e-senukai.lt

Sveiki,senuku internetineje parduotuveje nusipirkome telefonspyne,kuri po keturiu menesiu sugedo(dingo vaizdas),kadangi preke buvo garantine(garantija siai prekei 24men.),tai nieko nelaukdami nuvezeme i garantini aptarnavima.Mazdaug po 10dienu nuvykome atsiimti ir buvome sokiruoti,pasirodo garantines apziuros metu paaiskejo,kad preke buvo remontuota (perlituotos kai kurios detales) ir garantinis aptarnavimas siai prekei netaikomas!!! Istikti soko nuvykome i senuku parduotuveje esanti prekiu grazinimo skyriu,o ten ir sako,tai gal jus ir remontavote ir nepavykus suremontuoti nuvezete i garantini,nors kur logika garantine preke patiems remontuoti!!!,tada mums sako parasykite pretenzija,atsakingi asmenys apsvarstys ir pateiks atsakyma,atsakymas buvo,kaip ir tikejomes pretenzija netenkinama,nes preke buvo remontuota.Vat kaip galima atsidurti beviltiskoje padetyje ir nieko irodyti negalime,bet juk sitaip gali atsitikti ir nusipirkus brangia preke pvz:televizoriu kainuojanti 5000lt.(prailgini uz papildomus pinigus garantija) ir kaip musu patirtis parode,gali jos ir negauti.

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. Klaudija pakomentavo:

    Esu pasipiktinusi senukai.lt internetinės parduotuvės aptarnavimu. Užsakiau prekę antradienį ~11 val. ryte. Buvo aiškiai nurodyta, kad atsiimti ją galėsiu per 1-3 d.d. Laukiau nesulaukiau, penktdienį neištvėrus skambinau nurodytu telefonu. Atsiliepusi mergaitė atsakė, kad mano duomenis perduos atsakingiem asmenim, ir kad šie su manimi susieks. Aišku, niekas nesusiekia… po kelių valandų skambinu dar kartą. Vėl tas pats dialogas – „duomenis perduosime“. Aišku, vėl niekas neskambina, o jau 16 val., man verkiant reikia gauti tą prekę. Nuvažiuoju į atsiėmimo punktą, ten paprašau išsiaiškinti, kame reikalas, ir galų gale išaiškėja, kad mano prekės nebėra sandėlyje. Trūksta žodžių išreikšt pasipiktinimą, kodėl PO VELNIŲ NIEKO NEINFORMAVOTE?????? Jūs nepagalvojate, kad žmonės laukia, jiems reikia tos prekės būtinai, ir jei bent laiku praneštumėt, spėtų atšaukt užsakymą ir įsigyt kažkur kitur?? Ar jums taip atsiprašat nusišikt ant kliento? Bent jau tos mergaitės telefonu galėtų šitą info suteikt. Kas ten per idiotai pas jus dirba???

  2. Zena pakomentavo:

    Prekėm pirktom iš internetinė parduotuvės nesiskundžiu, ypač patiko labai greitas pristatymas.

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti