pigu.lt

Pranešu apie netinkamą aptarnavimą. Mano užsakymas turėjo būti paruoštas atsiimti vakar (08.13). Tai nebuvo padaryta, 08.13 dienos vakare (16:40 val.) skambinau telefonu 866105555 ir kalbėjau su klientų aptarnavimo „specialiste“ Aušra. Ji pasakė, kad išsiaiškinus padėtį man atsakmbins. Susilaukiau skambučio 16:49 val. Ji pranesė, kad su mano užsakymu kilo keblumų ir paklausė ar galėčiau palaukti iki šiandienos ryto (08.14), esą atsiimti užsakymą TIKRAI galėsiu pirmoj dienos pusėje, o už tai, kad laukiu mano užsakymui bus suteikta nuolaida.

Šiandien (08.14) jokios informacijos nesulaukiau, todėl pats paskambinau (13:12 val.), vėl kalbėjau su ta pačia „specialiste“ Aušra. Ji man pakartojo, kad užsakymas turėjo būti paruoštas šiandienos ryte ir pasakė, kad pasiaiškins ir su manim susisieks. Nesulaukęs jokios info po kelių valandų (15:58 val.) vėl skambinau pats. Atsiliepė „specialistė“ Kristina (berods). Ji man pranešė, kad jokios info apie tai, kad aš skambinau ir kas man buvo žadėta nemato ir pasiūlė tiesiog laukti pranešimo, kad jau galiu atsiimti prekę. Kai paklausiau kiek laiko man laukti, ji man tiesiog pakartojo, kad reikia laukti… Ir jokio konkretumo, ar čia šiandien ar mėnesį…

Išreiškiau norą pakalbėti su aptarnavimo „specialistų“ vadovu, aišku buvo išsisukta atsakant, kad tiesioginių numerių ji neturi…

Čia normali tvarka??? Čia vedžiojimas už nosies. Terminai arba melagingi arba išvis siūloma laukti neaišku kiek… Pranešama, kad susisieks ir to nepadaroma. Kaip kokioj „šaraškino“ kontoroj. Nemokšiškumas aukščiausio lygio. Labai prasta aptarnavimo kokybė. Esu labai nusivylęs tokiu atsainiu požiūriu ir tokiu nekvalifikuotu aptarnaujančiu personalu.

Susiradau tą pačia prekę už tokią pačią kainą, tik aptarnavimas buvo žymiai kokybiškesnis ir malonesnis, nekainavo man nei daug laiko nei nervų.

Parašiau skundą ir kokybe@pigu.lt . Bet apie kokia kokybę čia galime kalbėti…

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. Dalia pakomentavo:

    Įmonė, kuri NEGERBIA savo kliento! Nors parduotuvės „Pigu“ didžiulis pasirinkimas ir prekių pristatymas pakankamai greitas, bet tai yra norma. Tai vyksta visame pasaulyje: ar perki AliExpresse, ar Ebay, ar Amazone. Kuo išsiskiria iš jų Pigu.lt? Ji turi „vietinių“ ypatybių. Jei nori, pavyzdžiui, remontuoti prekę – deja, tau nieko neišeis. Iš TAVĘS reikalaus įrodyti, kad naudojaisi preke tinkamai, nors pagal įstatymą (LR CK 6.333) turi būti atvirkščiai. Aš ir pati įsigijau savo laiku vieną agregatą, tik mano bėda buvo, kad aš iš karto nepradėjau melstis, kad pas mane prekė nesulūžtų, nes tada niekas jos netaisys, atgal nepriims ir pinigų, aišku, negrąžins. Po šito atvejo supratau visam gyvenimui, jog aš, kaip sakoma, ne tokia turtinga, kad pirkčiau iš Pigu.lt.

  2. Pirkejas pakomentavo:

    Klientu negerbimas ir apgavystes. Brokuoti produktai ir negrazinami pinigai. Pasilaikykite pinigus saugiai kiseneje , nes is Pigu.lt jus ju neatgausite, ir liksite su brokuota preke ir be pinigu.

  3. NikoGreko pakomentavo:

    Kiek pirkau prekiu(biuro kede,rankinis laikrodis) visi buvo su smulkeis defektais. Isskirus kompiuteri.
    —————–
    Susidaro ispudis kad imone prekiauja brokuotomis ir nukainuotomis prekemis.

  4. Ingrida pakomentavo:

    Šalin rankas nuo šios parduotuvės !!!
    Pirkau lova Edvige.
    Techniniai duomenys visiškai neatitinka – plasmasilės kojelės (aprašyme buvo parašytos metalinės) ir dar viena buvo sulūžusi, plotis ne 150cm, o 162 cm, patalynės dėžė apdaužytais kraštais, lova be dugno, pasiuvimas visai kitoks nei nuotraukoje. Surinkimo instrukcijos tap pat nebuvo.Tik spalva ir medžiaga atitinko aprašymą.

  5. Marijus pakomentavo:

    Jokiu būdu nepirkite Pigu.lt – pridėkite porą eurų ir pirkite kitoje parduotuvėje, kurie laikosi LR įstatymų. Nusipirkus nekokybišką, brokuotą planšetę ir nuvežus ją atgal – paaiškėjo pinigų negrąžins, pradžioje turi į servisą siųsti. Po mėnesio iš serviso grąžina atgal suremontuotą, atsisakau, noriu, kad pinigus grąžintų. Liepia raštu pretenziją parašyti, kurią nagrinėti gali iki 2 savaičių. Atsakymas – pinigų negrąžinsime, o jei nepatinka – kreipkitės į VVTAT.

    Kur 14 dienų grąžinimo garantija pagal LR įstatymus?
    Kur 30 dienų pigu.lt grąžinimo garantiją, kurią skelbia prie prekės?

    Niekas jiems negalioja, tempia laiką, negerbia klientų. Beje, pasirodo jie pardavę šimtus brokuotų eStar, Goclever planšetinių kompiuterių. Saugokitės!

  6. Asta pakomentavo:

    Ši įmonė visiškai negerbia savo klientų ir juos bepročiais laiko .Rašau vieną pavyzdį , nors tokių tūkstančiai.Makadamijos firmos suknelė M381L, kuriai“tipo“padaryta 57 % nuolaida ir ji dabar kainuoja „tik“ 34.99 EU.Visur kitur ji be jokių nuolaidų kainuoja 35.09 eu.O pas juos be nuolaidos „tipo“ kainavo 81 eu.Aferistai, į kalėjimą sodinti.Argi galima šitaip klaidinti pirkėją.Ir dar begalė tokių kainų.

  7. Asta pakomentavo:

    Aferistai.Su šitom savo akcijom. Kitur tokios pačios suknelės pigiau kainuoja nei pas juos su akcija.Visur kainuoja 35,09 eu , o pas juos su 57 proc. 34,99 eu.Tai 81 eu perbrauktas. Cirkas , durniai jus prakeikti ir 1000 tokių prekių.

  8. Ingrida pakomentavo:

    Prieš pirkdami šioje įmonėje atkreipkite dėmesį į kainas!!!!! Pirkau kvepalus, kurie kainavo 38 e. Preke gavau laiku, viskas gerai. Ta diena, kai gavau kvepalus, visiskai netycia pamaciau, kad ju puslapyje kvepalu kaina jau 10 euru mazesne!!!!! Nuvyle…… labai…

  9. Nusivylusi pakomentavo:

    Neapsigaukite su kainomis pirkdami kvepalus!!!! Užsisakiau kvepalus už 38 e. Prekę gavau po kelių dienų, laiku. Tą dieną, kai juos gavau, visiškai netyčia pigu. lt puslapyje pamačiau, jog šių kvepalų kaina pasikeitusi ir jie kainuoja dabar 28 eurus, 10 euru pigiau!!!!!! Nuvyle labai……

  10. Jolanta pakomentavo:

    Kaip gailiousi, kad anksciau nepasiskaiciau komentaru apie PIGU LT, esu ziauriai pikta ir nusivylusi sia firma. Pirkau nesiojamaji kompiuteri Acer, po keliu menesiunaudojimo sugedo, matyt buvo brokuotas, nes pirkaupazeista pakuota, su nuolaida. Yra 3 metu garantija, bet i skambucius niekas nereaguoja, siuncia kurjeri paimt preke, bet niekaip nepaima…Kosmaras, gyvenime daugiau nieko nepirksiu, nors 10 metu buvau lojali klijante. Ten esi reikalingas, kol moki pinigus…

  11. Darius pakomentavo:

    Pirkau telefoną Cubot 9. Atnešus jį namo, paaiškėjo, kad telefonas neveikiantis. Kreipiausi į įmonę su pretenzija. Pastaroji atrašė, jog atliks ekspertizę siekiant išsiaiškinti, ar ne mes sugadinome telefoną. Ekspertizę padarė. Paaiškėjo, kad telefonas brokuotas. Galvojate pasiūlė gražinti pinigus ar pakeisti telefoną nauju? Oi, tikrai ne! Nusiuntė į garantinio aptarnavimo servisą ir grąžino mums atgal „pataisytą“ telefoną. Raštu atrašė, kad defektas „mažareikšmis“, todėl pinigų mums negrąžins ir nauju telefonu nepakeis. Pinigus atgavau tik per VVTAT ir tik po 4 mėn. Taigi, apie prekių kokybę ir požiūrį į klientą spręskite patys….

  12. Nepatenkinta pirkeja pakomentavo:

    Melagiai, blogu atsiliepimu apie preke nededa, ignoruoja. Gyvenime daugiau nieko nepirksiu is cia ir niekam nerekomenduoju, nes tikrai prekes brokuotos pas Ju.

  13. Twip pakomentavo:

    Užsakiau prekę, gavau patvirtinimą, kad sekančią dieną bus. Tik dėl to, kad sekančialą dieną ją galėsiu atsiimt iš ten ir pirkau ja. Sekančią dieną, negavau jokių žinučių apie pristatymą, tad nusprendžiai pasiskambinti ir paklausti kur yra. Paskambinus, man niekas nieko nepaaiškino, nes niekas nežino kur ta mano prekė. Sekančią dieną vėl tas pats, prekės nėra, tikina, kad rytoj jau tikrai bus, nes ale iš sandėlio neiškeliavo. Kaip nekeista, trečią dieną vėl ta pati istorija. Vėl paskambinus, visas pasakojimas kaip roboto: „kažkokios problemos, rytoj bus, daugiau nieko nežinau. Dabar jau ketvirta diena, o viskas tas pats. Aptarnavimas klaikis, informacijos nulis, niekas nesusisiekia nieko pranešt, niekas nieko nežino ir niekam neidomu. Pristatymas net ne tragiškas, o tiesiog išvis jo nėra. Geriau jau sunokėsiu dvigubai brangiau, bet nebeapsigaudinėsiu su šia apgailėtina kontora. Patariu užsisakynėti iš kitos parduotuvės, nes twi, kad jie rašo, jog prekę turi sandėlyje, dar nereiškia, ka

  14. Viktorija pakomentavo:

    Esu labai nusivylusi ne preke, o kurjerio darbu. Preke turejau gauti siandien (08.10), o kurjeris paskambina ir sako, jog pravaziavo kaima ir preke pristatys pirmadieni… prekes man reikejo butent siandiena.

  15. Jurate pakomentavo:

    Nusivyliau labai… birzelio men. uzsisakiau virtuves baldu komplekta…. gavau ne visa, truko vienos spinteles … du menesius nesiteikia vadybininkai paskambint… nors paskambinus i pagalba vis zadama kad man paskambins…gavau laiska i el. pasta kad trukstama dalis uzsakyta ir 2-3 savaiciu begyje bus pristatyta…. bet… galiausiai sulaukiau skambucio, kad baldu komplekta nori susigrazinti nes truskstamos spinteles nebus…kurjerio irgi nesulaukiau… turejo uzsukt 14d…AR CIA NEPASITYCIOJIMAS IS SAVO KLIJENTU???

  16. Evaldas pakomentavo:

    Septynis kartus kartus pirktų drabužių realūs dydžiai neatitiko užrašų:
    1) Pirkau vyriškas pirštinės Trespass Presto. Užrašyta – dydis universalus, o realus dydis kaip penkiamečiu vaikui.
    2) Pošalmis Gwinner. Užrašas XXL, realus dydis L.
    3) Vyriškas termo bluzonas Outhorn PLM600A. Užrašas L, realus M.
    4) Vyriškos kojinės Tokyo Laundry 1R7005 (2 vnt.). Užrašas 43-47, realus dydis 41.
    5) Vyriškos sportinės kelnės Trespass Jog on, Pilkos spalvos. Užrašas L, realus dydis XL.
    6) Vyriškos sportinės kelnės Outhorn. Užrašas L, realus dydis M.
    7) Vyriška kepurė Trespass Stagger. Užrašas dydis universalus, realus dydis vaikiškas.
    8) Pjūklelis Gerber BEAR GRYLLS su įtraukiama geležte. Sulinko po 30 sekundžių sausos 3 cm. storio šakelės pjovimo.
    9) Prekių atsiėmimas Vilniuje ir Kaune – tą pačią dieną. Klaipėdoje – po dviejų savaičių.
    10) Palapinės Outwell Cloud 2 standartinė kaina 69 eurai, akcijinė kaina su nuolaida 99 eurai.

  17. Jūratė M. pakomentavo:

    Pirkau skaistalus Colistar ir Makiažo pagrindą Maybelline New York Master Prime 30 ml. Su suglamžyta dėžute skaistalus gavau , o ,makiažo pagrindas Maybelline New York Master Prime 30 ml negavau. Už prekes mokėjau per e. bankinkystę. jokios konkrečios informacijos nepateikia man ar grąžins pinigus už prekę , kurios negavau, ar ją dar gausiu . Niekam nerekomeduoju šios e. parduotuves . Likau be orekės už kurią sumokėjau.

  18. baisu pakomentavo:

    aferistai pirkau loptopa vienos problemos.gaila ankciau komentaru neperskaiciau.niekam tokiu problemu nelinkiu bruokoti kompai

  19. 1145 pakomentavo:

    Kvepalai, kuriuos gamintojas savo tinklapi parduoda uz 87 eu, pigu.lt parduoda uz 42 :)))) Kaip cia taip? Eina i minusa? O gal ne tokie ir tikri tie kvepalai? :)))

  20. Inesa pakomentavo:

    Pigu,nieko ten ne pigu ,pasiziuri ta pati preke kitur per puse pigesne.

  21. G Kristina pakomentavo:

    Dingo siunta .Norejau paklausti, kodel negaunu jos ju paciu numatytu laiku, ir, ar is viso gausiu,nekelia ragelio.

  22. Santa pakomentavo:

    Esu labai nepatenkinta. Užsisakius prekių, kurias rašė, kad pristatys iki Kalėdų, staiga persigalvojo ir pasakė, kad bus tik po švenčių. Į email ir užklausas neatsako, nors teigia, kad susisieks per 24 valandas. Siaubingas aptarnavimas, nerekomenduoju ir pati niekuomet nesinaudosiu!

  23. Lina pakomentavo:

    Nesamone o ne parduotuvė. ……………………………..

  24. Agne pakomentavo:

    Apgavikai. Klaidina zmones aprasydami prekes. Pirkau Indukcine kaitlente (taip parasyta aprasyme) gavom paprasta elektrine!!!! Esu labai labai pikta!👎

  25. Saulius pakomentavo:

    Pirkau kvepalus, visai nekvepia pradedu galvoti kad klastote, bloga atsilepima apie preke neleidzia parasyti 👎

  26. ArturasS pakomentavo:

    Aptarnavimas tragedija,totaus nesiskaitymas su uzsakovu.

  27. Sergėjus pakomentavo:

    Aptarnavimas žemiau plintuso, už prekes sumokėjau, bet gavau tik pusė prekių, kitą pusę buvo neva perduota kitam kurjeriui, dabar nei prekės nei pinigų, mala š… ir kaltų nėra. Bėkit tolyn nuo Pigu.lt

  28. Mėta pakomentavo:

    Susigundžiau mėgstamų kvepalų, kuriuos ankščiau pirkdavau įprastose parduotuvėse kaina. Esu labai nusivylusi,- kvapas kaip ir kaina pigus, dvelkiantis spiritu… Galėtų neklaidinti klientų, deklaruojami, kad prekiauja originalais.

  29. Jolanta pakomentavo:

    Gal kažkada ir buvo verta pirkti pigu.lt bet dabar…kasdien kyla visa daugiau abejonių. Pvz. tam, kad VIP klientas būtų pagerbtas, jis net už prekių pristatymą į paštomatus turi susimokėt 🙂 Sakyčiau tyčiojasi.

  30. Marta pakomentavo:

    Pristatymas turejo buti šiandien, iš ryto gavau 2 sms , kad prekia priststysime šiandien, sulaukus 17h vakaro paskambinau i nurodyta sms numeri , kuris išjungtas , paskambinau i pati pigu.lt , kur buvo pažadėta perskambint kai tik susisieks su kurjeriu , po valandos jokio skambučio , vėl paskambinau atsakymas laukite, taip daugiau niekas ir nesusisiekė. Teko i gimtadieni keliauti pro parduotuve ir pirktis kažka ant greičio. Labai nusivyliau ( viska suprantu buna ir kurjeriams visko , bet kažkodel leido sau nurodyt sistemoje , kad su užsakovu suderino kita pristatymo data – ko aplamai nebuvo ) , dar labiau apmaudu , kad net nesugeba atskambint ir paaiškint situacija. Gerai , kad pasirinkau mokėjima grynais , todėl jau dabar galės ir nebepristatyti , nes prekė jau nebera reikalinga . Tiesiog bent elementaraus atsakingumo tiek kurjeriams , tiek operatoriams kurie žada perskambint greitu laiku ir dingsta .

  31. Asta pakomentavo:

    Pirkau skalbimo mašiną. Prekė brokuota, naudojimosi instrukcijų pakuotės praplėštos, pinigų už prekę negražina ir teigia, kad viskas gerai veikia. JOKIU JOKIU būdu nepirkite iš šios svetainės- gaila pati nepaskaičiau anksčiau.

  32. Rima pakomentavo:

    Sutinku 100%. Aptarnavimas šūdinas:[ konsultantai pažadukai, nieko nežinantys, siaubas!!!!!!!

  33. viačeslav pakomentavo:

    Norejau nusipirkti komposto dėže.Laukiau visa žiemą akcijos.Žinojau,kad kaina yra 87 eur.Šiandien atejo žinute iš PIGU.LT,kad didelis išpardavimas.Atidarau interneto puslapį.KOMPSTO DĖŽE:KAINĄ BUVO 139 e.,DABAR 87,26 e.

  34. Itin paispiktines klientas pakomentavo:

    Tragedija, ne įmonė.
    Nusipirkau elktros prietaisą. Grįžes namo pabandžiau ar veikia, ži0riu neveiki visai!!
    Nunešus prietaisą į parduotuve ir pasakius,kad jis nevekia,pasakė palaukt 2 sav persius pinigus jei patikrinus paaiškės, kad tikrai neveikia.
    Po 3 savaičių atėjo laiškas ,kad ateikit atsiimt preke..atėjau sako,nu prekė veikia vikas normaliai…jie ją sutvarkė ir duoda man atgal kaip naują…
    -sakau ,- neimsiu grąžinkit pinigus.
    -sako,- na jei netinka tada rašykit pretenziją ,kurią išnagrinėja mūsų vadyininkai jums praneš…
    Atėjo laiškas ,kad neatgausiu ,nes ji veikia..,Jie turbūt juokauja.
    Tragedija ne įmonė, nepirkit nieko!

  35. Monika pakomentavo:

    Pasimokiau gyvenime daugiau nieko nebepirkti iš pigu.lt parduotuvės. Jeigu jie nesugeba rasti kompromiso ir reikia daeiti iki vartotojų teisių, tai aš patylėsiu. Jiems gal atrodo, kad žmonės neturi ką veikti ir patys išsigalvoja prekių brokus, kai jie akivaizdūs. Pačios didžiausios antirekomendacijos pigu.lt parduotuvei!!

  36. Gina pakomentavo:

    Pirkau „Pigu“ lauko krėslą ir staliuką stikliniu viršumi. Atvrežė kurjeris krėslą ir staliuko stiklinį viršų. Paties staliuko – ne, sako, kitas kurjeris atveš. Neatvežė. O pinigai sumokėti kurjeriui už visas prekes. Pokalbiai su konsultantėm naudos neduoda, tušti pezalai. Apskritai neaišku, ar atgausiu tai, ką pirkau. Būčiau žinojusi, kad tokia šitos įmonės „tvarka“, nebūčiau kurjeriui sumokėjusi pinigų.
    Trumpai tariant, tai pirmas ir paskutinis mano pirkinys „Pigu“. daugiau tikrai nesusidėsiu ir kitiems nepatariu, jei branginate savo nervus.

  37. Audrius pakomentavo:

    Prekę atsiuntė labai nekokybišką, nuvežiau grąžint, nonorėjo priimt, išžiūrėjo dar nematomų „pabraižymų“, vistiek palikau. Pasakė, kad išsiųs į garantinį patikrinimui ir po 2 sav. perves pinigus. Prekė grįžo kaip „technškai tvarkinga“ – pinigų negrąžino. Jų tinklapyje po pirkta preke palikau neigiamą įverinimą – komentarą ištrynė, Nepirksiu aš ten, nepatariu ir jums.

  38. Evelina pakomentavo:

    19.05.05 – užsakytos 9 siuntos, 06.10 – pasiteiravus dėl užsakymo, pasakyta, kad vienos prekės nėra, laukia iš tiekėjo… sutikau, kad siųstų be tos prekės. 06.13 – atvažiuoja kurjeris ž pristatomos tik 6 siuntos, o reikalaujama mokėti už visas 8??? skambinu į pigu.lt – tai atsiprašome, dar nėra ir tos ir tos prekės, klausiu- o kodėl aš turiu už ją mokėti – jei jūs net neinormuojate, kad nėra, nekeisdami sumos? ok, 06.13 dadedate dvi siuntas – suma ta pati, kaip ir pradžioje 🙂 nors dar trūksta vienos prekės… 😀 bet sumoje ji paskaičiuota. žodžiu, plėškite dėžutes ir žiūrekite, kad įdėta, nes jūsų tikrai niekas neinfomruos, kad ten nėra to ar ano, o pinigėlių, aišku – paprašys 🙂 cheers 🙂

  39. Max pakomentavo:

    rieda žemyn nesustodami – pradedant nuo „naujos“ atsiėmimo/parduotuvės vietos iki tragiško aptarnavimo (dažniausiai papraščiausio ignoravimo).

  40. Sandra pakomentavo:

    Laimejau kara su pigu.lt del nesiojano prestigio kompiuterio. Atveztas be normalios pakuotes,ivyniotas i maisto plevele, vienam kampe ryskus iskilimas,toj pusej dalis klaviaturos neveikia. Kompa grazinau i garantini remonta,prasyma issiunciau reg. pastu kurjerio nurodytu adresu, po to jie man aiskina kad jokio pinigu grazinimo prasymo ir prekes trukumu aprasymo negavo, todel kompa grazins netaisyta. Kreipiausi i vartotoju teises, tada su ju pagalba atgavau pinigus. Pigu.lt ne ant tos uzsirove su savo nekokybiska preke,ieskokit durniu kitur.

  41. Virginija pakomentavo:

    Niekada nepasitikėkite UAB“BIOKORPA“,kuri įlindusi su savo prekėmis į PIGU.lt!!! Už net nematuotas ir per1-2 dienas grąžintas prekes negrąžina pinigų,motyvuoja nesąmones.(IŠTEPTI RŪBAI DAŽAIS,APVELTI GYVŪNŲ PLAUKAIS).Absoliučios nesąmonės.Aš rūbų net nesimatavau,nes pastebėjau,kad bus tikrai maži,todėl ir grąžinau.Pardavėjas rašo nesąmones Į pIGU.LT,KAD PINIGŲ NEGRĄŽINS! Šlykštu ir skaudu!

  42. SVETLANA pakomentavo:

    мошенники.обманывают со сроками доставки.не достоверную информацию о товаре пишут.приходится долго ждать товар.а спустя 2-3 месяца пишут что его уже нет.предлагают другой который намного дороже.обслуживание ужасное.пора прикрыть эту лавочку.есть много других нормальных магазинов,кот.думают о покупателе а не о своей наживе.сегодня же удалю все товары кот.должны придти,да и еще неизвестно когда

  43. Indre pakomentavo:

    Pirkau pakabinamą krėslą NORE malibu ir kaip daugumai kitų čia pasisakiusių, prekės negaliu atsiimti antra trečia diena, nors puslapyje nurodyta buvo, kad galėsiu atsiimti tą pačią dieną. Skambinau tris kartus, ta pati dainelė, pakuoja… Esu labai nusivylusi, juolab, kad prekę ėmiau su trijų mėn lizingu, reiks mokėti įmoka, bet prekės neturiu. Pinigus gražins gal per 14 dienų… Baisu

  44. Remigijus pakomentavo:

    Apgailetina parduotuve. Ale taiko “geriausios kainos garantija”, bet ja psinaudojus staiga “dingsta” preke is sandelio ir uzsakymas atsaukiamas. Meluojama ko gero, kad nepardavinet be pelno. Tada isvis nereiktu to siulyti.

  45. Mantas pakomentavo:

    Kazkada buvau patenkintas ju servisu, o dabar pristatymo terminai i kita miesta menesis laiko beveik, kai tuo tarpu is uzsienio galima greiciau atsisiusti, tad daugiau manau nebesinaudosiu paslaugomis, nes tokie terminai yra tragiski.

  46. Nei uzsakytos prekės, nei pinigų pakomentavo:

    Vietoje užsakytos prekės gavau visiškai kitą prekę. Paskambinau į pigu.lt – liepė rašyti laišką. Parašiau, pridėjau nuotrauką – atėjo automatinis atsakymas, kad atsiprašo, kad atsiims iš manęs prekę, grąžins pinigus. Atrašiau, jog sutinku, man vėl ateina tas pats automatinis atsakymas, kad atsiprašo ir bla bla bla. Laukiu, jokio sprendimo dėl tolimesnių veiksmų nėra.
    Paskambinu dar kartą, atsako, kad su manimi susisieks atsakingas darbuotojas el. paštu. Gaunu laišką, manęs prašo atsiųsti prekės nuotrauką. Vėl viskas iš naujo.
    Grynas pasityčiojimas iš žmonių: bendrauji el. paštu su robotu, po kelis kartus tavęs prašo atlikti tam tikrus veiksmus, paskambinus konsultantė kalba pakeltu tonu ir kai paprašai jos prisistatyti, atsako, savo vardo NESAKYSIU.
    O dėl negrąžintų pinigų už prekes ir kitų apgavysčių: šiais dalykais jau turėtų susidomėti policija ir FNTT.

  47. jie pasigailes.. pakomentavo:

    Siandien apgavo ir mane. Vakar uzsisakiau labai siandien man reikalinga preke, pazadejo, kad siandien galesiu atsiimti, lauk SMS, pakviesim atsiimt. Siandien ryte, skambinu, kada bus preke, atsake, kad po 14 val. jie man parasys SMS. Sestadienis, sedziu visa diena namuose tyluma .16;40 vel skambinu, klausiu kur preke ? Mergicka sako, tavo preke jau guli musu parduotuvej nuo15:30, o SMS neparasem. Siandien jie dirbo iki 17:00.

  48. Sandra pakomentavo:

    Nusiperki stalą, prie kurio rašoma, kad pristatymas kitą dieną, o tau jo nepristato penkta diena ir net niekas neinformuoja. Skambini, prašai, lauki, kol kas tik pažadai ir įšaldyti pinigai. Na, apgailėtinas požiūris į klientą, kol toks bus, tai dar ne vieną klientą praras. Aš daugiau čia NIEKADA nieko nepirksiu ir artimiesiems nerekomenduosiu.

  49. Kami pakomentavo:

    Įmonės pavadinimas turėtų būti brangu ir nekokybiška. Pirkau pirmą kartą elektronikos prekę, kuriai nebuvo pridėtas laidas į elektros rozetę, tai turėjau įrodinėti, kad aš neišėmiau ir dar laukiau kelias savaites kol naują suras. Grąžinau prekę. Dabar pirkau antrą kartą ir vėl prekė buvo nekokybiška, su broku ir dar neatitinkanti aprašymo. Grąžinau vėl, bet sumokėjo tik už prekę, o „administracinio“ mokesčio 4e negrąžino. Ubagai ne kitaip, nepirkit, toks vaizdas kad brokus pardavinėja.

  50. As pakomentavo:

    4 kartus pirkau kvepalus, 3 is 4riu buvo geri, paskutiniuju kvapas visiskai neatitiko bandytu oro uoste

  51. Linas Č. pakomentavo:

    Labai, net LABAI nepatikima kontora. Tinka tik mazochistams, kuriems prekė nebūtina bei kurie nori „pigu.lt“ be palūkanų paskolinti mėnesiui ar kelioms savaitėms savo pinigus. Užsakėme lauko krėslus, puslapis rodė, kad juos turi. Taipgi smulkesnę prekę. Pristatymo terminas: 2 sav. Besibaigiant terminui, pranešimas, kad dėl, esą, techninių kliūčių pristatys dar po 2 sav. Besibaigiant šiam terminui – dar po 2 sav. Galiausiai praneša, kad „neturi ir neturės“, o tada už likusios prekės pristatymą nulupa mokestį, kuris sudaro kone pusę jos kainos. Parašau neigiamą atsiliepimą jų portale – neįdėta ligi šiol, nors jau mėnuo praėjjo. Taip daro „biznį“ ši apgailėtina kontorėlė….

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti