Lova.lt

Niekam nepatarciau is LOVA.LT uzsakynet nieko!
Nors pagaminimo terminas ir taip labai didelis,net 2 menesiai, mes su vargu issikovojom savo lova po 3 menesiu. Sumokejom puse kainos,pirkom nepigia lova su ciuziniu uz 4850 lt ir dar turejom daug problemu. Skambinejom,vazinejom i salona,reikalavom, o jie vis pazadais maitindavo,makaronus kabina. Sake,jog pacia lova tai pagamina per 1,2 dienas ,tik kad labai didele eile kol iki musu lovos gamybos daeis. Galiausai po 3 menesiu pasake, lova galim atvezt o ciuzinio dar reiks laukt. Zodziu saraskina kontora, o kainos juk ten labai dideles. Tiesa, dar vienas svarbus dalykas. Rinkomes lova is paveikslelio, atrode ispudingai. O gyvai kaip pamatem,ziauriai nusivilem.Tokiu panasiu nemazai buna baldu salonose ir per pus pigiau.O mes norejom, jei jau tokia suma mokom ir dar 2 net men.lauksim , kad butu superine. Deje…ismetem i bala nemazus pinigus.

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. lova.lt pakomentavo:

    Apgailestaujame, kad taip ilgai teko laukti lovos. Išties, turime labai daug užsakymų, todėl kartais vėluojame su terminais. Kaip bebūtų, turėtumėme pabrėžti, kad už vėlavimą Jums buvo atlyginta pritaikius nemažą nuolaidą.
    Dėl lovos išvaizdos, tai užsakant lovą, jums stengėmės parodyti, kad galutinis vaizdas gali kažkiek skirtis nei matėte nuotraukoje, kadangi keitėsi lovos spalva ir galvūgalio išmatavimai., o tai yra pagrindiniai faktoriai galutiniam vaizdui.

  2. Inga pakomentavo:

    Labai panasi situacia atsitiko ir mums,nusprendus pasinaudoti lova.lt paslaugomis.Velavimas,daug izulaus ir absurdisko melo ir t.t. ir t.t.
    Zmones,jei saugote savo pinigus ir sveikata,nesinaudokite lova.lt paslaugomis.Si puslapi galite naudoti nebent ideju pasisemti,kadangi jame rasite tikrai daug graziu paveiksliuku.Deja pagaminti baldai ne is tolo neatitinka to,ka tuose paveiksliukuose matote.

  3. Echnatonas pakomentavo:

    Sveiki, labai gaila, kada keli žmonės gadina, įmonės įvaizdį. Manyčiau reikėtu pirmiausia pradėti nuo saves, jeigu nežinote ko norite, tai nereiškia, kad įmonė kalta. Manyčiau toki žmonės dažniausiai yra viskuo nepatenkinti ir pikti. Linkiu, kad toki klientai nepapiltu į kitu imoniu akirati.

  4. Inga pakomentavo:

    Nenoriu gadinti firmos ivaizdzio ,todel noriu pasitaisyti.
    Tai,jog musu uzsakymas nepateisino musu lukesciu,dar nereiskia,jog visi pagaminti baldai neatitinka paveiksliukuose pavaizduotu.Kalbejau grynai is savo patirties.Bet galbut tokiai imonei,kuri kaip pati sako,turi daugybe uzsakymu,viena kita nesekme yra normalu.Turbut….Taigi tikiu ir tikiuosi,kad imone turi begale laimingu klientu.Ta turbut irodo tai,jog imone nespeja su terminais,veluoja.
    Ir vis delto suprantama,jog zmogus,pasiruoses sumoketi ne maza suma pinigu uz ispudinga balda kuri mate paveikslelyje,toki pati ispudinga ir tikisi gauti.Jei negauna-supyksta.Ir tas yra normalu.
    Imonei linkiu sekmes.Dar vienas palinkejimas butu nemeluoti klientui.
    Busimiems lova.lt klientams patarciau kuo nuodugniau aptarti savo uzsakomus baldus,kad veliau netektu nusivilti.Pvz.reiktu pagalvoti ir apie tai,kad nuotraukoje,kuria matote,patalpos interjeras nebutinai atitinka jusiski.Taigi ir baldas jusu namuose gali ziuretis kitaip.Galbut to mes ir nepadareme.T.y.visko deramai neapgalvojome ir neaptareme.Tiesiog susizavejome foto internetiniame imones puslapyje.

  5. lova.lt pakomentavo:

    Pirmą, ką norėtumėme pabrėžti – „kas nedirba, ta neklysta“.
    Esame pagaminę virš 1000 skirtingų baldų ir pastebėjome, kad dalis klientų baldus renkasi iš nuotraukos, bet keičia jų spalvą, išmatavimus ir t.t. Kad baldas atrodytų idealiai turi būti suderintas visas kambario interjeras. Nereikia tikėtis kažkokio stebuklo, kai užsakoma karališką lovą, kuri pastatoma 20 metų remonto nemačiusiame miegamajame. Palaikome komentarą, kur rašoma, kad pradėkime nuo savęs, nuo namų interjero ir tik tada reikalaukime iš įmonės. Brokai pasitaiko ir mums, bet dar nebuvo atvejo, kad neišspręstumėme problemos.
    Visada rekomenduojame prieš pasirenkant galutinį variantą, pasikonsultuoti su savo ar mūsų įmonės dizaineriu.
    Dar kartą norime atsiprašyti tų, kam vėlavome su užsakymais. Mūsų įmonės politika neleidžia išvežti baldo, jei jis neatitinka projekte numatytų reikalavimų. Kartais tenka viską gaminti iš naujo, todėl vėluojame.

  6. Ieva pakomentavo:

    Aferistu komanda. Nepasitikekite ir netikekite sia kompanija. Nebent neturite kur deti pinigu ir sveikatos. Izulus melagiai!!! Pasakysiu paprastai- NEI LOVOS, NEI PINIGU!!!

  7. verslo partneris pakomentavo:

    Lova.lt – Aferistai ! Jų vadeiva Marek lipnevič klykia ir siautėja, kai paprašome kuopti jo pridergtus reikalus ! Klientus apgaudinėja, partnerius apgaudinėja ! Pinigų partneriams nemoka !

  8. Sonia pakomentavo:

    Labai gaila, kad neatėjo į galvą paskaityti skundų prieš pateikiant užsakymą šiai kontorai. Gaila laiko, gaila pinigų (tikrai prisidedu – NEMAŽŲ) ir gaila nervų. Geriau parsisiųsti brangius baldus iš Italijos – kaina šiek tiek didesnė, bet nei nervų, nei staigmenų. Prisidedu prie visų nusivylusių klientų ir tikrai – teisingiausias pavadinimas šiai kontorai – „aferistai“. Tiek įžūlumo ir melo dar nebuvau girdėjus. Netikiu, kad jie turi daug klientų, manau neturi tų, kurie jų užsakymus įvykdytų – jie juk neturi savo gamybinės įmonės – ieško subrangovų ir aš apie tai ne pati sugalvojau – jie apie tai patys iškalbėjo – ir apie tai kad neturi subrangovų ir apie tai, kad juos subrangovai meta. Matyt netyčia išsprūdo tiesa – melagiams visada taip nutinka. Visi buvę klientai matyt susitinka čia – kaip matom, jų ne šimtai.

  9. Gintas pakomentavo:

    Kas toks busite „verslo partneris“ ? Gal tamsta galite parasyti kas per imone esate? Taip drasiai parasete kaltinimus tiesiogiai zmogui ivardijant varda, pavarde (nors istatymai draudzia), tai gal atskleisite kas jus tokie ir parasykite del ko nukentejote?
    Neesu tos imones klientas, neturiu jokios nuomones apie ja, bet panasu, kad konkurentai raso …

  10. Valdas pakomentavo:

    Viskas gerai su ta firma, jei negavote išsvajoto baldo, gal netinkamą spalvą parinkote, ar dar kas?
    Man pagamino lovą pagal mano dizainerės brėžinius ir nuotraukas. Kažkiek bijojau, kad nesugadintų mano audinio (labai brangus buvo).
    Viską padarė idealiai, nusiskundimų neturėjau. Dėl terminų, tai man vėlavo 8 dienas. Kaip ir blogai, bet tai man nuotaikos nesugadino.
    Draugai užsakė minkštą kampą ir jiems padarė laiku.
    Matyt, skirtingų užsakymų būna ir skirtingi klientai. Vieni mėgsta bartis, kiti viską sprendžia taikiai.

  11. Natalija pakomentavo:

    Tai baisūs apgavikai ir aferistai , gryni vagys , užsakytų baldų negaunu jau 9 mėnesiai, buvau jų kontoroje , į akis žiūri ir meluoja , nepirkite pas juos jei jums svarbūs jūsų pinigai.

  12. Edita pakomentavo:

    Prisidedu prie nukentėjusių nuo šios firmos. Tai melagiai ir gana drąsūs aferistai. Nesuprantu kodėl leidžiamas toks internetinis puslapis. Šioje įmonėje dirba tik trys darbuotojai ir užsiima baldų gamyba. Ir ko tik negamina žmonės ir įmonės saugokitės apgavikų.

  13. Erika pakomentavo:

    Liaudiškai kalbant “ užsiroviau “ ir aš. Prekės užsakytos buvo rugsėjo mėnesį ( lova, minkštasuolis, fotelis ), po 5 mėnesių vis dar gamino. Pareikalavus grąžinti pinigus, atkirto, kad pinigai išleisti. Žodžiu, nėra ką čia ir kalbėti, įdomu, kada ta jų veikla baigsis ???

  14. lova.lt pakomentavo:

    Savo veikla (minkštų baldų gamyba pagal individualius užsakymus) pradėjome 2010m ir iki šiol ją vykdome. Per savo istoriją pagaminome virš 2000 skirtingų minkštų baldų. Dalį mūsų pagamintų baldų galite pamatyti mūsų puslapyje. Norime atsiprašyti tuos klientus, kurie buvo priversti laukti ilgiau, nei buvo numatyta sutartyje. Kaip bebūtų, mes irgi klystame ir kartais užstringame ties vienu ar kitu baldu, bet už vėlavimus visada mokame delspinigius.
    Labai apmaudu skaityti atsiliepimus, kur esame vadinami aferistais, apgavikais ir t.t.
    Norime atkreipti dėmesį, kad su klientu visada yra pasirašoma sutartis, kurioje aiškiai išdėstomos visos sąlygos dėl mokėjimu, termino, šalių atsakomybės ir t.t. Visais atvejais kilusias problemas sprendžiame teisiškai ir niekada nesikratome atsakomybės už savo klaidas.
    p. Erika, dar karta asmeniškai atsiprašome už jūsų patirtus nemalonumus. Kadangi mums nepavyko kokybiškai pagaminti jūsų užsakytos sofos, pasiūlėme pasirinkti kitą modelį, ką ir padarėte. Deja, duotas naujas terminas buvo mums per trumpas (10 d.), kad užbaigti kitą sofą.
    Tikrai neprieštaravome nutraukti sutartį ir gražinti avansą. Sutartyje yra nurodyta, kokia tvarka vyksta sutarties nutraukimas ir avanso gražinimas. Kadangi gautas avansas yra panaudojamas medžiagoms supirkti, natūralu, kad mes tu pinigų vietoje (kasoje) neturime (jie išleisti), todėl numatome terminą, per kurį privalome gražinti pinigus. Jei jūsų manymu mes kažkur jūs apgavome ar pažeidėme sutarties sąlygas, visada galite kreiptis į teismą. Nebūtina brautis pas mus į biurą ir vulgariai necenzūriniais žodžiais aiškintis situaciją.

  15. Elena pakomentavo:

    Situacija nepasikeitė ir 2015/2016 metais. Baldai užsakyti dar 2015 m. – bet jau 2016, o baldų nėra. Kreipsimės į teismą – kaip sumokės delspinigius- mažai nepasirodys…

  16. Pirkėjas pakomentavo:

    Gerbiami pirkėjai, 2016 m. kovo 30 d. ši „garbinga “ įmonė inicijavo įmonės bankroto procesą,tačiau jų bankroto prašymas atmestas. Kada jiems tai pavyks,neaišku!!! Saugokite savo pinigus!!!

  17. rasa pakomentavo:

    Sveiki, o pas mus tokia situacija….Sutartį pasirašėme 16-01-29, užsisakėme virtuvinį kampą „Rita“., Ką Jūs manote??? Ausis plovė 4 mėnesius, kad turi kažkokį didelį užsakymą, vis laukite, tipo mūsų užsakymą padarys per 3 dienas, kai tik užbaigs didelį. 16-05-13 man paskambinus, buvo paaiškinta, kad mūsų užsakymo jie nebedaro ale kažin kokios problemos pas juos įmonėje, ir musų užsakymą perduoda kažkokiai įmonei (neaišku kokiai), tipo, laukite, pirmadienį su Jumis susisieks. Na ką, mes su vyru pasitarėme ir nusprendėme patikrinti, pirmadienį vyras iš kito nr. paskambinęs, prisistatė kitu asmeniu, užsisakė tokį pat kampą, KĄ JŪS MANOTE???? JIE PRIĖMĖ UŽSAKYMĄ, PATIKINO, KAD LAUKTI REIKĖS 8 SAVAITES. Tada mano vyras užklausė, kaip suprasti, senų užsakymų nevykdote, naujus priiminėjate ir t.t.t.t. Šiai dienai esame parašę pareiškimą, dėl sutartyje nustatytų įsipareigojimų nevykdymo, ir prašome grąžinti išankstinio apmokėjimo sumą 350 Eur., esame laukime. Jei ką domina, turime visus susirašinėjimus, dokumentus. NETIKĖKITE JAIS APGAUS

  18. Martynas pakomentavo:

    Manau sios imones beda tame, kad apsiima gaminti daugiau nei pajegia. Dirbu su jais 4 metus (esu dizaineris), kartais veluoja, bet daro gerai, bent jau man. Man gamino pagal mano brezinius ir tik 2 kartus is 26 uzsakymu, teko taisyti …
    Nenoriu nieko girti, zinau tik tiek, kad Lietuvoje beveik nera imoniu kas apsiima pagaminti minkstus baldus pagal individualu uzsakyma ..

  19. Rasa pakomentavo:

    NEBE NUSIKALBĖK „Martynai (dizaineri)“, po šio fiasko per 2 dienas radome įmonę ir užsakėme lygiai tą patį virtuvinį kampą, pagal mūsų individualų užsakymą, negana to už 615Eur., (LOVALT., užsiprašė 935Eur), žymiai pigiau ir per mėnesį laiko.
    Ar nepastebėjote, LOVALT tinklalapį atsinaujino, pridėjo daug įvairių naujų foto, o kainas sukėlė 300~400eur brangiau.
    SIŪLOME, nepatingėti ir paskambinėti įvairioms įmonėms, BŪTINAI ŽIŪRĖTI ATSILIEPIMUS, TIKRAI RASITE darančių ir individualius užsakymus 🙂

  20. Rasa pakomentavo:

    Sveiki, LOVALT paskelbė bankrotą, bet atsirado UAB Lektoma, dirba su tuo pačiu internetiniu puslapiu, tie patys darbuotojai, tik pasikeitė įmonės pavadinimas ir telefonas, SAUGOKITĖS, NETYLĖKITE, RAŠYKITE VISI KAS NUKENTĖJOTE

  21. Ramunė pakomentavo:

    Užsisakėme brangų odinį kampą, sumokėjome 50%avansą, tris mėn vedžiojo už nosies. Dabar dingo, telefonas išjungtas. Kas nukentėjo nuo UAB „Lova lt“,skambinkit 865061961, kreipsimes į prokuratūrą.

  22. Rasa pakomentavo:

    Sveiki, o pas mus tokia situacija….Sutartį pasirašėme 16-01-29, užsisakėme virtuvinį kampą „Rita“., Ką Jūs manote??? Ausis plovė 4 mėnesius, kad turi kažkokį didelį užsakymą, vis laukite, tipo mūsų užsakymą padarys per 3 dienas, kai tik užbaigs didelį. 16-05-13 man paskambinus, buvo paaiškinta, kad mūsų užsakymo jie nebedaro ale kažin kokios problemos pas juos įmonėje, ir musų užsakymą perduoda kažkokiai įmonei (neaišku kokiai), tipo, laukite, pirmadienį su Jumis susisieks. Na ką, mes su vyru pasitarėme ir nusprendėme patikrinti, pirmadienį vyras iš kito nr. paskambinęs, prisistatė kitu asmeniu, užsisakė tokį pat kampą, KĄ JŪS MANOTE???? JIE PRIĖMĖ UŽSAKYMĄ, PATIKINO, KAD LAUKTI REIKĖS 8 SAVAITES. Tada mano vyras užklausė, kaip suprasti, senų užsakymų nevykdote, naujus priiminėjate ir t.t.t.t. Šiai dienai esame parašę pareiškimą, dėl sutartyje nustatytų įsipareigojimų nevykdymo, ir prašome grąžinti išankstinio apmokėjimo sumą 350 Eur., esame laukime. Jei ką domina, turime visus susirašinėjimus, dokumentus. NETIKĖKITE JAIS APGAUS

  23. Rasa pakomentavo:

    2016-06-06 17:54:35
    Naujas įmonės pavadinimas: Pardavėjas: UAB „LEKTOMA“
    Jau antras tel. nr.: Telefonas: 862139098

    Kur ofisas????? Atsakė, „neturime šiuo metu finansų ofisui išsinuomoti“.
    Kur priiminėjami skambučiai? Gal kameroje????
    Apie ką kalbame, kaip Jūs ruošiatės dirbti, neturėdami pradinio kapitalo, tai viską apie Jūsų darbo pobūdį pasako!!!!!!!!!!!

    Žmonės neužkibkite, šitie atsiliepimai, skundai ir nuomonės skirti Jūsų gerovei, jei Mes būtumėm skaitę atsiliepimus, nebūtumėm šioje situacijoje, SKAITYKITE, kiek nuskriaustų šeimų….

    NUOMONĖ

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti