Kubas nesąžininga sukčiaujanti apgaudinėjanti įmonė

Tai yra nesąžininga, sukčiaujanti, apgaudinėjanti vairuotojus Mažeikių transporto įmonė. Pirmiausia pagal galiojančius LR įstatymus komandiruotė turi būti įforminama pasirašytu įmonės vadovo įsakymu su kuriuo susipažinęs vairuotojas pasirašo, tačiau šį įmonė niekada nerašo ir neišduoda šių įsakymu. Tad išvyksite be įsakymo ir įmonė galės jus laikyti komandiruotėje tiek, kiek užsimanys, o ne kiek priklauso ar jūs norėsite. Antra, pagal LR Darbo kodekso straipsnius įmonė nėra niekada išdavusi ir iki šiol neišduoda vairuotojams atsiskaitymo lapelius, kuriuose būtų įrašytos apskaičiuotos, išmokėtos ir išskaičiuotos sumos. Nors 2014 metu pavasarį Valstybinei darbo inspekcijos Telšių skyrius gavęs prašymą yra įpareigojęs įmonę išduoti darbuotojams atsiskaitymo lapelius, priešingu atveju taikys administracinę nuobaudą. Tačiau atsiskaitymo lapeliai iki šiol neišduodami, tai patvirtina dirbantys vairuotojai. Taip yra todėl, kad įmonė nesąžiningai, sukčiaujančiai ir apgaudinėjančiai nusukinėja dalį atlyginimo (įvairios sumos, kiek teko susidurti apie 100 eurų) nuo didžiosios daugumos vairuotojų. Ypač nuo naujokų, nesenai dirbančių, gyvenančių toliau nuo Mažeikių, kitose miestuose. O kai vairuotojai pasiskaičiavę ir pasigedę dalies darbo užmokesčio pasiskambina paprastu telefonu įmonei, tai su jais įmonės buhalterija bendrauja, kaip su svetimais ir nieko nepaaiškina, liepia neviena šimtą kilometrų atvažiuoti ir išsiaiškinti. Vairuotojai įvertinę važiavimą iki ofiso numoja ranka, tad įmonė papildomai pelnosi iš vairuotojų. Per šimtą vairuotojų susidaro didelė nusukta ir neišmokėta pinigų suma. Ir neveltui savininko metinis pelnas siekia 1 milijoną eurų O jei pradėsite važinėti į ofisą aiškintis, tai greitai patapsite „persona non grata“ (nepageidaujamas asmuo). Net įmonės interneto dvejuose svetainėje nėra pateikiami buhalterės-apskaitininkės ir vyr.buhalterės mobilieji telefono numeriai. Visų kitų administracijos darbuotojų mobilieji telefonai pateikiami, bet buhalterijos nepateikiami. Kodėl? Todėl, kad tai pirmas ženklas, kad įmonė nemokės Jums visų uždirbtų pinigų ir, kad Jūs norėdami tai išsiaiškinti netrukdytumėte. Nors visose normaliose transporto įmonėse buhalterijos turi ir pateikia mobiliuosius telefonu numerius, kad būtų bet galima susisiekti. Pats savininkas yra davęs įsakymą darbo užmokestį skaičiuojančiai jaunai ir paklusniai buhalterei-apskaitininkei kuo daugiau sutaupyti pinigų, tad ji stropiai ir atidžiai vykdo šį įsakymą ir nemoka visų priklausančių ir sąžiningai uždirbtų pinigų. Trečia, užsidirbus nesuteikiamos apmokamos atostogos, jos savavališkai nesuderinus įforminamos, kaip buvimas namuose ir taip panaikinamos, nesvarbu, kad tuo metu po atidirbtos kadencijos parvykus namo pirmiausia priklauso poilsis namie. Ketvirta, nuskaičiuoja nuo atlyginimo už kuro normą, kuri priklauso nuo savininko nuotaikos. Vieną kartą parvešite kuro norma pvz.32 litrai 100km kelio, ji bus gera. Kitą kartą parvešite pvz. 29 litrai 100km kelio, ji bus bloga, tad nuskaitys nuo atlyginimo. Penkta, įmonėje dirba labai didelė dalis kitataučių, didžioji dalis iš jų baltarusiai, bet yra ir visokių kitokių tautybių, kuriuos visus dėl piniginės naudos mėgsta savininkas. Dėl jų, šioje įmonėje darbo užmokestis mažas, minimalus tarp transporto įmonių, eilė metu nekyla ir niekada nekils. Kitataučiai nekalba lietuviškai, tad turėsite prie jų kalbos, elgesio, papročių taikytis ir kalbėti rusų kalba, nors ir dirbsite lietuviškoje įmonėje. Šešta, į keitimus važiuosite, kaip „silkės bačkoje“ tik dviem mažais mikroautobusais „Opel Vivaro“ arba keleiviniu „W Caddy“ ir plaksitės kepdami vasarą po visą Vakarų Europą, kol sulauksite savo keitimo. Septinta, nėra gerų maršrutų, linijų. Vienoje už minimalų darbo užmokesti malsitės po Prancūzijos užkampių kaimų kaimus, pastoviai matuosite su metru ar rulete puspriekabėje ilgį kiek krovinio pasikrovėte ir kiek liko laisvos vietos, su vadyba bendrausite per Garmin navigacija maigydami maža nepatogu navigacijos ekraną, plaksitės po visą Prancūziją dėl pvz.dviejų palečių, o išsikraudinėsite tarp Hamburgo, Vokietija ir Danijos, kelyje, kur BAG’u (Vokietijos transporto inspekcija) daugiau nei nuvažiavimu. Kitoje linijoje turėsite per diena po 5 pasikrovimus, kokius 100-300km pavaziavimo ir vėl 5 išsikrovimus ir už ši vergiška darbą, nes reikės naudoti krovinio tvirtinimo diržus, tegausite keleriais eurais per dieną daugiau. Ir t.t. panašiai kitose linijose. Aštunta, vadyba bloga, jei atvykes nerandi issikrovimo ar pasikrovimo adreso, įmonės, tai ji pasiūlo eiti ieškoti ir jai nesvarbu, kad teritorija gali būti, kaip pusė miesto. Devinta, savininkas dėl prasigyvenimo yra pasikėlęs, besigyriantis, kaip dauguma išėjusių iš jo grižta atgal pas jį, jis normaliai bendrauja tik tada, kai Jus jam būsite reikalingi dėl darbo, visais kitais atvejais ir išeinant iš įmonės jis su Jumis neatsiskaitys, neišduos rekomendacijos, todėl nekartą įmonė yra paduota į teismą. Ką jau bekalbėti, kad seniau įmonės savininkas išardė besikurusią įmonėje vairuotojų profesinę sąjungą, net pasakė, kad paaukos milijoną litų, bet profsąjungos nebus. Dešimta, nebūkite naivūs tikėdami, kad ši įmonė yra normalus darbdavys. Kodėl pastoviai, daugelį metų ši įmonė deda visur skelbimus į internetą, kad ieško vairuotojų? Tiek neviena, Mažeikių transporto įmonė nededa skelbimų, o ši įmonė deda. Netikėkite atsakymu, kad deda dėl įdarbinamų kitataučių. Pasikalbėkite, paklausinėkite kitų Mažeikių transporto įmonių vairuotojų, ką jie žino, tad papasakos apie šią įmonę, tad suprasite, kodėl neverta dirbti šioje įmonėje, nors kai pasiskambinsite pagal visuose skelbimuose pateikta savininko mobilaus telefonu numerį ir nuvyksite pokalbiui su juo, tai nepasimaukite ir neapsigaukite, kaip jis gražiai čiulbės, suoks, kokios geros darbo sąlygos pas jį. Visą tai nėra ne per plauką geriau, nei bet kuriose kitose normaliose transporto įmonėse. Paprasčiausiai šios įmonės savininkas pagal išsilavinimą statybininkas, tad ir tvarkosi jis savo versle, kaip statybose. O kur didžiausia betvarkė ir ekonomikoje šešėlis? Būtent statybose. Tad ir šioje įmonėje daug netvarkos, nesąžiningumo, sukčiavimo, apgaudinėjimo. Ir savininkas nieko nedaro, nekeičia, netvarko. O kam? Jam juk gerai, vis dėlto 1 milijonas litų pelno per metus. Žinoma, po šio komentaro gali, o ir pasipils įvairūs kiti komentarai, kad visa tai netiesa. Tai tiesa ir tik tiesa. Būtų kitaip, tai kitokia ir būtų tiesa. Taip, dirba žmonės šioje įmonėje, nes kam jau iki pensijos nebetoli, kas išsiskyręs ir jo toks gyvenimo būdas, kas kažkam kreditą pasiėmęs, ką alimentai smaugia, kas nevienam Lietuvos darbdaviui nereikalingas, kaip tik vairuotoju, kas daug metų pradirbęs nebenori kažką keisti į akivaizdžiai geresnį ir t.t. Bet naujai ateinančiam vairuotojui ši įmonė blogas pasirinkimas, jei net apie tai blogai atsiliepia Mažeikių darbo biržoje. O ką jau berašyti apie tai, kad įmonės vilkikai gabena kontrabandą…

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti