atstovas aiškino, kad buvo siųstas elektroninis laiškas dėl termino pakeitimo, bet tai yra netiesa. Atstovė pakeltu tonu aiškino, kad neva tai yra ne jų priblema ir pokalbio nebaigus numetė ragelį.
    Aš esu pakraupus, kad taip gali būti dirbama. Nerekomenduoju ir labau gailiuosi, kad įkliuvau į spąstus.

  4. Greta pakomentavo:

    Laba as taip nerekomneduoju sitos firmos. As taip pat įkliuvau į ju spastus. Uzsisakiau sekcija bet nedadejo 3 stikliniu lentynu. Tai man parase kad as pati jas sudauziau jas…

  5. Pikta teta pakomentavo:

    Nerekomenduoju ir aš. Stalas seniausiai užsakytas, bet taip ir nesulaukiam.. bendravimo jokio.. ir neaišku kaip čia viskas baigsis..

  6. Gintare pakomentavo:

    O mes esame kaip tik labai patenkinti ir virtuviniu komplektu ir spinta kuriuos jie pristate. Aptarnavimas tikrai puikus. Rekomenduoju juos 100%

  7. Klientė pakomentavo:

    Sveiki,
    Užsisakėme sekciją ir komodą.
    Po kiek laiko praneša, kad tokių komodų jau nebegamina, OK, atsisakėme. Nors tai galima buvo kažkaip pažymėti, nurodyti prieš mums tvirtinant užsakymą. Sekcijos laukėme ilgokai, jokių papildomų pranešimų dėl užsakymo kol pats nepasiteirauji. Atvežė. Pradėjome rinkti. Pasirodo, kad kokybė tragiška. Spalvos skiriasi, dalys apdraskytos, laminavimas, dažai ant dalių atsilupę. Parašiau, gavau atsakymą, kad pažeidimai atsirado rinkimo metu. Kokiu rinkimo metu, kai atveža jau tokias su pažeidimais?! Pasiūlo pažeistas dalis pakeisti už papildomą kainą. Kodėl turiu dar papildomai mokėti už brokuotą medžiagą? Kitos parduotuvės keičia ir jokių bėdų nemato. O čia net nenori bendrauti, atsako tik, kad čia mūsų kaltė. Jokiais būdais nerekomenduoju užsakyti iš šios parduotuvės.

  8. Virgilijus pakomentavo:

    Labai prasta ir klientui nedėmesinga kompanija. Užsakytą prekę ekspeditoriai demonstratyviai iškrovė gatvėje, net nesiteikė automašina įsukti į kiemą. Pripažįstu, jog neužsakiau UŽNEŠIMO, bet įnešimas iki durų, manau, yra prekės pristatymo prievolė. Kompanijos ekspeditoriai nesidrovėjo pareikalauti 10 EUR už ĮNEŠIMĄ. Lupikautojai, sukeliantys klientui kaltės jausmą ir pasinaudojantys kliento pasimetimu.
    Įžūlūs krovėjai ir vadybos atmestinai atliktas užsakymas, nes niekaip neišprašau PVM sąskaitos -faktūros su įsigytų prekių identifikavimo duomenimis.

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti