NEPIRKITE prekių iš bigbox.lt

NEPIRKITE prekių iš www.bigbox.lt!!! (Pasidalinkite su draugais)
Iš bigbox.lt įsigijome 7000 lt vertės televizorių. Remiantis instrukcija primontavome stovą, pastatėme ant staliuko, nuėmėme polistireno apsaugas ir…. dadadada – ekranas brokuotas. Nuotaika žemiau 0. Fotografuoju ir viska siunčiu bigbox.lt.
Pirmadienio rytas. Na, galvoju, tuoj kažkas iš bigbox.lt reaguos į mano laišką ir sutarsime, kada ir kaip pakeis prekę. Ogi nieko panašaus, teko skambinti pačiai, po to gaunu jų komercijos direktoriaus laišką:
Laba diena, Alanta,
Labai nemalonu, kad taip nutiko.
Ar prisiimant preke tikrinote produko bukle/komplektacija ir apziurejote kokios bukles buvo pakuote ? Ar viskas buvo tvarkoje ? Ar buvo israsytas prekes defekto aktas ? Tai yra akivaizdus ekrano duzis (mechaninis pazeidimas). Todel priemimo metu – apziurint preke, turejo buti aiskiai ivardinamas sis faktas.
Musu taisyklese yra aiskiai nurodyta (Oranziniame fone), jog klientas privalo apziureti prekes atsiimant – http://www.bigbox.lt/Pristatymas/
Jei priemimo metu preke buvo sveika ir nesuforminote prekes defekto akto – Atsakomybe lieka Jusu puseje.
Del sios priezasties mes teikti pretenziju kurjeriams neturime pagrindo.
Lauksiu informacijos,
Linkėjimai/Best regards,
Exxxxx Pxxxxx
Komercijos direktorius / Sales director
UAB „Electronic trade“
Savanoriu ave. xxx, Kaunas, LT-44148, Lithuania
+370 xxxxxxxx | xxxxx@bigbox.lt
www.bigbox.lt / www.bigbox.ee
Nuostaba sumišusi su tam tikra panika. Skambinu ir klausiu – „Ar jūs čia rimtai.“ Pasirodo, kad rimtai, net labai. Po to manęs paprašo atsiųsti pakuotės nuotraukas, nusiunčiu, rašo, kad kreipėsi į gamintoją ir DPD (jie atgabeno siuntą) ir kitą dieną pateiks atsakymą. Ir kitą, ir dar kitą dieną tyla. Po paraginimo trečią dieną gaunu atsakymą:
Laba diena, Alanta,
labai atsiprasau del to, kad neistesejau savo pazado pateikti galutini atsakyma vakar. Tai ivyko del to, kad buvau isvykes.
Gavau atsakyma is gamintojo, kaip matote jis nera labai dziugus.
Deje mes savo ruoztu kaip ir negalime gincytis su Gamintojo kompetetinga nuomone.
Oficialu tiek musu, tiek gamintojo atsakyma atsiusime savaites eigoje.
Labai apgailestauju del susiklosciusios situacijos,
Pateikiu citata apacioje (atsiprasau uz gramatines klaidas citatos pacioje, nieko nekoreguoju- cituoju ka gavau is Samsung serviso atstovo):
perziurejome su inzinieriais pateiktas nuotraukas ir deja manome, kad pazeidimas yra padarytas kliento. Pagrindines priezastis yra sekancios:
– Klientas atsidare deze is virsaus (matosi nuotrauka) ir issitrake irengini per virsu. Tada zinoma ji turejo kazkur pasideti nes juk nera kojos, ko pasekoje pagulde (kas greiciausia ir itakojo pazeidima)
– prisitvirtino koja ir pasistate TV (Koja matome pritvirtinta ir visi laidai yra isvynioti).
Ivadada: Kadangi TV yra lenktas ji paguldzius and priekines dalies jis truksta (patvirtinta is servisu). Taip, kad sis pazeidimas yra itakotas kliento.
Linkėjimai/Best regards,
Exxxxx Pxxxxx
Komercijos direktorius / Sales director
Tai va….
Tik kyla klausimai dėl Samsung serviso atstovo kompetencijos :):
1. Dėžę atidaryti iš viršaus nurodo 1 instrukcijos ant dėžės punktas;
2. Serviso atstovas tikras ekstrasensas – iš to, kad dėžė atidaroma iš viršaus, daro išvadą, kad televizorių ištraukėme per viršų (o tai neįmanoma – pirma reikia iš dėžės apačios ištraukti apsaugas, ką nurodo 3 instrukcijos ant dėžės punktas).
3. Mes iš tiesų paguldėme televizorių ant minkšto pagrindo ekranu į apačią su pakuotės polistireninėmis apsaugomis, nes tai PARODYTA stovo montavimo instrukcijos 3 punkte (1 nuotrauka) ir kitaip stovo pritvirtinti nėra įmanoma.
4. Kaip rašo Samsung serviso atstovas „Ivadada: Kadangi TV yra lenktas ji paguldzius and priekines dalies jis truksta (patvirtinta is servisu). Taip, kad sis pazeidimas yra itakotas kliento.“ Jei tai tokia dažna problema, kurią patvirtina ne vienas servisas, kodėl apie kažkokias ypatingas stovo prisukimo instrukcijas, kurios skiriasi nuo gamintojo rekomendacijų nėra informuojamas klientas?
5. Kodėl iš karto kaltas klientas? Juk televizorius įvairiomis transporto priemonėmis atkeliavo ilgiausią kelią iki mano namų iš Pietų Korėjos. Ir problemos galėjo atsirasti bet kurioje logistikos grandyje.
Ką gi, prasideda procesai per vartotojų teises, paskui teismai (jei gražiuoju nesusitarsim). Ir jau nebenoriu, kad man pakeistų televizorių, noriu, kad grąžintų pinigus. Bigbox.lt įtraukiu į blacklist’ą. Taip pat noriu, kad kompensuotų už žuvusias nervines lasteles :)))))
Laukite tęsinio…..

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. Jurate pakomentavo:

    Tik neprasidekit su bigbox.lt Nusipirkom garso kolonele.Sugedo.01.18 pridavem taisyti.Nustate,kad ji nepataisoma ir turim gauti kita,nauja.Tada ir prasidejo…Bigbox darbuotojai nuolat zada issiaiskinti ir perskambinti,bet taip ir neskambina.Daugybe kartu jiems skambinau,bet vis ta pati melodija:kai turesim,paskambinsim.Laikas eina,o jie mus kvailina.Nelinkiu niekam ten nieko pirkti ir pati daugiau nepirksiu NIEKADA.Kiek nervu ir laiko kainuoja tokiu“prekeiviu“ nuolatinis melas.GEDA !!!

  2. Kristina pakomentavo:

    Niekam nepatariu cia pirkti, turiu ir as problemu su sia el.parduotuve, aptarnavimas siaubingas. Dirba tokios kompetencijos darbuotojai, kad negali i klausimus atsakyti…

  3. Mindaugas pakomentavo:

    Matau ne aš vienas turiu blogos patirties su šitais…

  4. Art pakomentavo:

    Na konsultantai siaubas… Paprašiau kad padėtų išsirinkti pagal tai ko man reikia, o jie nulis reakcijos… Pirkau PS4 tai toks jausmas kad man prašyti reikia kad parduotų… Ir jau ne vienas kartas taip su jais…

  5. Darius pakomentavo:

    Užsisakiau robotą siurblį, perskambino vadybininkas įkalbėjo pirkti kitą brangesni,
    padarė nuolaida, paskiroje pasikeitė pavadinimas bet suma buvo nurodyta be nuolaidos, perskambinau kalbant su vadybininke buvau itikintas, kad jie pas save mato tokią kainą kokią sutarėm su vadybininku ir viskas bus tvarkoje (neva tik aš pas save matau be nuolaidos). Kurjeriui pristačius prekę sąskaitoje nurodyta suma nesutampa su žadėta, atsisakiau mokėti. Susisiekus su vadybininkais žadėjo pristatyti tą pačia dieną arba veliausiai kitą dieną, su teisinga sąskaita faktūra, ko rezultate buvo uždėtas statusas BAIGTAS. Vėl susisiekus su vadybininkais sako jūs atsisakėt siuntinio, mes nieko daugiau nežinom.

  6. Darius pakomentavo:

    Ka beuzsakytum – paskambina ir pasako, kad neturi.

  7. vartotojas pakomentavo:

    neprasidekyt su bigbox,pirkom paspirtuka2020-04-09,atveze bruokota,per triuksmus grazinom2020-04-15 su reikalavimu pakeisti i kita,tai dabar tiluma,vedzioja uz nosies,nei daikto nepinigu,laukiam termino ir kreipsimes i vartotoju teises

  8. Vaiva pakomentavo:

    Nesąžininga ir apgaulinga prekybos politika- internetinėj prekyboj prekės, kurių neturi ir neturės. Sumoki pinigus užsakant, paskambina, kad prekės nėra ir anuliuoja užsakymą. Pinigų lauki jau penkta diena, o iš jų tik pažadai, kad va jau šiandien perves. Kreipsiuos į vartotojų teisių gynimo instituciją. Patys prašosi.

  9. Ingrida pakomentavo:

    Konsultantės nemaloniai kalba telefonu. Laiškais nesuteikia informacijos.
    Žada vienaip -būna visai kitaip. Rašė, kad buitinę techniką pristatys per 2/3dd, paskuj pasako, kad vèluos, vėliau sako kad jau perduoda ir rytoj gausit. Ateina rytojus-tyla -susisiekus sako, -kad bus dar už kelių dienų.
    Jei daikto reik skubiai -ir renkies pagal tai kada žada pristatyti -tai neaišku kada gali sulaukt.
    Tiesiog žmonių apgaudinėjimas ir klientų pavedimas.

    Nerekomenduoju.

  10. Janina pakomentavo:

    Sveiki. Gaila, kad anksčiau neperskaičiau atsiliepimų apie šią įmonę. Užsisakiau šaldiklį ,žadėjo per 2-3 dienas pristatyti. Bus savaitė, o jo nėra. sakiau, kad galiu pati pasiimti, nesutiko. Nekopetetingi pardavėjai

  11. Lina pakomentavo:

    Baisi parduotuve, aferistai. Pirkau skalbimo masina, atveze sulauzyta, pateikiau pretenzija atrase, kad pati kalta nes pasirasiau uz gavima. Prekes nekeicia, pinigu negrazina.Konsultantai akivaizdziai tyciojasi is taves. Kreipsiuos i vartotoju teises.

  12. Lina pakomentavo:

    Daugiau niekad nepirksiu čia. Šaldiklį mėnesį pirkau ir nenusipirkau. Pastoviai žada, kad bus vėliau. Gerai, kad pinigų nemokėjom. Kitur paskambini, viskas normaliai.

  13. Jokūbas pakomentavo:

    Identiškas atvejis su televizoriu. Pizdabolai visiški, dieną prieš dar paskambino ir bandė įbrukt garantiją 4 metam. Dėl grąžinimo irgi tempia laiką, nežinau ar apseisiu be vartotojų teisių.

  14. Diana pakomentavo:

    Vienintelį kartą užsakiau 2020-04 mėn. šioje parduotuvėje, prekės kokybe nesiskundžiu, viskas gerai. Bet …spalio mėn. gaunu sąskaitą apmokėti už skalbinių džiovyklę, apie kurią net nesvajojau. Paskambinu, išsiaiškinu, kad suklydo, net atsiprašė, kad sumaišė užsakovus. Šią savaitę gaunu iš „Saugios garantijos“ pirkinio draudimo sertifikatą telefonui, kurį „pirkau“ vakar Bigbox. Pirkėjo pavardė ir vardas nurodyti kito asmens , o prie jų įrašytas mano mobilaus tel. Nr ir e_paštas. Kyla klausimas, kaip duomenų apsauga?

  15. Jonas pakomentavo:

    Nepatariu niekam pirkti Bigbox el.parduotuvėje. Man kaip ir aukščiau parašiusiai Atlantai,tik mano atveju, naudodamiesi karantinu, kada negali dalyvaujant kurjeriui išpakuoti ir patikrinti pristatyto televizoriaus, pristatė prietaisą skilusiu ekranu. Ir žinoma tuo apkaltino mane…

  16. Agnė pakomentavo:

    Nepatariu niekam pirkti Bigbox. Pirkau nauja iPhone 12 Pro. Sumokėjau iškart visa sumą. Telefonas atvykę greitai, bet Neveikiantis. Rašau laišką, pasiūlę remontuoti garantijos aptarnavimo centre. O ten pasakę, kad liks tik korpusas su kamera, o viduje pakeis ant kažką veikianti…

  17. Ligita pakomentavo:

    Užsisakėme šaldytuvą, jau laukiame beveik mėnesį, nors turėjo pristatyti per kelias dienas. Negavome net jokio įspėjimo, kad užsakymas vėluos. Dar vis laukiame, paskambibnus konsultantai nieko nepasako, tik, kad šiomis dienomis turi atvežti ir tai tęsiasi jau kelias savaites. Labai neatsakinga įmonė.

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti