Bigbox.lt

Užsakem tv internetu is www.Bigbox.lt, zadejo atsiusti per 3 darbo dienas. 4 darbo diena pasiskambinau, nes nesulaukiau prekes, pasake, kad svenciu laikotarpiu visus situos tv ispirko… nu sorry, tai susitvarkyk internete svetaine, informuok pirkeja, svarbiausia pinigus pasiimti JIEMS, tai dabar dar laukiam pinigu grazinimo, kazko labai nepatikima ir nerimta firma pasirode, atsargiai visiems.

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. Liuda pakomentavo:

    Gailiuosi, kad prieš užsakydama prekę nepaskaičiau atsiliepimų apie BIGBOX ir užlipau ant to pačio „grėblio“ kaip ir daugelis. Užsakiau televizorių, atlikau išankstinį apmokėjimą, nes jei mokėsi grynais kaina padidėja (įdomu kokiu pagrindu?) dar paskambino, įsiūlė laida už 8 eurus. Sutartą dieną gavau laidą, o televizorius, kaip paaiškėjo, gabenimo metu buvo sudaužytas :).Pasiūlė primokėti ir pirkti brangesnį, nes toks kokį užsakiau „ale“ buvo tik vienas (nors jų tinklapyje vis dar galima užsakyti) atsisakiau ir paprašiau grąžinti pinigus (226 eurus). Pinigų grąžinimą pažadėjo atlikti tik kitą savaitę (kokiu pagrindu tiek laiko nusavinami mano pinigai?). Įdomu kiek dar visokių išsisukinėjimų ši įmonė sugalvos? Manau, kad be VMI, FNTT ir Vartotojų teisių apsaugos tarnybos pagalbos su šia įmone susikalbėti nepavyks.Visiems nepatenkintiems įmonės veikla klientams siūlau nepatingėti ir kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

  2. Aleksandra Rufanova pakomentavo:

    Na jau tikrai neištvėriau ir nepatingėjau paieškoti kur atsiliepimą parašyti galima.Su prekėmis viskas tvarkoje,bet aptarnavimas yra kažkas baisaus.3 kartus iš eilės susiduriu su problemomis: pirma karta: grąžinau prekę o pinigus reikėjo „išmušinėti“ visą vasarą, o svarbiausia skambinau tris kartus ir man vis sakė kad jau pervedė.Antra karta užsisakiau šaldytuvą,kuris buvo pristatytas į kitą mietą,dabar užsakytas telefonas…ir vėl sandelyje kažkokia klaida ir siuntimas prailgo iki penkių dienų.

  3. Erika pakomentavo:

    Kaledu proga vyras nupirko telefona iphone 6s uzsake auksini, bet persuko konsultantas ir pasake kad auksinio nera yra tik rozinis nu tvarkoj vyras sutiko kad atsiustu rozini, ka jus manot gavau dovana be galo dziaugiausi iki to laiko kol neikisom jo i kompiuteri pasirodo negalim prisijungti ir tada ant dezutes pamaciau mazom raidem parasyti kad demo versija ne pardavimui(demo not for resale) nusivyliau baisiai bet ieskosiu teisybes vis delto dideli pinigai sumoketi uz nieka:(

  4. Mindaugas pakomentavo:

    Netikėkit prekės pristatymo laiku. Prekės vėluoja 1-2 savaites.. Komunikavimas su pirkėjais tragiškas.. Pirmas ir paskutinis kartas, užsakant iš šitų veikėjų prekes..

  5. Bogbox pakomentavo:

    zsisakiau televizoriu, po savaites pasiskambino, kad sito modelio netures (nors buvo parasyta pristatymas per 1-3 d.d)pasiule pakeisti i kita modeli, sutikau pakeisti praejo 3 dienos ne prekes ne skambucio, paskambinau neks nieko nezino pazadejo perskabinti vel pralaukiau 2 dienas neks neskambino, vel skambinu pats pasirodo it to televizoriaus nera :)) saraskino kontora!!! Gerai, kad pasirinkau moketi gavus preke kitaip ne pinigu neatgauti ne prekes neturesi. Dabar paskaiciau komentarus ir supratau, kad esu ne venintelis apgautas. http://www.bigbox.lt bigbox.lt

  6. aferistai pakomentavo:

    Na as laimei nieko nepirkau is ju ir nesiruosiu pirkti bet toks pirkeju apgaudinejimas mane tiesiog nervina ir negaliu taip ramiai praeiti…kainos uzkeltos kazkokios kosmines lyginiant su kitom internetinem parduotuvem… va pvz kad ir elementarus usb raktas pas juos: http://www.bigbox.lt/Kompiuteriai-ir-ju-komponentai/Isorines-duomenu-laikmenos/USB-atmintines/A-DATA-Classic-C008-32GB-White.html?force_sid=674afd5d397f54519cb4e514afbb9424&listtype=search&searchparam=a%20data%20usb&listtype=search&searchparam=a%20data%20usb&listtype=search&searchparam=a%20data%20usb&listtype=search&searchparam=a%20data%20usb

    13eur,kai tuo tarpu lyginai toks pats vos virs 7 euru… stai: http://www.vilvita.lt/kompiuterine-technika/flash-atmintines?product_id=314980

    arba: http://www.skytech.lt/ac00832grwe-atmintukas-adata-classic-c008-32gb-istraukiamas-baltai-melynas-p-61609.html

    stai dar: http://www.fortakas.lt/usb-atmintukai/adata/ac008-32g-rwe/458973/atmintukas-adata-classic-c008-32gb-istraukiamas-baltai-melynas.html

    ir dar jie drysta rasyti kad zemos ir draugiskos kainos…tegu tik neapgaudineja…beja tas pats ir su kitom prekem,ne tik su usb atmintinem.viskas ten brangiau apie 70-80% nei kitur…tad jei neturit kur deti pinigu prasom pirkti pas situos aferistus…negaliu pakest kai rasosi parduodam pigiai o kainos gerokai aukstesnes nei kitur…

  7. Lina pakomentavo:

    Būkite labai atsargūs ką nors pirkdami šioje parduotuvėje, nes pristato neveikiančias prekes.
    O toliau kaip nori. Parašiau kelis laiškus, bet negavau jokio atsakymo, bandžiau skambinti pateiktu telefonu, niekas neatsiliepia, tik atėjo žinutė, kad gal kažkas kažkada su susiseks. Tai jei nenorite tokių netikėtumų ir nemalonių staigmenų, geriau čia nepirkite.

  8. Audrius pakomentavo:

    Pardave preke, kurios neturi, alternatyvu siulyti neskuba, kontakto vengia, o kai paprasai grazinti pinigus, pareiskia, jog tai ivyks dar po savaites. Taigi – dvi savaites be prekes ir be pinigu.
    Neigiamu atsiliepimu savo puslapyje nepublikuoja.

  9. r pakomentavo:

    Neaišku iš kur paėmė telefono numerį, pradėjo rašinėti pasiūlymus. Internetiniame puslapyje galimybės atsisakyti reklamų nėra arba tokia funkcija paslėpta, belieka tik susisiekta kažkuo gyvai (ko nereikėtų daryti jei nevogtų telefonų numerių). BigBox – iš*rauškit, niekada gyvenime nepirksiu ir atkalbinėsiu visus, kas norės iš jūsų pirkti

  10. vida pakomentavo:

    gaila kad nepaskaičiau atsiliepimų ankščiau,nes sugaišau daug laiko ir nervų prasidėjusi su bigbox.Tokio žemo lygio aptarnavime jau neteko patirti kokius 20 metų.Konsultantų kompetencija nulinė,raštingumas irgi.Žodžiu apie parduodamus televizorius matyt informacijos turi daugiau naujagimis,grubumas ir akiplėšiškumas beribis.Nors bendradarbei guodė kad ko norėt juk iš kauno,bet nemanau kad tai gali juos pateisinti.Ir kaime pas žmones turėtų būti nors lašas kultūros ir žinių.

  11. katia pakomentavo:

    Sveiki ir as papuoliau ant ju greblio.. uzsisakiau tv kuri parasyta atsiuncia per 1-2 d.d pralaukiau 2 savaites be jokio perspejimo. aisku skambinausi pati susizinlt kaip kas. galiausiai mano siunta gavo kurjeris bet negalejo man jos atvesti,kadangi jie pamirso ideti laikykli,kurio kaip matos pas juos dabar nera ir nezinia kada bus !!!! puse dienos praskambiniejau issiaskint ir atsisakyt to laikyklio,galiaisiai sutvarke kazka bet paeme pinigus uz atvezima nors preke nuvaziavau atsiimti pati! Bei atveze ja dar ir be dokumentu,kurios pamirso ideti ir atves tik kita diena!!!!! Sukciu sukciai, gyvenima nieko ten nesakysiu daugiau!!!?

  12. kotryna pakomentavo:

    Gaila bet ant jų užkibau ir aš. Užsisakiau kompiuterį, kita dieną gavau žinutę, kad kompiuterį pristatysime kitą darbo dieną, kompiuterį gavau išpakuoju ogi ne tas kompiuteris kurį užsisakiau. Iš karto skambutis bigbox.lt buvo pasakyta atsiusti nuotraukas kaip įrodymą, kad gavau ne tai ką turėjau. Nuotraukas nusiunčiau po kurio laiko sulaukiau skambučio, sako taip sandelyje įvyko klaida, tačiau šiuo metu neturime to kompiuterio kurį jūs užsisakėte, tad yra du variantai jus pasiliekat tą kompiuterį ir mes jums gražiname 30e, arba gražinate kompiuterį ir gražinsime pinigus. Aišku pasirinkau antrą variantą, nes kompiuteris nebuvo vertas mano sumokėtų pinigų. Buvo pasakyta kad pirmadienį atvažiuos kurjeris ir paims iš jūsų kompiuterį. Atėjo pirmadienis iki 16h kurjerio nesulaukiu, skambinu , prisiskambinti neįmanoma ( o be to jų skambučiai tai kainuoja ohoho, skambinant ir laukiant 1min kol signalas yra iš sąskaitos kapsi po 1e, o skambinta tai kokius 5kar. kol prisiskambinau )tai va prisiskambinau ir sako na nežinome kurjerį užsakėme, jei iki 18h. neatvažiuos skambinkit iš naujo užsakysim, iki 18h kurjerio taip pat nesulaukiau , paskambinus atsiliepia kitas konsultantas ir vos ne aprėkia kad kantrybės neturiu, ir kad kurjeris atvažiuos antradienį, taip pat paminėjo jei iki pietų neatvažiuos skambinkit, vėlgi antradienį iki pietų žinoma neatvažiuoja, skambutis vėlgi bigbox.lt (vėl iš kokio 4 karto prisiskambinta ) pasako na nežinau žinokit čia mums irgi kainuoja tuos kurjerius vis iš naujo samdyt , pasakiau kad man irgi laikas kainuoja kiekviena diena laukt namie to kurjerio, buvo pasakyta kad vėl laukt iki 18h. Dėl įdomumo paskambinau DPD, pasiteiravau apie kurjerį kuris turėtų atvažiuot , sužinojau kad kurjeris buvo užsakytas vos prieš pusvalandį, nors kaip jie teigė kad jau trečią kartą kurjerį užsako. Galiausiai kompiuterį paėmė. Po savaitės vis dar neatgavusi pinigų skambinu teirautis kada juos atgausiu, sužinau kad asmuo atsakingas už mano siuntinį šiuo metu serga ir negali sutvarkyti visko, tad pasiūlė paskambinti naujoj savaitėj. Paskambinus naujoj savaitėj taip pat buvo tempiamas laikas , tačiau galais negalais pinigus atgavau. Žinot kiek gi laiko truko šis galinėjimasis su bigbox.lt, ogi 3 savaites. Neprasidėkit su šiuo puslapiu, nes atims daug jūsų laiko bei žinoma nervų.

  13. Termo pakomentavo:

    Prekę vėluoja atiduoti- antra diena (kadangi jie patys dar nėra jos gavę!!!), bet atsiunčia sąskaitą faktūrą ir dar nori, kad parašytume atsiliepimą apie prekę kurios dar net akyse nesame matę???? Neigiamų komentarų, net netalpina į savo puslapį. Šaraškinų kontora, net nebandanti spręsti iškilusių problemų, bet jas akivaizdžiai ignoruojanti! Pirmą ir paskutinį kartą pirkome pas juos! Rekomenduosiju visiems jų puslapį „apeiti ratais“! O Big Box dėkui už sugadintą Valentino dienos staigmeną!

  14. piktas pakomentavo:

    Kaip matau daug cia beiskundzianciu, prididedu ir as prie skundu. niekam nerekomenduoju sios pardes..uzsisakiau plancete, paeme inigus, o kita diena paskambinau sakau kaip de pristatyo ir pan, sako neturim tokios prekes..tai susitvarkykit savo el parduotuve viena syki. ir bto neleidzi pas juos neigiamu komentaru rasyti. nezinau is kur 4000+ teigiamu komentaru pas juos, bet pasiziurejus, turetu but visi neigiami. patys prisiraso matyt ir tiek..isdure lygioj vietoj…

  15. Gerbėjas pakomentavo:

    Nerekomenduoju. Vienintelis jiems žinomas jų klaidų sprendimas – atvežkite į Kauną, gražinkite prekę ir po savaitės pinigus pervesime. Man netoli, nuvešiu, bet nepavydžiu kas Klaipėdoje ar Zarasuose gyvena .. 🙁

  16. As pakomentavo:

    NEPIRKITE is sios e-parduotuves. Tai tikri MELAGIAI ir t.t ,gal net ir aferistai . Deklaruoja ,jog perke pristato per 1-2 d. Betpraejus savaitei paaiskejo ,kad jos net neturi , tipo dar tik pakeliui i LT .Nors paskambinus pranese ,jog ja tuoj tuoj pristatys kurjeirs. NEREKOMENDUOJU PIRKTI IS SIOS E-parduotuves.

  17. Nepatenkinta pirkėja pakomentavo:

    Nerekomenduočiau net priešui. Užsisakiau prekę, kurią turėjau gauti po 1-2d.d., po vienos dienos sugebėjo paskambint ir pranešt, kad reiks dar savaitę laukt. Kai paklausiau kodėl pas juos puslapyje parašytas trumpas terminas, pasakė, kad viskas nėra atnaujinama „realiu laiku“ ir kad nėra man čia dėl ko piktintis. Parašiau jiem atsiliepimą jų puslapy, bet žinoma, jie jo nepatalpino :)))) nieko keisto. Deja, tai jau nebe pirmas kartas su jais, tad ačiū, bet daugiau niekad nesinaudosiu Bigboxu. Nerekomenduoju ir jums.

  18. Arturas pakomentavo:

    Sveiki, preke uzsakiau 12d. Prekes neva pristato per 1-2d., o siandien jau 15d. Emiau ir pasiskambinau pasake, kad bus tik 20d. geriausiu atveju, neva su kurjeriais problema ir pan. Tai kam rasyt ir meluot, kad 1-2d.pristatymo dienos!!!!

  19. Virgelis pakomentavo:

    Nesugeba net i el pasta atrasyt laiku. Atraso po savaites ar dvieju rimta kontora.

  20. Lukas pakomentavo:

    Išskirtinai tragiškas požiūris į vartotoją. Užsisakiau telefoną + dovana + dėkliukas. Beabejo prekės atvyko ne visos ir dar sumaišytos. Dovana beabejo buvo užmiršta ir neįdėta. Dėkliukas sumaišytas ir įdėtas pigesnis. Atrašė į pranešimą, jog prekės sumaišytos vos po 3 dienų ir deja tik po papildomo skambučiio norėdamas priminti. Tad dėkliuko keitimas užtruko virš savaitės. Galų gale nusprendžiau atsisakyti dėkliuko, nusipirkti kitur ir susigrąžinti išleistus pinigus ir laiką. Deja, pinigų negali sugrąžinti nes dėkliukas subraižytas. Šiuo metu pinigai nebuvo nei sugrąžinti, nei sulaukiu atsakymo. Gaila, kad šiais laikais vis dar vartotojo aptarnavimas yra žemiausiame prioritete…

  21. Tadas pakomentavo:

    Nerekomenduoju iš čia užsakinėti prekių, nes pardavinėja prekes, kurių sandėlyje neturi ir dar leidžia daryti apmokėjimus už tokias prekes. Kaip

  22. Mantas pakomentavo:

    Neturi prekių, vis žada kad už poros savaiciu tures. Paskui vel skambina kad neturi ir kad dar 2 savaites laukti

  23. Kasparas pakomentavo:

    Dar tokio žemo lygio nemačiau. Puslapyje pateiktos prekės komplektacija žymiai skiriasi nuo reklamuojamos komplektacijos. Užklausus internetu neatsakyta. Po 4 dienų užklausus antrą kartą gautas bukas tuščias atsakymas. Dar kartą paprašius detalizuoti prekės komplektaciją buvau užblokuotas „your IP has been found on a block list“. Tai čia bigbox nukrito žemiau grindų.

  24. Artas pakomentavo:

    Aciu visiems uz info,vengsiu siu prekeiviu

  25. Simonas pakomentavo:

    Nepatingėjau susirasti parašyti atsiliepimą,
    taip bixbox siūlo kone prieinamiausias sąlygas bei kainas Lietuvos rinkoje didžiajai dalies technikos ,aptarnavimas kaip pakliūva, bet
    perspėti noriu visus, sumokėjus pinigėlius, ar užsakius prekę, internetu,telefonu, ar paštu, tai dar nereiškia kad jūs ją gausite, teko bandyti pirkti tiek kompiuterius, tiek TV ,tiek panašią techniką, ir visi atvėjai pasibaigė tiesiog graudžiai, tai po užsakymo parašo jo staiga prekė dingo ir gražina pinigėlius arba tiesiog atšaukia užsakymą visą, tai staiga kaina pakyla ir pasiūloma brangesnė prekė – panaši pasirinktai, buvo ir tokių kurijozų kada atsakymas jog jūsų atsakymo dėja negalima patvirtinti nes staiga atėjo klientas ir nusipirko ją ( nerezervuoja bixbox jūsų pirkimu trumpai)
    Pabaigai, TIKRAI nesiūlau šių žmonių, geriau permokėti vieną kitą centą arba du, bet gauti tvarkinga aptarnavimą,ypač ten kur sutarta prekė rezervuojama. Tai tiek.

  26. Philips pakomentavo:

    Norėjau pirkt TV,bet perskaičiau komentarus,persigalvojau.Ačiu visiems

  27. K pakomentavo:

    Panaši situacija. Pirkome šaldytuvą, sekančią dieną skambina šio prekės nebeturime ir gavimo nenumatome imkite brangesnį +30 €. Nutraukėme užsakymą. Gerai nors pinigus grąžino tą pačią dieną. O prekė el. parduotuvėje vis prieinama.

  28. Jonas pakomentavo:

    Sveiki.
    Nusipirkau pakankamai brangų kompiuterį, atlikau pavedimą, sekančią dieną man paskambino ir pranešė, kad prekės jie neturi, ir daugiau nebeturės. WTF? Kurių galų reikia laikyti prekes pasiūloje ir juolabiau, kurių galų reikia imti pinigus, kai prekės neturite?????
    Buvau piktas, todėl liepiau tučtuojau rasti alternatyvą, už kurią nemokėsiu papildomai nė cento. Konsultantas net nepasiūlė papildomos nuolaidos ar belenkokio fucking, kad ir menkniekio, kuris suminkštintų širdį.
    Jei ir pirksiu čia daugiau, tai tik prieš tai įsitikinant, kad prekė vietoje. Bet abejoju, kad čia pirksiu ir tikrai niekam nerekomenduosiu

  29. Pirkėja pakomentavo:

    NEREKOMENDUOJU. Džiaugiuosi, kad nepervedžiau pinigų iš anksto. Požiūris į klientą “ pritrenkė“. Pasirinktos prekės neturėjo, pasiūlė kitą, sutikau. Laukiau 2 savaites visiškoje tyloje…Pasiteiravus vadybininko( su kuriuo ir pradėjau visus reikalus) kur užsakyta prekė, gavau atsakymą, kad jis dirba su “ naujais užsakymais“. O kur mano užsakymas- suprask, ieškok pati… “ gal kolegės turės informacijos“. Žiauru, kai sėdėdami tikriausiai vienoje patalpoje, negeba komunikuoti tarpusavyje ir dar su arogancija apgaudinėja klientus. Apsaugok Dieve nuo tokių vadybininkų ir tokių firmelių, nes rimtos kompanijos taip nedirba.

  30. ana pakomentavo:

    tragiska parduotuve, apgaudineja zmones lygioj vietoj. kai perki tai pasako kad gausi preke per dvi dienas, po dvieju dienu paskambina pasako kad neturi tos prekes ir lauks is sandelio ir taip tempia dar dvi savaites. o paskambinus ir pasiklausus is kito numerio ar turi parduotuveje preke (del kurios veluoja) meluoja kad turi.
    niekas neprasidekit

  31. Kristina pakomentavo:

    Pasisakysiu ir aš apię šią parduotuvę. Internetu perku daug, ir tokio žemo lygio serviso neteko sutikti niekur kitur. Kad pardavinėja prekes, kurių neturi, o vietoj jų įkyriai siūlo ką nors kitą, tai čia dar pusė bėdos. Bet man teko malonumas nusipirkti iš jų telefoną Xiaomi, kuris po triejų mėnesių naudojimosi sugedo, ir štai jau du mėnesiai garantiniame. Į garantinį paštu išsiunčiau už savo pinigus. Informacijos apie remonto eigą – jokios. Deklaruoja, kad remontas trunka 2-5 savaitės, bet mano jau visas 8 ir panašu, kad dar nepabaiga 😀 Į elektroninius laiškus atsakyti nesiteikia, paskambinti dėl garantinio irgi nėra kur. Pirkau kelias prekes, bet ši buvo tikrai paskutinė. NEREKOMENDUOJU dėl kelių sutaupytų eurų gadintis sau nervus.

  32. Nijolė pakomentavo:

    Keista, kad parduotuvė gadina savo reputaciją. 50% ant 50%. Užsakiau prekę be jokių pinigų pervedimų. Atsiskaitysiu su kurjeriu. Jeigu vyks nesklandumai su pristatymu-atsisveikinsime.

  33. Gytis pakomentavo:

    Viena kartą susidūriau, nieko blogo negaliu pasakyti, užsisakiau prekę, sumokėjau pinigus, už dviejų dienų nusprendžiau, kad noriu kitos prekės iš kitos parduotuvės, susisiekiau, atšaukiau, pinigus grąžino tą pačia dieną, neitų ir prašyti kažko geriau, nes dažniausiai su pinigų gražinimais užtrunka savaitę visi.

  34. Sergejus S. pakomentavo:

    Man viskas tikrai patiko, bigbox komanda dirba puikiai, užsakymas vėlavo bet tikrai ne dėl BIGBOX kaltės, darbuotojai skambino, siūlę kitus variantus, tai už tą pačią kainą įsigijome brangesnę prekę. Gintarui ir Inetai – ačiū už puiku darbą ir sekmės BIGBOX’ui

  35. Kondratas pakomentavo:

    Meluoja apie turimas prekes. Uzsakem telefona, tinklapi raso, kad turi, uzsakius, paskambina ir sako, kad neturi paziuresim gal kazkur sandeli dar yra. Po poros dienu perskambinus sako, kad turim, bet kitos spalvos tik (apie telefona kalba eina). Uzsakymo laukiam jau beveik dvi savaites, nesulaukiam, kaltina omniva, kad pas juos ten sistemoi klaida. Zodziu GRYBAI. Nerekomenduoju, meluoja apie prekiu turejima, uzsakymo laukti neaisku kiek, ir neaisku ar isvis gausi. NIEKADA NIEKADA nebepirksim bigbox.

  36. Rytis pakomentavo:

    Užsakius prekes tinklapyje rašo, kad visos prekės yra ir kiekis yra pakankamas, užklausus paštu taip pat patvirtina, kad prekė yra ir problemų nebus. Kitą dieną po užsakymo skambina ir sako, kad prekės neturime ir ją pristatysime per ateinančias dvi savaites. Praėjus daugiau nei dviems savaitėms ir paklausus ar prekė jau yra vietoje, sulaukiau vėl to paties atsakymo… Prekės sandelyje neturime ir nežinoma kada ją turėsime, jei pats nesusisieksi, tai nieko ir nesulauksi…

  37. Eliza pakomentavo:

    Norėjau įsigyti televizorių,bet pasiklausinėjus kolegų darbe, tikrai to nedarysiu. Pasirodo kiek daug yra apgautų pirkėjų, o paskaičius ir komentarus, rekomenduoju ir Jums gerai pagalvoti ar norėtumėte įsigyti kažką iš šitos firmos. Nes jie įsivaizduokit net nesilaiko savo tinklapyje surašytų taisyklių. Košmaras…Pirkime iš patikimų pardavėjų , o ne iš tokių kaip šis.

  38. Emilija pakomentavo:

    DĖMESIO VISIEMS! Dėl savo pačių ramybės nieko nepirkite iš šios parduotuvės, ši įmonė apgaudinėja žmones. Atsisako keisti brokuotą daiktą ir grąžinti pinigus. Aš pati gailiuosi, kad nepaskaičiau atsiliepimų čia ir įsigijau daiktą iš šios el. parduotuvės. Vienintelis kelias – vartotojų teisės. Įmonės atstovai nekomunikuoja, negrindžia savo veiksmų teisiškai, pretenzijos nepasiekia vadovo. NIEKO IŠ ČIA NEPIRKITE!

  39. Gediminas pakomentavo:

    NEREKOMENDUOJU – atveze pazeista preke, bet pakuote nebuvo pazeista – tai dabar i kalbas net neina. Vienintelis kelias – vartotoju teises. O geriau isviso is ju nepirkti!

  40. Irma pakomentavo:

    AFERISTAI. Gaila, kad tik dabar komentarus pasiskaitėme.. Tiek nervų prigadino. Nukentėjome, kaip ir kiti. Sumokėjome pinigus už šaldytuvą (tokį nebūtiną kasdien daiktą!) vasario 28 d., skelbime žadėjo po 1-2 d.d. atvežt. Atvežė po daugybės skambučių balandžio 6 d. Po 38 d.!!! Dar jokios koronos nebuvo užsakant! Atvežė nesupakuotą, visą dulkėtą, iš kažkieno ekspozicijos… Paprašėme pakeisti, žinote ką atrašė – pasirašėte DPD gavimą, reiškia patvirtinote, kad gavote be trūkumų!!! Patarimas – nepasirašykite nepatikrinę daikto, o kadangi per coroną sudėtinga patikrinti, apskritai neprasidėkite su šitais APGAVIKAIS!!

  41. Kristina pakomentavo:

    Uzsakiau Telefona, bet pamacius kad neteisinga savo numeri nurodziau, noredama pakoreguot paskambinau jiems ir puse dienos negalejau prisiskambint. I maila neatsakinejo ta diena. Paskaiciau komentarus cia ir nusprendziau nepirkt. Kita diena be jokiu problemu uzsakyma anuliavo. Ir jau kita diena grazino man i saskaita pinigus. Tai kad esu patenkinta.

  42. Robertas pakomentavo:

    Kažkaip nesuprantu,kai darai užsakymą-atrodo viskas gerai-prekė užsakyta,tikiesi ją gauti,o kitą dieną tau paskambina ir pasako,kad tokios prekės nebeturime…tai kaip suprasti?Tai kaip ten dirba jie,įdomu?Prekę užsisakai,ir svarbiausia pinigus nuskaito,o paskui pareiškia,kad prekės tokios neturi,kokios norėjai?Nesuptantu jų darbo,na niekaip!!!Ir po to jie siūlo savo prekę,kurios aš visai nenoriu…Tai kodėl neperspėja kad tokios prekės nebeturi,juk taip turėtų būti

  43. Tomas pakomentavo:

    Patariu neprasidėti su šia įmone. Sugedus telefonui jiems pristačiau garantiniam remontui. Tuo viskas ir pasibaigė. 2 mėnesiai jokios informacijos jokio komunikavimo. Pinigus atgavau tik įsikišus vartotojų teisių apsaugos tarnybai.
    Patys blogiausi atsiliepimai!

  44. GIEDRĖ pakomentavo:

    Prisidedu prie neigiamų atsiliepimų, gerai, kad ižvelgus užsakinėjant, jog kažkas ne taip, paskaičiau neigiamus atsiliepimus ir atšaukiau užsakymą. Užsakytos prekės kaip ir daugumai – nebebuvo, pasiūlė kitą. Na sutikau, tuomet siūlė papildomą gaminio draudimą, atsisakius vadybininkas pradėjo labai nemaloniai bendrauti, aiškinti, kad kaip čia perku seno modelio siurblį be papildomo draudimo, negi keisiu juos kas 2 metus. Tai manau mano reikalas. Pristatymo laikas buvo nurodytas 1-4 d.d.,o užsisakius vadybininkas pranešė, jog pristatys tik apie gegužės 20 d. paskambinus dėl užsakymo atšaukimo stebuklingu būdu pristatymo laikas sutrumpėjo tiek, kad būtų jau šiandien išsiuntę. Žodžiu baisus tiek komunikavimas, tiek marketingas, labai nerekomenduoju.

  45. Adelė pakomentavo:

    Nerekomenduoju visiškai šios parduotuvės, visiškas nesiskaitymas su klientais- atsiunčiama neužsakyta (tik krepšelyje buvusi) neapmokėta prekė ir paskui aiškinkis su jais, atgal nepriima! Labai gaila, kadper skubėjimą nepasidomėjau iš ko perku. Su preke viskas gerai, bet atrodo specialiai klaidinami klientai, ko pasekoje tenka susimokėti. Yra tikrai patikimų el. parduotuvių, tikrai labai nerekomenduoju!!

  46. Donce pakomentavo:

    Nu su manim bande skambintis, kai negavo mokejimo, paaiskino kaip padaryt sutarti ir sb lizingu ir pan. Nu padariau.. tai SB irgi kazko as neitinku… Tik tada pagalvojau paskaityt atsiliepimus. Tai dabar jau ramiau, kad nepatvirtino. Bet tai kyla klausimas, kaip prasideda rimta lizingo kompanija su tokiais? gal kad is Kauno abu?

  47. Romas pakomentavo:

    Užsisakiau prekę su jų padaryta kainos klaida, tai pasiūlė paskambinę už pilną kainą pirkt. Apsurdas 🙂 Saugiklių į taisykles prisidėję chillina , jei ką paskambins ir pasakys, jog nesiųsim.

  48. Darius pakomentavo:

    Sveiki.Pakliuvau ir as.Pakuote buvo tvarkinga,o ispakavus buvo sulankstytas daiktas.Nenori pakeist prekes.Kreipsiuos i vartotoju teises.

  49. Gustas pakomentavo:

    Užsisakiau 2 prekes (Laptopą ir jam bluetooth pelę), 07/05, jau yra 7/17. Prekes turėjau gauti 07/12 vėliausiai (žadėjo 2-5d.d.– pristatymą). Sekančią darbo dieną gavau skambutį kuriame sakė, jog pelę gausiu per 2-3d.d. o laptopą per 5-7d.d. Praėjus 7d.d. ir nieko negavus, nei pelės, nei kompiuterio, jiem paskambinau, sakė dėl tam tikrų vėlavimų ir t.t pristatys viską per 1-2 d.d. Praėjo 3 dienos vis dar nieko negavau, šiandien vėl pasiskambinau, sakė dėl tam tikrų vėlavimų gausiu vėl po 1-2 d.d. Nerekomenduočiau užsisakinėti iš šios parduotuvės.

  50. Simonas pakomentavo:

    pardavinėja prekes, kurių net nežada turėti, o už sumokėtus pinigus pasiūlo įsigyti „ką nors panašaus“ nes prekė „išparduota“. Tuo tarpu ji ir toliau „pardavinėjama“ puslapyje. Tai buvo nebe pirmas kartas su jais ir tikrai paskutinis. Nuoširdžiai perspėju vengti šios „parduotuvės“. O štai pinigų gražinimas vyksta gana komplikuotai.

  51. Aivaras pakomentavo:

    Grybu kontora. Antras tel is ten pirktas pradėjo striginėti pats spaudydavosi ekranas, neimanoma naudotis. Nusiųstas į garantinį tai nurašė ant galinio stiklinio dangtelio įbrėžimų. NIEKS NEPIRKITE IŠ BIGBOX.

  52. Andrius pakomentavo:

    Ačių pasisakiusiems, norėjau solidžiai apsipirkti, po Jūsų atsiliepimų apsigalvojau.

  53. Vilma pakomentavo:

    NEPIRKITE NEPIRKITE nieko iš šitos įmonės, aferistai, įdeda brokuotą sulūžusią prekę, paskui visą kaltę verčia DPD arba pačiam klientui, negalima pakeisti prekės arba susigrąžinti pinigų. Pažada atsakyti , atrašyti, tyla.NEPIRKITE. Lietuvoje daugybė normalių įmonių. Tik ne BIGBOX!!!!!!!

  54. Ilma pakomentavo:

    Nepasiskaičiau tokių atsiliepinų. 500 eur už skalbimo mašiną, kurią pristatė sudaužytą. Pamatėm tik išardę. O pasirodo turėjau išardyti prie DPD. Kaltę verčia man. Nors greičiausiai patys įkišo DPD sugadintą prekę. 3 sav atakuoju ir nieko. Komunukacija nulinė. Niekada nepirksiu

  55. Lina pakomentavo:

    Su skalbimo mašina tas pats kaip ir pas Ilma, pirkau už 560 euru, pasirašiau, o kaip išardžiau pamačiau jog sulaužyta ir likau kalta, jog nepatikrinau prie DPD. Savo taisykles susikūrė taip, jog net vartotojų teisės nepadėjo, atseit nepasinaudojau savo galimybe patikrint prekę prieš pasirašant. Pirmą kartą susidūriau su tokiais aferistais, supakuoja lūženas ir laukia kas paklius. Labai
    gailiuosi jog prieš pirkdama nepasiskaičiau atsiliepimų. Niekam nerekomenduoju.

  56. Adomas pakomentavo:

    Užsisakiau bigbox.lt telefoną, sumokėjau pinigus ir aišku jie to telefono neturėjo. Taigi pinigų negražina jau trečia diena, rašiau laišką. Kad sumokėt jiems tai iškarto, o gražint pinigus jau neidomu.

  57. Goda pakomentavo:

    Įmonė pardavinėja nekokybiškas prekes, meluoja ir tragiškai komunikuoja. Užsisakius televizorių už gana didelę kainą, gavau naudotą prekę (nepasivargino net Netlix paskyros atjungti). Pakeisti į tokį patį naują, aišku, negalėjo, nes tai buvo paskutinis vienetas. Sutarus, kad per kelias dienas pakeis į brangesnį su mano priemoką ir pasiėmę naudotą televizorių, dingo, jokios komunikacijos ar informacijos apie užsakymo eigą. Per kelias dienas iškodama informacijos visais įmanomais kanalais, sugebėjau išpešti, kad prekė sandelyje ruošiama išsiuntimui ir išsiųsta bus kitą savaitę. Atėjus preliminariai išsiuntimo dienai ir vėl jokios informacijos negavusi, pati kreipiausi ir gavau atsakymą (vėl tik po kelių bandymų laiškais, žinutėmis ir telefonu), kad prekę iš tiekėjų gaus tik po mėnesio. Užsakymą atšaukiau, po 3 savaičių sugaišto laiko ir nervų. Linkiu aplenkti šią parduotuvę.

  58. Tomas pakomentavo:

    Uzsisakiau ps4 zaidima, atsiunte tuscia zaidimo dekla be disko.

  59. Andrejus pakomentavo:

    Kaip ir sakiau, esu pirkęs ne kartą, pasiskaičiau atsiliepimus, bet visgi nusprendžiau pirkti. Viskas super greitai atėjo prekė (JBL kolonėlė). Patariu pirkti

  60. Daiva pakomentavo:

    Jei turite galimybę neprikti šioje parduotuvėje tai ir padarykite. Padarius užsakymą, po dviejų dienų paskambino ir pasakė, kad prekės neturi. O nuėjus į jų tinklalapį ir toliau galima užsisakyti prekę.

  61. guru pakomentavo:

    Bendravimas su klijentais apgailetinas,prekes veluoja..Parduoda prekes kuriu patys dar neturi …Jei turite galimybe usisakykite kitur.

  62. Edgaras pakomentavo:

    Uzsisakėm televizerių, atkeliavo netinkamai veikiantis. Ruozai per visa ekrana, kreipėmės i juos sako reikejo prie kurjerio patikrinti, deja kurjeris siknoj rozetes neturejo. Fiziskai preke nera pazeista, tik ijungus matomas brokas. Parduotuve atsisako grazinti pinigus uz televizoriu, remonto nesiulo. Visiems siulau aplenkti siuos aferistus,

  63. Justas pakomentavo:

    Nerekomenduoju pirkti mob. telefonu iš šitos e-parduotuvės.
    Norint dėl garantinio kreiptis turi pats iš savo kišenės nusiųsti per kurjeri į Kauną telefona. Net į kalbas nesileidžia dėl apmokėjimo iš jų pusės.
    Negalėkit tų 10-20€ ir pirkit iš kitur… bent jau aptarnavimas normalus bus.

  64. Donatas pakomentavo:

    Gaila,kad neuzmaciau situ komentaru anskciau..
    Kaip ir daugelis cia rasiusiu, pasimoviau ant BigBox „akcijines“ prekes
    AOC 27′ monitoriaus, gavus pranesima ~12h ryto, kad nuolaida, uz ~30min uzsisakiau, sumokejau pinigus.
    Kita diena skambutis, „prekes nebeturime, gal norite kita,panasu uz 310 eur?“ 60 eur brangesni 😀
    Nenustebciau,jog to akcijinio, monitoriaus neturejo, o tiesiog tokia sales praktika:
    „Akcija->Sorry nebeturime prekes -> Gal brangesne?“
    Ateityje vengsiu..

  65. Anonimas pakomentavo:

    Pardavineja prekes kuriu net neturi!!! Nors tinklalapije iki siol galima uzsisakyti sia preke! Bent paskambintu informuotu, tai ne guma tempia. Gaila nusprendziau surizikuoti, nors maciau blogus atsiliepimus. Dabar sedet be prekes kurios skubiai reikia ir laukti kol pinigai sugris!!!!

  66. Petras pakomentavo:

    Servisas klaikus, detaliu neuzsako, pastoviai meluoja ir matosi, kad toks ju darbo stilius. Vienareiksmiskai nerekomenduoju.

  67. Vaidotas pakomentavo:

    Nerekomenduoju. Skalbimo masina pristate pazeista ir jau ilgiau kaip menesi neikas nesiteikia išspresti sia problema. Kazkokie aferistai tik prizada bet nieko nevykdo. Priskambinti taip pat neimanoma

  68. Kęstutis pakomentavo:

    Nerekomenduoju.Pridavus preke į garantinį remontui sakė kad suremontuos 3-4savaites,jau 2 mėn.kai po mėn. paskambinau tai pasakė kad pasiteirausim ir perskambinsim,bet nesulaukiau,kitą savaitę paskambinau tai pasakė kad vidurį savaitės jau grįš po remonto,bet taip vėl savaitė prabėgo ,taip jau 2 savaites kalba

  69. Pirkeja pakomentavo:

    Pirkau du vienetus tos pačios prekės. Atsiuntė tik vieną, nors sumokėjau už du. Paskambinus meluoja, kad išsiuntė dviem siuntom, bet antro vieneto taip ir negavau. Niekam nerekomenduoju iš jų pirkti, nes apgaudinėja žmones.

  70. Vilma pakomentavo:

    Prekę užsakiau 2021 01 10 iki šiol jos negavau 2021 03 22. Komunikacija 0, pati teiravausi kur mano prekė.

  71. Ricardas pakomentavo:

    ne apsigaukit su keitimu ir draudimu papildomu metu sukciai

  72. Pirkėjas pakomentavo:

    Rekomenduočiau nepirkti nieko iš bigbox.lt, ypač brangesnių prekių. Pirkau skalbyklę-džiovyklę už beveik 1000 Eur, tai išpakavus pasimatė išorinis pažeidimas, kuris neatrodė akivaizdžiai neatsirado transporto metu, bet buvo gamyklinis. Susiekus ilgai negavau atsakymo ką daryti su preke, galų gale atsisakė pakeisti nes neva gamyklinės prekės nebūna su pažeidimais ir pasityčiodami pasiūlė 2 proc. nuolaidą (20 Eur). Atviras klausimas, ar jie nesisiunčia būtent „tokias“ prekes į Lietuvą pardavimui. Manau geriau pirkti iš stambesnių prekybininkų, nors ir truputi brangiau, nieškat pigiausios kainos.

  73. Bekit kuo toliau pakomentavo:

    Pirkau plansete, parsivezu ispakuoju, korpusas ilenktas, nuvezu atgal, nieko negalim padet nesk i garantini 🙂 turiu itarima, kad grazinta preke ar net kazkiek panaudota. Geriau rinktis skytech yra buve panasiu atveju, maloniai priima ir jokiu nesamoniu. Geriau primoketi 30euru, nei rizikuoti, kad ir kaip tai juokingai skambetu, perkant nauja daikta is parduotuves 🙂

  74. Andrius pakomentavo:

    Nepirkite, užsisakiau prekę, kurios pristatymas buvo 1-2d.d.
    Parašė sms, kad pristatys per 3d.d., po trijų dienų skambinu, kad nagaunu prekės, pasako, kad tuoj perskambins, po 4ių valandų paskambina ir pasako, kad prekės neturi.
    Geriau pirkite Aviteloje, puikus aptarnavimas ir greitas pristatymas.

  75. Joe pakomentavo:

    Užsisakiau prekę, kurios pristatymas tą pačią dieną jei užsisakai iki 10val ryto, didelėm raidėm reklamuojasi. Laukiu jau 3 dienas, jei skambini sako ne mūsų kaltė, o kurjerių:)

  76. Donatas pakomentavo:

    Meluoja jog tą pačią dieną pristato jei užsisakai iki 10. Meluoja ir neraudonuoja. Komercinis triukas ant kurio pasimoviau.

  77. Laura pakomentavo:

    Išsirinkome viryklę. Atlikus užsakymą ir gavus patvirtinimą skambinome ir paklausėme ar tikrai prekę turi ir kada pristatys. Buvo atsakyta, kad prekė tikrai yra, atlikite mokėjimą ir prekę pristatysime per 2-3 d.d. Mokėjimą atlikome. Kitą rytą skambutis, kad visgi prekės NETURI. Siūlo pirkti beveik dvigubai BRANGESNĘ prekę (neva naujas modelis), o jeigu taip netinka grąžins pinigus.
    Sugaištas laikas

  78. Piktas dede pakomentavo:

    Sudarinejome preke lizingu vadybininkas valde krepseli uzsakinejome fifa22 xbox one x,o gavoome xbox series x,tai zaidimas nevikia visai,dabar nei bankui moketi pinigus uz ora,atsakomybes jokios,teks kreptis y tv pagalba,nes tik viesumas sugedins,daugiau nieko nelieka.

  79. Liongina pakomentavo:

    Svetainėje parduoda viryklę ir dar su 20 eur nuolaida ir nemokamu pristatymu. Nusipirkau internetu penktadienį. Gavau automatinius atsakymus apie apmokėjimą,…
    Pirmadienį gaunu laišką, kad šio modelio neturi. Vadybininkas žinute pasiūlo kitą variantą. Nesutikus man, pinigus grą žino per parą, bet to modelio viryklę Big Box vis dar pardavinėja…
    Betvarkė su int. puslapiu, o gal su vadyba.

  80. Big fox pakomentavo:

    Prekiu pristatymas is 2 dienu pavirsta i 5. O is 7 – i 21.
    Ignoruoja nenaudingus klausimus, pvz. del nevykdomu salygu, kad ir kiek beklaustum. Skundas vartotoju teisiu inspekcijai garantuotas!

  81. Tatjana pakomentavo:

    Aš pirkau kvepalus vyrui gim.dienos proga.Maža to,kad vėlavo pristatymas,tai dar ir kažkokį falsifikata atsiūntė.Pavadinimas atitinka,dežutė kitos spalvos,buteliukas ir forma neatitinka.Žodžiu,kažkokį skiedalą man prastumė.Į el.laiškus atsakinėjo,atsiprašė,siūlo grąžint pinigus(atgavus prekę,aišku)Bet paskaičius koment.bijau,kad galiu likt prie suskylysios geldos.Nieko,antireklama jems padarysiu būtinai.

  82. Jelena pakomentavo:

    pristatymas Vietoj 1-7 d buvo pakeistas (pranešta telefonu) į 2-4 savaites. pasiteiravus po 2 savaičių, informavo planuojamą pristatymo laiką. Pasiteiravus minėtą dieną, buvo pranešta el. paštu, jog siunta išsiųsta ir ją gausiu per 1/2 darbo dienas. Negavus siuntos bei paklausius papildomai siuntos nr, man pasakė kad kurjeris jos nepaėmė ir siunta bus išsiųsta už kelių dienų. Pasiteiravus vėl siuntos nr, gavau atsakymą, kad prekė juos pasieks per savaitę. pasiteiravus vėl – gavau atsakymą, kad prekę turės gal po 2 savaičių.
    Apatarmavimas telefonu – viena tragedija, konsultantė atsakymai „aš nežinau, aš nematau“ ir t.t.
    Atšaukus užsakymą bei paprašius atlikti skubų pinigų grąžinimą ir to nesugebėjo, delsė su atsakymu iki dienos pabaigos ir pavedimo prieš savaitgalį taip ir neatliko.

  83. Renatas pakomentavo:

    Apeikit ratu šita veikėju kontora. Nerekomenduoju jei sveikata rūpinaties. Neverta tu keliu euru pigumo, problemu bus daugiau.

  84. Valdas pakomentavo:

    Sveiki isigyjau telefoną rašė dovanų yra kitas telefonas iki kol usakiau ir patvirtintų tada jie man pasako ribotas leidimas tai kol usakiau buvo dovana o užsakius dingo nebėra dovanos tai matote kokie apgavikai

  85. Šaraškino kontora pakomentavo:

    Nepirkit to ale prailginto garantinio. Nieko jie netvarko, o susimoki nemažai

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti