BETA

BETA paslaugų kokybe tiesą sakant nesidomėjau, kol nesusidūriau asmeniškai. Pastebėjau paskelbta akciją LR valstybinei vėliavai. Pristatymo terminas buvo nurodytas 3-5 darbo dienos. Pamaniau, kad tai būtų puiki dovana artimajam gimimo dienos proga, tame tarpe sutapo ir valstybės diena. Nieko nelaukęs užsakiau išsirinktą vėliavą ir laukiau… Terminui artėjant prie pabaigos, o tame tarpe ir artėjant minėtoms progoms, kurioms pirkau šią dovaną, nujausdamas, kad kažkas ne taip, pradėjau skambinti pagalbos telefonu. Dvi dienas bendravau su konsultantais, kurie žadėjo pasidomėti susidariusia situacija ir žinoma „domėjosi“, kad neapsikentęs jų atsakymų laukimo, parašiau jiems dar ir elektroninį laišką, į kurį gavau „guodžiantį“ laišką, kad jie išsiaiškins ir informuos ir žinoma „informavo“ (praėjus artimojo gimtadieniui ir jų nurodytam pristatymo terminui), kad prekės nepristatys ir pinigus grąžins, nors spėju, kad bankinės operacijos mokesčio negrąžins, bet tai smulkmena atsižvelgiant į tai, kad užsakant vėliavą, pas meistrus buvo užsakyti rankų darbo vėliavos kotas bei laikiklis prie sienos (kuriuosi ir teko įteikti jubiliatui, atsiprašinėjant dėl „nepilnos“ komplektacijos, žadant ją papildyti vėliau). Reziumė toks – nuotaika sugadinta, graži dovanos idėja nuėjo šuniu ant uodegos ir kas iš to BETA šabloninio elektroniniu laišku parašyto (nesugeba net paskambinti) „atsiprašome už sukeltus nepatogumus“. GĖDA!!!
P. S. siekiant, kad kiekviena istorija baigtųsi gerai ir norint palinkėti to paties BETA personalui gerinant aptarnavimo kokybę, paminėsiu, kad vėliavą užsakiau kitoje bendrovėje ir ji sėkmingai buvo pristatyta. AČIŪ Jiems.

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti