Beta Media, UAB Beta.lt

Laba diena, mano bendravimas su šią įmonę mane nuvylė. 2016.04.23 įsigijau kvepalus su atsiėmimu Šiaulių prekių atsiėmimo punkte. Kvepalų dėžutė gavau be apsauginės plėveles, dėžutės dangtelis akivaizdžiai buvo nė kartą darinėjamas. Kadangi buteliukas yra tamsaus stiklo, vizualiai patikrinti esamą kvepalų kiekį buvo neįmanoma. Prekės nepriėmiau ir pasirašiau grąžinimą. Kadangi šitos prekės norėjau, 2016 gegužės 16 d. pakartojau užsakymą , tikėdama, kad šį kartą gausiu kokybišką. Apie Beta. lt užsakymo vykdymo terminų nesilaikymą jau buvo daug rašoma, tad nesikartosiu. Po mano skambučio į Klientų aptarnavimą pagaliau, birželio 13 (!) kurjeris pristatė siuntą. Atidarius siuntos įpakavimą pamačiau tą patį, ką ir anksčiau – praimtą kvepalų dėžutę, gal net ir tą pačią, kurios atsisakiau pirmą kartą. Pasipiktinusi , paskambinau įmonės atstovei Kristinai ir išsakiau savo pretenzijas dėl įmonės požiūrio į klientus. Man buvo pasiūlyta : 1) grąžinti kurjeriui prekę ir atsiimti pinigus, arba 2) daryti keitimą, tuomet man butų atsiųsta nauja prekė, kurios pristatymas gali užtrūkti. Nebenoriu daugiau nervuotis ir pasirinkau grąžinimą.
Perskaičiau internete daug neigiamų atsiliepimų apie Beta. lt klientų aptarnavimą, prekių bei paslaugų kokybę. Gaila, kad nepadariau to anksčiau – tuomet gal nebūčiau taip nusivylusi ir nebūtų taip sugadinta nuotaika. Pati dirbu pardavimuose, tad puikiai žinau, kas yra kova dėl kliento, įmonės reputacija, todėl nesuprantu Beta pozicijos – viskas «dzin»… Pirmas kartas man su Beta buvo nesėkmingas, antras – taip pat. Trečio – nebus ! Nepatariu apsipirkinėti Beta. lt , nes nėra jokių garantijų, kad neteks nusivilti.

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti