Digitalas įžūliai meluoja prisidengtamas mistiniais LR teisės aktais!

Nekokybiška kinietiška vartų automatiką nustojo veikti atsiradus pirmiesiems šalčiams. Galiojant garantiniam aptarnavimui bendrovės atstovų paprašėme atvažiuoti į vietą pašalinti gedimų. Gavome atsakymą: „Pažymime, kad nei LR Civilinis kodeksas nei LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymai nenumato įpareigojimų pardavėjui važiuoti nemokamai pas pirkėją… Todėl prašome pristatyti parduotą daiktą į parduotuvę adresu…“ MELAS! LR Civilinio kodekso 363 straipsnis ir Mažmeninės prekybos taisyklės reglamentuoja netinkamos kokybės prekių ir paslaugų keitimą ir grąžinimą, pagal kurį pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą. Dideles ir sunkias (daugiau kaip 10 kg svorio) netinkamos kokybės ne maisto prekei grąžinti veža pardavėjas. Informavus apie taiįmonė visgi sutiko atsiimti prekę.

0
0
  
Processing your request, Please wait....
skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. Nicoline pakomentavo:

    Thanks so much for the post.Really thank you! Great.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.