Magrės baldai

Norėčiau palikti atsiliepimą apie Magrės baldų aptarnaujantį personalą. Baldą buvau užsisakiusi Magrės baldų salone, kuris randasi Draugystės g. 8, Kaune. Atvažiavau šeštadienį iš Marijampolės atsiimti savo fotelio. Atėjus į saloną prie stalo sėdėjo pardavėja, ją aš informavau, kad atvažiavau atsiimti fotelio tačiau ji pakeltu tonu ir su nepasitenkinimu pasakė, kad nieko nežino ir kalbėti reikia su kita darbuotoje. Atėjusi kita darbuotoje net nepasisveikino, o apšaukė , kodėl mes tokios kvailos moterys atvažiavom šeštadienį atsiimti savo fotelio kaip sandėlis nedirba, kodėl mes tokios kvailos ir neatsivežėm jokio „vyruko“, kuris mums padėtų tą fotelį nusinešti iki mašinos, buvo pareikšta, „puikiųjų padravėjų“, kad mes esame pačios kaltos dėl susidariusios situacijos. Baigėsi ši apgailėtina istorija taip, kad pačios baldą nusinešėm iki mašimos!!!! Nebūčiau nei užpykus nei pasipiktinus, jei pardavėjos būtų ramiai mandagiai paaiškinusios esamą situaciją ir pasisiūliusos fotelė padėti nunešti iki mašinos. Man atrodo, kad kiekvienas pirkėjas nusipelno mandagaus ir nuoširdaus aptarnavimo!!! Pranešu visiems potencialiems pirkėjams šeštadieniais baldų jokiu būdu nepirkit nes turėsit patys juos ir susivilkti iki mašinos pvz.: miegamojo komplektą. Visa sistema yra labai nelanksti. Nusipirkęs baldus savaitgalį turi sugryžti ir pasiimti juos pirmadienį. Sumoki daug pinigų ir tau parodo špyga, apšaukia ir išvadina kvailai, „Aptarnavimas aukščiausio lygio“. Ką kalbėti apie tuos žmones, kurie atvažiuoja iš kitų miestų. Salone pasiūlė užsisakyti papildomai transportavimo paslaugas pradinė kaina 100 Lt ir daugiau!!!!

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. Zydrunas pakomentavo:

    Magres baldai tik 3 metams nes po 3 metu, reikes keisti oda visa nusilupe. Daugiau gyvenime nepirksiu Magres baldu.

  2. Natalija pakomentavo:

    PritariuZydrunui „Magres baldai tik 3 metams“ – bet Jums dar pasisieke Mes pirkom kampa – ir dar tik per Kaledos sueis 2m -bet kampa reikia jau KEISTI! Jau kita diena po pirkimo kvieciau meistra nes deze patalynei neatsidarynejo. Atvaziavo meistras pakeite mechanizmus bet is tu mechanizmu visa laika atsidarynejant patalynes deze biria dulkes ir teplioja patalynes reikia pastoviai valyti
    Tureklu dirbt.oda jaupo 1m apsitrine -garbanuota pasidare ir gobelenas vietomis taip pat
    Magres baldai NE BALDAI O Š….

  3. Ana pakomentavo:

    aptarnavimas siaubingas, baldai buvo ne pilnos komplektacijos, nebuvo lentynų, rankenėlių ir kitų detalių… Jų laukt teko apie 2 mėn. ir net neatsiprašė!!!!

  4. Jekaterina pakomentavo:

    Sudas!!!!!!!!!!!!!!!!!! Apgavo tevus, isiule kampa is eko odos, po 2 metu galima mest….nusilupo „oda“. rasem pretenzija, o jie pasiule uz 600 euru kampa atnaujint:)))) buvome soke!!!!!! Aferistai, brokdariai!!!!!!!!!!!!

  5. Andrius pakomentavo:

    Aš nesuprantu kaip reikia naudot baldą, kad jis po 2 metų sulūžtų/suirtų.

    Tėvai turi odinius magrės baldus jau gal 8 metus, jokios naudojimo žymės net nesimato, o sėdima kasdien. Matyt reikia daiktą mylėt, o ne kojas susikėlus šokinėt ant jo ir vakarienes ėst

  6. RUTA pakomentavo:

    Visais atvejais įsigijus nekokybiškus baldus galima susigrąžinti visus sumokėtus pinigus (įskaitant ir pabrangimą perkant lizingu). Išsamiau – pazeistateise@gmail.com

  7. Zita pakomentavo:

    Gaminys nebuvo supakuotas keliauti į užsienį nors buvo sumokėta už paslaugą. Atrodo kokybiškas baldas tik 2 skylės patalynės dėžėje. Trūko bendradarbiavimo bet buvo viskas išspręsta. Padėka administratorei. Nustebino Kauno sandėlio darbuotojos išsireiškimas pervežimo darbuotojams :užkniso ji mus visus…

  8. Sigitas pakomentavo:

    reikia Magres firmai isidiegti visur vakarietiskus

  9. laimis pakomentavo:

    Šūdas, ne baldai. Po triju metų naudojimo (ne kas dien nes saliono baldas) , nusilupo ODA. Pradėjo byrėti gabalais.
    foto: https://photos.app.goo.gl/Ux91fmsE3oLsnDw42

  10. Onutė pakomentavo:

    kokiam velniui reklamuojatės su savo niekiniais baldais. Nereaguojat i laiškus, negerbiat savo pirkėjų,,,

  11. Rasa0 pakomentavo:

    Noriu pasidalinti skaudžia patirtimi įsigijus MAGRĖS svetainės baldus (3+2+1). Juos įsigijau prieš keletą metų „Magrės“ baldų parduotuvėje. Įsigijant šią prekę pard. Darbuotojai mane patikino rinktis eko odos baldus, nes oda yra labai patvari, nurodė, jog vidinė baldų pusė yra natūralios odos, todėl baldai ilgai „tarnaus“. Patikėdama tuo, kas man buvo paaiškinta, įsigijau minėtus baldus, kurie kainavo virš 6000 litų, gavome 18mėn.garantiją. Baldai buvo pastatyti svetainėje ir naudojami ne kasdien. Praėjus trejiems metams, populiarieji, visų pamėgti, garsios lietuvių parduotuvės MAGRĖ, baldai atrodė siaubingai- pradėjo luptis nuo baldų oda! Dėl to nedvejodama kreipiausi į artimiausią Magrės baldų parduotuvę, kur papasakojau apie visą susidariusią situaciją bei prastą įsigytų baldų kokybę. Darbuotojai man niekuo negalėjo padėti, tik pasiūlė baldus pervilkti medžiaga, kas kainuos 1100 eu., nors nauji tokio modelio baldai kainavo tuo metu 1200eu. Niekam nepatariu pirkti šių MAGRĖS baldų

  12. Noja pakomentavo:

    Ieškojome su šeima baldų Klaipėdoje , abejuose salonuose aptarnavimą įvertinčiau kaip silpną ir nedemesingą klientui, konsultantėms trūksta lankstumo dirbant su klientais , mums trūko daugiau informacijos apie baldus, jų funkcijas, patarimų apie medžiagas – viskas buvo rodoma ir atsakoma atmestinai , tarsi galvok pats ir pasisiulyk ir išsirink pats. Baldai tikrai gražūs nors kaina gan nemaža , tačiau buvo kas sudomino, kad išsirinkti kažką mums trūko konsultavimo .

  13. Jurga pakomentavo:

    Buvau Vilniuje, salone prie Ogmios miesto ir „Baldu rojuje“, kai kurios pardavejos pasirode gan arogantiskos :), bet ne visos. Na, as nejautrus zmogus, tik nusjuokiau viduje 🙂 Taciau, sudariusi sutarti, del tam tikru aplinkybiu nebegalejau pirkti baldo, sutarti anuliavo – esu patenkinta susitarimu, aciu „Magres“ baldams.

  14. Eligijus pakomentavo:

    Sveiki, turiu taip pat karcios patirties su magres baldais. Buvome nupirke eko odos kampa ir perkant draugystes g.. Kaune patdaveja pribure, kad tai ale naujos kartos eko odo, kuri nebyres, lb patvari ir pan. Taciau pasibaigus garantiniam, viskas buvo priesingai. Kreipemes i magre, paprasiau kad pasiulytu kazkokiu variantu, kad ar pervilkti, ar pan. Taciau jie ant tiek arogantiski, kad net nesiteige atsakyti i mano laiska jau 2men nei i el.pasta, nei telefonu. Laiskas buvo siustas info@magre.lt ir kokybe@magre.lt. Tad niekam nepatriu pirkti is ju jokios produkcijos, nebent baldus norite keisti kas 2-3 metus. Kainas uzsisauke kaip aukstos kokybes baldu, o kokybe prilygsta lenkiskos kainos baldams.

  15. Eko oda pakomentavo:

    O tai niekas nežinojot, kad eko oda tai marketinginis dermantino pavadinimo pagrazinimas??? Na tarkim nežinojot, bet nuovoka, logika kur?… Ar gali buti uz naturalu kazkas NAUJAU, moderniau ar dar kažkaip??? Jus išdūrė su eko dermantinais o jūs leidotės. Turbūt patikėtumėte, kad ir maisto produktai iš Marso yra oi kokie natūralesni nei žemiški.

  16. Rrrr pakomentavo:

    Pirkome lova Mini, po 2 metu neimanoma miegoti viena puse girgzda. Paskambinus pasiule priverzti varztus, taciau jie labai tvirtai prisukti sis sprendimas nepasiteisino, niekam nerekomenduoju siu baldu, todel ir duoda tik 2 metu garantija.

  17. Rūta pakomentavo:

    Neprisiima atsakomybes uz brokuotus baldus. Nepatarius cia pirkti!

  18. Klientas pakomentavo:

    Apgaulinga agentūra… Gražiai šneka kol nusiperki, o kai brokuoti baldai tai ignoruoja, tempia laiką kaip. Nenori pasiimti savo prekių atgal valdžia.

    Nepasiduosim ir iš pradžų kreipsimės į VVTAT ir jei reiks į teismą.

    Tikrai nerekomenduoju iš jų pirkti. Negaiškit laiko.

  19. Ija pakomentavo:

    Aptarnavimas siaubingas, ypac kokybes ir skundu skyriuje. Mano gamybinius defektus, bet vis tiek gina savo pozicijas, ir gan izuliai. Kad pakeltu rageli reikia laukti pusvalandi. Nusipirkau pagal uzsakyma odinius fotelius, tai pradejo trasketi po dvieju savaiciu, naturali oda foteliu aptraukta labai prastai, kad matosi dideles rauksles. Negaiskit laiko. Jiems reputacija nera svarbi del to ir nesiskaito su klientai.

  20. Jurgita pakomentavo:

    Su tokia abejinga savo klientams įmone dar neteko susidurti… Trys iš keturių svetainės baldų, pristatyti nepilnos komplektacijos, trūksta detalių, vitrinos sienelė sugadinta. Apie pristatymo terminus nekalba. Kokybės linija neįmanoma prisiskambinti. Administracija abejinga… NEREKOMENDUOJU.

  21. Zita pakomentavo:

    Man taip pat nepasisekė su Magrės baldais : spyruoklės sofos išlūžinėjo, oda pakeitė spalvą, audinys nekokybiškas ir tuoj nusinešiojo.

  22. Tomas pakomentavo:

    Sulūžo lovos lentelės gulimoje dalyje. Paprašiau atsiųsti į baldų parduotuvę naujas – užmokėsiu. Prižadėjo, kad atveš. Tačiau ši operacija, pasirodo, pernelyg sudėtinga, kad būtų realizuota – pasiūlė atvažiuoti pas juos į cechą, esantį kažkokiam kaime. Nei kokybės skyrius, nei administracija šios problemos nesugebėjo išspręsti. Kaip kad rašė vienas iš nepatenkintų – svarbiausia jiems pagaminti ir parduoti, o vėliau – tavo problemos – serviso nesitikėk.

  23. Jurga pakomentavo:

    Veliuras valosi puikiai, net rasala isvaliau… Pirkau sofa KOPA, tai po triju men. pagalves subliusko,prarado forma, sofa atrodo kaip padeveta minimum 5 metus.

  24. Airidas pakomentavo:

    Sveiki nusipirkau magres VIP sofas tik po medžiagą iškarto įdėta mediena aštriais kampais ir vaikas krisdamas uzsigauna dizainas gal ir geras bet nepagalvota kad būtų jie geri

  25. Rita pakomentavo:

    Kokybes ne tai kad nulis.bet zemiau nzn kiek.baldas po 1.5metu lauktas kol pagamins atveztas defektuotas.2kart atiduotas taisyti-paralonas smunka, guzuojasi, „taiso“- veza…zadejo us ryto pristatyti…tai rytas 13.16 kai teikesi paskambinti, kad po valandos bus.Niekada nedikreipsiu ir kt patariu su Magre netureti reikalu.Tik deja Magre komentaru neskaitu-Magres baldai kuria seima, neea kada.

  26. Rita Liudziuviene pakomentavo:

    jis kazka darykit.siaubingi atsiliepimai

  27. Rita pakomentavo:

    Baldas pakeistas nauju nors prasiau grazinti pinigus po 1.5m naudojimo.Pergamino kreipiantis i vartotoju teises.ar baldas idealus?-Ne. Gobelenas su ispestu siulu.
    Skambi imone,o vadinami „garazninksi“ save gerbiantys geriau pagamintu.

    Tiesiog gadini nervus,svaistai laika aiskindasis su jais.O kokybes savoka jiems Nesuvokiama. Galeciau ir foto ideti tik nera kaip.

  28. Goda pakomentavo:

    Pristatė baldus, išrašė sąskaitą-faktūrą, po mėnesio paskambino, kad pinigai nesumokėti ir reikalauja apmokėjimo. Bandžiau aiškintis, bet buhalterija ir klientų aptarnavimas telefonu tragedija.

  29. Ieva pakomentavo:

    Goda,
    O buvote sumokėjusi?

  30. Jurgita pakomentavo:

    Pirkta miegamo lova, atvežė laiku.
    Išpokavus minksta dalis purvina, dėmės.
    Kreiptasi raštu, atsakymas- atvys, apžiūrės.
    Neatvyko, neskambino, raštu neinformavo.
    Kreiptasi i parduotuvę.Nuo pretenzijos praėjo1 men.
    Aptarnavimo telefonu sunku prisiskambinti.
    Nerekomenduoju pirkti baldų.
    Suruošti dok į vartotojų teises.Gal tuomet pavyks susikalbėti.

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti