RDE.LT

Į epaštą neatrašo,o live pagalbos tenka laukti po pora valandų.Ir sužinai dar vėliau,jog prekės savo negausi.Didelis minusas parduotuvej

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. vitas pakomentavo:

    neuzkibkit ant pigiu prekiu RDE.LT siuntinio reiks laukti 2,3 savaites nors raso pristato per 2-4 darbo dienas ir neaisku ar dar atsius

  2. RDE.LT pakomentavo:

    Laba diena,
    atsiprašome, kad dėl užsakymų gausos tenka atsakymų palaukti ilgiau negu tikėjotės. Stengiamės visiems klientams padėti kiek įmanoma greičiau.
    Norėtume atkreipti dėmesį, kad prie prekių nurodyta, ar jos yra sandėlyje, ar dėl kiekio reikėtų teirautis konsultanto. Prekes, kurias turime sandėlyje, pristatome 1-3 d. Kitų prekių pristatymo terminus deriname individualiai.
    Kviečiame savo pastabas ir problemas rašyti tiesiai mums, kad galėtume greičiau padėti.

    Pagarbiai
    RDE.LT

  3. Sandra pakomentavo:

    Apgavikai jus! uzsisakiau preke praita savaite, pazadejote jog bus pirmadieni. Nesulaukiau,. Zinokite visko taip nepaliksiu, arba gausiu savo preke arba atgausiu pinigus.

  4. Romas pakomentavo:

    Aptarnavimas visiška tragedija. Už savaitės (7dienų)turėjau vienam žmogui padovanoti pliušinį žaislą gimtadienio progą. Užsisakiau prekę, sumokėjau, man perskambino ir pasakė, kad prekės nėra ir kad ją specialiai užsakys ir pristatys per 5 dienas. Sutikau palaukti. Deja prekė nebuvo pristatyta laiku. O atsiimdamas pavėlavusį siuntinį gavau visai ne tą žaislą, kurį užsisakiau. Labai ne rimta firma. Geriau naudotis patikimesnėm el. parduotuvėm

  5. RDE.LT pakomentavo:

    Gerb. Romai, deja, bet be užsakymo numerio mes negalime pakomentuoti susiklosčiusios situacijos ir išspręsti Jūsų problemų. Maloniai prašome persiųsti Jūsų pastabas į mūsų el. paštą info@rde.lt arba parašyti žinutę į „Facebook“ PM.

  6. Raimundas pakomentavo:

    Būkite atsargūs užsakinėdami prekes. Puslapyje nurodoma pristatymo data visiškai neatitinka realybės.

    Norėjau iš jų nusipirkti planšetę, kurios reikėjo kelionei, tad paprašiau patikrinti pristatymo laiką kad būtų tikri jog gaus iki reikiamos dienos. Porą kartų tikslinausi, ar tikrai gaus, ir visada atsakymas buvo teigiamas. Galiausiai atsiėmimo dieną iš jų jokių žinių – pats turėjau skambinėti ir teirautis, kol galiausiai jau kita dieną man pranešė kad prekė geriausiu atveju bus po 4 darbo dienų. Nepasiūlyta visiškai jokių alternatyvų ar problemos sprendimo būdų.

    Servisu esu nusivylęs ir kitiem patarčiau savo pirkinius rinktis atsargiai.

  7. Tomas pakomentavo:

    Visiškas absurdas su pristatymu. Nieko nesandėliuoja? Ir laukia siuntos iš Kinijos? Biznis tai pasaka. Užsakiau prekę. Pasako, kad nebeturi sandely. Na palauksiu tą savaitę. Nėra. Skambinu. Sako nukėlė, palauk dar savaitę. Laukiu jau mėnesį. Bandžiau aiškintis, sako gali visada atsisakyti ir pasiimti atgal pinigus. Ot aptarnavimas. Kad atsisakysiu tai gausiu prekę iškart? Man prekės reikia, o ne atsisakymo. Arba informuokit klientą apie laukimą tokį. Pirmas ir paskutinis mano pirkimas RDE.

  8. Rasa pakomentavo:

    Noriu perspėt—neprasidėkit su RDE. Perki internetu, lauki savaitę, nuvažiavus į parduotuvę Kaune sužinai, kad jie nieko bendro neturi su internetine parduotuve, bendrauja kaip kokiam turguj. Važinėji, gaišti laiką, galiausiai gauni, po pusantro mėn. Sugenda. Laba diena garantinis… daikto nera 6 savaites! Vel važinėji, gaišti laiką. Beje, pinigų atgaut ir gražint NEGALIMA. Tikra

  9. Ignas pakomentavo:

    Kaip matau ir be manes „geru“ komentaru apstu.
    M

  10. Gabrielė pakomentavo:

    Su pristatymu visiškas nesusipratimas iš pradžiu už 2dienų po to už 4 dienų,pasiteiravus kada bus prekė parašė kad dar už 4 dienų, įdomu ar iš viso sulauksiu. Prekė reikalinga dovanai, o jų atsiprašymai šventės neatkels.

  11. Eva pakomentavo:

    Nusipirkau telefona savaite pasinaudojau ir sugedo nunesiau i rde kaune , pardavejas uztikrino kad remontas max 3 savaites ,o dabar jau praejo 5 savaites ir vis neatgaunu o geriausia kad mttc centras ji uzregistraves kad gavo 09 27 o i parduotuve tai atidaviau 09 11 ,kažin kur visa laika jis buvo …. dabar už telefona moku tarsi už ora nes rankose jo neturiu ir neaišku kada atgausiu … nepatariu ten pirkti kad netektu nusivilti taip kaip man….

  12. Aurimas Stasiulevicius pakomentavo:

    Pirkau siurblį. Teko laukti kol atveš, buvau informuotas – sutikau. Ok sulaukiau. Kaina 99,99 eur, nemokėjau, nusprendžiau atsiskaityti atsiemant prekę. Kol atvežė siurblį… svetainėje siurblys atpigo iki 93 eur (tai sužinojau vėliau tos pačios dienos vakarą – užklydau į svetainę).
    Maloniai paprašiau kad jeigu jau taip atsitiko tiesiog pridėkite kokį siurblio priedą (pvz dulkių surinkimo maišelį). Trumpai tariant buvau mandagiai pasiųstas .
    Reziume buvo pasakyta kad kaina turėjote apsižėti prieš atvažiuodamas , turiu sekti kainas…..

  13. Aurimas Stasiulevicius pakomentavo:

    Sveiki,

    Pirkau siurblį, aišku kaip ir dauguma produkcijos pas save neturite, bet man buvo nedegykla sutikau. Piktumas paėmė dėl to (siurblio vertė 99,99 eur – atsiskaityti nusprendžiau atsiiemant prekę) jog kol sulaukiau siurblio vertė krito 93 eur. Jog permokėjau už siurblį sužinojau tą pačią dieną vakare. Tad maloniai kitą dieną parašiau ir paprašiau kompensacijos. Maloniai buvau pasiųstas, kad reikia stebėti kainas. Absurdas.

    Pagarbiai,

    Aurimas

    P.S. pirkau prieš tai ir buvau patenkintas, bet dabar tai konkretus grybas gavosi.

  14. Vitalija pakomentavo:

    O as likau labau payenkinta.Preke gavau net diena anksciau nei buvo planuota.Aciu labai☺

  15. Gediminas pakomentavo:

    nepirkite geriau nieko rde …uzsisakiau internetu ismaniaja apyranke-uzsakyma padariau penktadieni.kita savaite treciadieni man paskambino vadybininkas kazkoks ir pasake kad preke pasiimt penktadieni,penktadieni dar gavau sms kad preke jau kauno filijale.atvaziavau pasiimt o pasirodo jog ne ta preke atveze nes sandelyje suklijavo lipdukus ant kitu apyrankiu,sako jus jau antras zmogus kuriam taip atsitiko su ta pacia preke,o pranest kazkodel nesugalvojo del tokios situacijos (nors tas zmogus sake buvo viduri savaites atejes atsiimt prekes…)–geriau yra atsiust sms kad jau preke galiu atsiimt 😀 finale dar pradejo prasyt sas numerio kad pinigus pervest nors dariau pinigu pervedima… apyranke pirkau dovanu nes sekencia diena turejau vaziuot i gimtadieni…TIKRA ŠARAŠKINO KONTORA!!!!!!

  16. Migle pakomentavo:

    2017.12.15 (penktadienį) užsakėme vaikišką plančetę, šeštadienį „paskambino“ jums atstovaujantis žmogus (nespėjome pakelti nes skambutis truko max 3sek.) šiandien t.y. antradienį jūs pagaliau sugebėjote perspėti mus, jog prekės nėra. Įdomu, kiek dar žmonių jūs apgaudinėjate, o ypač prieš šventes. Labai nusivylėme. Tai buvo paskutinis apsipirkimas jūsų e. parduotuvėje, taip pat niekam nerekomenduosime.

  17. Kliente pakomentavo:

    Prekę gavau gana sudėtingai, nes įmonė nėra suinteresuota sklandžiu klientų aptarnavimu. Kaip bebūtų gaila, prekę gavau ne tos spalvos kurią užsakiau. Panašu kad įmonė neskiria silver spalvos nuo white. Todėl tikrai niekam ateityje nerekomenduosiu čia apsipirkti, nes rezultatas ne toks kokio klientas tikisi.

  18. Vidmantas pakomentavo:

    Sveiki ,pirkau garų surinkėją cata clasica 600 negra.Prekių kataloge aiškiai buvo parašyta,kad anglies filtrai komplekte yra,bet gavus prekę jų deja nebuvo.Pradėjus aiškintis visi katalogai buvo pakoreguoti,kad nėra anglies filtrų komlekte.Tai labai nerimta firma,bet tam yra vartotojų teisės.Kam iškilo problemų tel.861864507 elektroninis pšt.siaulysvidmantas@gmail.com

  19. Neima pakomentavo:

    Pirkom mes saldytuva ir sakyciau viskas tvarkoje. Aisku pristate per 2 sav,bet nematau jokiu problemu. Buvom tiek prisiskaite blogu atsiliepimu,bet man patiko. Kai reikes ir vel pirksiu. Dauguma nepatenkinti,kad reikia laukti ilgai prekes,bet ar cia priezastis rasyt bloga atsiliepima,kantrybes truputuka turekit,o jei nepatinka laukti eikit i parduotuves ir pirkit. Verta pirkti viskas gerai su RDE.

  20. E pakomentavo:

    Sugedo telefonas, atidaviau į MTTC tvarkyt (garantinis), po trijų savaičių paskambino, pasakė, kad nieko negali daryt, nes ne Europos rinkai skirtas telefonas. Atsiuntė atgal, tada nuvežiau tiesiai į RDE saloną, kuriame ir pirkau įrenginį. Vėl paėmė telefoną,  bet 2,5mėn nesulaukiau jokių žinių. Trūko kantrybė, nuvažiavau vėl pas juos, pasakė, kad nežino kur telefonas, o paskutinis judėjimas prieš du mėnesius įrašytas. Prižadėjo pasiaiškinti ir paskambint. Paskambino, pasakė, kad visgi netvarkys jo, nes ne garantinis atvejis (nors ekrano viršutinė juosta buvo nustojus veikti, o ekranas nei skilęs, nei išsiliejęs, nei kažkokie kiti pažeidimai matomi). Žodžiu.. Neturėkit geriau reikalų, nes neaišku iš kur tas prekes veža, jei pridavus į garantinį netvarko, nes net ne Europai skirtas telefonas.

  21. Artūras pakomentavo:

    RDE pati neremontuoja jokios įrangos, tai atlieka autorizuoti servisai. Būtent servisams gamintoja ir suteikia teisę spręsti ar įrenginiui taikoma garantija ar ne. RDE čia visiškai nieko nespręndžia. O servisai deja dirba taip kai dirba. ..

    Jeigu jau ir rašote skundą tai šiek tiek detalizuokite, koks įrenginio modelis ir pateikite kitq informacijq, o tai susidaro įspūdis kad čia tik purvo pylimas, nerimta…

  22. Alma pakomentavo:

    Skambinausi dėl informacijos apie kainas, akcijas, ar galimybes. Tai buvau ignoruota atsiliepusios “moters”. paklausus apie tai išvis ragelyje buvo tyla. Paklsaiau ar girdit mane tai pakeltu tonu atrėžė, “pasakiau kad nėra jokių akciju!!” baisu jei tokia aptarnavime būtų gyvai tai supilčiu visą butelį vandens ant galvos ir duočiau kontaktus kur galima būtų pasimokyti kaip bendrauti su klientais! Pasiūlymas mesti tokią darbuotoją lauk, nes jūsų įmonės veidas tai baisus liko po šio skambučio! Vien dėl šitos priežasties niekam nei rekomenduočiau jūsų nei pati norėčiau pas jus apsipirkti.

  23. Ramas pakomentavo:

    Konkreti šaraškinų kontora…jokio bendravimo,kur prekė , kada ir tt pasiėmiau preke- brokas,neveikia. Skalbimo mašino gręžimo ciklo momentu atrodo į gabalus subyrės….ryt prasidės kantrybės bandymas dėl grąžinimo…

  24. Lena pakomentavo:

    Teko susidurti su ta imone.labai ne patiko.

  25. Vidas pakomentavo:

    kogero daug nusvilo,su rde geriau neprasidėt

  26. Marius pakomentavo:

    Mano patirtis su RDE. Pirmas telefonas ekrane parodė jog esu programinės įrangos auka. Antro telefono garantinis užtruko 4 mėnesius ir atsiėmiau po kreipimosi į vartotojų teisių tarnybą. Dabar sugedus telefonui jie apskritai ignoruoja. Pirkto kompiuterio aprašymas neatitinka nei to kas yra kompiuteryje, nei gamintojo puslapyje nurodytų charakteristikų. Jeigu turit mažai problemų, tai yra ta vieta kur jų galima įsigyti.

  27. Rolandas pakomentavo:

    Nieko nesiplesiu, bet tai tiesiog kazkokia baisi kontora.. Uzteko viena karta pameginti grazinti netikusia preke

  28. Raimondas pakomentavo:

    Pirkome dukrai telefona, ir apsaugini stikliuka, tai laukeme dvi savaites, ir stikliuka plius dar atsiunte sutrupinta, kokybes jokios

  29. Justė pakomentavo:

    Užsakinėjome kompiuterį su priedais. Užsakymą leido atlikti be jokių trugdžių, pinigus pervedėme internetu. Pirmadienį paskambinom į rde, norėjome žinoti kada pristatys prekes, nes buvom labai susiplanavę visą laiką ir nekantriai laukėm prekės. Konsultantas informavo, kad dar negavo atsakymo iš tiekėjo. Maždaug po poros valandų, sulaukėme skambučio, kad kompiuterio įsigyti negalima, nes jo nėra sandėlyje. Ir daugiau jokių paaiškinimų. Sekančią dieną paskambinus į rde.lt atsiliepė konsultantas, kurio vardas Radoslavas (jei gerai išgirdau) ir pasiteiravus kodėl įvyko tokia situacija, jis pasakė, kad esame patys kalti, jog nematėme kažkur kampelyje parašyto sakinio: Dėl prekės kiekio pasiteirauti pas konsultantą. Perkant kitose parduotuvėse, jei prekės nėra sandėlyje, tai net neleidžia atlikti užsakymo, o tuo labiau pervesti pinigų. Ir dabar žinoma laukia ilga istorija, kol atgausime už nieką sumokėtus pinigus. Be to, jokio apgailestavimo ar pasiūlymo išspręsti situaciją negavome. Baisu!

  30. Greta pakomentavo:

    Sveiki, grazioje dezeje gavome aplankstyta gartrauki. Vyras atsieme Kauno parduotuveje, deze buvo grazi, atrode tvarkingai, nuvezem tiesiai baldininkams montuoti. Po kurio laiko paskambino baldininkai ir pasake, kad gartraukis aplankstytas ir graziai neisimontuos, defektai matysis. RDE problemos niekaip nesprende. Musu kalte, kad vietoje neispakavom, bet kai taip viskas tvarkingai is isores atrode, ne per kokias siuntas siusta, net nepagalvojome, kad bus toks turinys gali buti sudarkytas. Reziume, kainos gal ir pigesnes, bet uz ta poguma gali gauti kate maise. Veliau i naujus namus reikejo dar daug technikos, savaime suprantama, RDE nebesirinkome ir kitiems nerekomenduojam.

  31. Viktoras pakomentavo:

    Užsisakiau šioje kontoroje ketąjį diską. Gavau, ta pati diena įdėjau į serverį – setveris jį matyti atsisakė. Kitą dieną grąžinau prekę į RDE Vilniuje. 5 savaitės jie kažką su preke darė, po to skambina ir sako: „Prekė yra neremontuotina, nes turi mechaninį pažeidimą, nulaužtas kampas, prekės nekeisim, pinigų negrąžinsim“. Nors prekės priėmimo akte aiškiai parašyta, kad grąžinant prekę į RDE ji mechaninų pažeidimų neturėjo. Ižvelgiu įmonės sukčiavimo požymius.

  32. Darius Ališauskas pakomentavo:

    RDE komanda – šaunuoliai.

  33. Vitalija pakomentavo:

    Labai dirba parduotuvė nekokybiškai, užsisakiau kvepalus gavau žinutę kad prisatys gruodžio 3 d. deja nėra dar ir šiandien gruodžio 7 d. skambinau 4 kartus nežino ką atsakyti aiškinasi kur pasimetė siunta, Dar užsisakiau kvepalus gruodžio 4 d. vadybininkas sugebėjo paskambinti gruodžio 6 d. kad kvepalų nebus, pinigus gražins tik per 2-3 d.d. Negaunu prekių ir pinigų neatgaunu. Patarimas neprasidėti su RDE.lt

  34. Tomas pakomentavo:

    Su pristatymu problemu nebuvo viskas gerai bet kai gavau brokuota telefona tai likau nepatenkintas 😡

  35. Anatolijus pakomentavo:

    Sukciauja,skelbia preke zenkliai mazesne kaina,o jos realybej net neturi.

  36. Adas pakomentavo:

    Sharaskina kontora ten.Prekes rodo ,apmokejima padaryti leidzia,o po to paskambina ir sako nera tokios prekes ir neturesim.Nes neva parasyta mazom raidem ,kad teirautis reikia.Tai sistema susitvarkytu,baisu,negalvojau kad taip lietuvoje gali buti…..

  37. AIDA pakomentavo:

    sukčiai, parašo kaina vienokia, o po to skambina ir sako žinote tokios prekes jau nebeturime ir po to tos prekes kaina pakeicia i didesne….ir viskas visos tada prekes vel egzistuoja, bet uz pigesne kaina nusipirkti nepavyks, nors bus parase, kad akcija…SUKCIAI NEPRIKITE CIA

  38. Xiaomi paspirtukas pakomentavo:

    Niekada nepirkit is RDE paspirtuku, bei kitu el. prietaisu, nes neturesit jokio realaus garantinio aptarnavimo. jei kazkas suges jie tiosiog pasakys kad mechaniniai pazeidimai (uztenka tiesiog ibrezimo kuris neturi itakos niekam). Kariauju su jais jau puse metu del paspirtuko remonto ir nieko. Vartotoju teises irgi negali nieko padaryt nes nera oficialiu ekspertu lietuvoje kurie irodytu kad mechaninis pazeidimas neturi itakos gedimui.
    geriau pirkit is Alieexpress bus pigiau o garantija tokia pati.

  39. velikan pakomentavo:

    Pirkau zmonai ir sau telefonus. Prekes atejo laiku, ir kokybiskos. Neturiu nieko pries. O tie kurie skundziasi del laukimo, tai pasakysiu jog pvz as taip pat prekes uzsisakineju is kinijos, ten menesius reikia laukti, taip kad turekit kantrybes mielieji.

  40. Audrius pakomentavo:

    Užsakęs kompiuterį, sumokėjęs pinigųs el. bankininkyste, tik po 14 dienų sužinau, jog jie kompiuterio neturi, o jų tiekėjas taip pat. Puikiai sugeba parduoti prekę, kurios neturi ir net negali gauti. Patys blogiausi atsiliepimai.

  41. Tomas pakomentavo:

    Gruodžio mėnesį užsisakiau plaukų kirptuvą ir atminties kortelę, tai teko laukti apie 10 dienų, nors rašo, jog pristatys per 1-3 d.d. Išsiuntus užklausą atsakė, jog siunta į pašto skyrius keliauja 5 dienas ( gal su arkliais veža tas siuntas?). Nepasimokiau, tai užsisakiau telefoną. Po trijų darbo dienų paskambina ir pasako, jog neturi. Nejaugi vieną dieną užsakius, negalima kitą dieną pranešti, jog tos prekės neturi? Su greičiais tai ne kas. Niekam nerekomenduočiau su jais prasidėti.

  42. Sarunas pakomentavo:

    wuow pasiskaiciau komentarus,na as uzsisakiau tlf,du vienetus,su pinigu apmokejimu atsiimant…ras,kad yra sandelyje,preke ateis po 3d.d.po4dienos paskambino sako zinot prekes nera sandelyje ji bus 24diena ristatyta jums i namus,na dar po savaites,sakau netinka isvaziuoju i vokietija,man tlf bent vienas reikalingas dabar,sako ok po 2dienu bus vienas,o kitas 24diena,tai praejus trims dienoms,nei vienas nepasirode r atejo zinute,kad preke pristatysime 23diena,na pristatykit,tik nzn kas ja priims,sutarciu nepasirasinejau,kaip patys dirbat,taip turites…

  43. Deividas pakomentavo:

    Red.lt kaip galima atsisakyti uzsakymo???? Uzsisakiau netycia, galvojau reiks vesti daugiau duomenu

  44. algirdas pakomentavo:

    pirkau barzdaskute,pasiule ispakuota matomai vitrinai sakykim,as pasakiau palauksiu ilgiau,bet atsiuskit neispakuota. bet vistiek atsiunte ta ispakuota, perpakuota,o gal ir kieno grazinta.

  45. Svetlana pakomentavo:

    Pirkau el.paspurtuka praėjto rudenį .Danver.Pavažinejau kelios kartos. Pradėjo išsijunginieti akumuliatorius.Gražinau i servisą kad rastu priežastį. Praėjo mėnesį nė sulaukeu atsakymą. Poskambinau,nukreipė i garantini.Rašiau i el.pašto. Tada atsakė kad mechaniškai sugadinti rato ir akumuliatorius komponentai.Remontas kainuos 89€.Nekaip negalių suprasti kaip važiuodama sugadinti komponentus.Norejau gražinti pinigus atskaičiavus už akamuletoris. Nesutiko.Be jokių kompromisų. Nerimta firma.Kategoriškai nė rekomenduoju.Teks kreiptis į vartotojų teises.

  46. Linas pakomentavo:

    Užsakinėjau televizorių. atsiėmęs jį namuose pastebėjau kad jis akivaizdžiai naudotas. Susisiekus su RDE man pasakė kad taip,- jis nenaujas. man turėjo pranešti. Papriekaištavo,- kodėl vietoje netikrinau ir pasiūlė 10 eur nuolaidą. Paklausiau ar gali tuomet suteikti papildomą garantiją, pasakė kad tik už papildomą mokestį.Televizorių grąžinau, tuomet gavau priekaištų,- kodėl neatstatyti gamykliniai parametrai. Nors aš gavau televizorių su jau nustatyta latvių kalba ir kanalais bei įjungtu mažmeninės prekybos režimu.Aptarnavimas baisus. TV priėmęs vadybininkas – arogancijos viršūnė. RDE pirkau daug kartų, tačiau šis tikrai paskutinis.

  47. Inga pakomentavo:

    Pirkom iš RDE laikrodį- apyrankę, po 6 mėn. jau nebelaikė baterija, naudotis juo negalėjome. Kreipėmės į garantinį aptarnavimą, 5 savaites jau garantiniame servize, tačiau žinių jokių. Užklausus atsako, jog dar taiso. Tik neaišku ką ir kiek laiko tai tęsis.Minėjo, jog užtrunka iki 4 savaičių.Patirtis nekokia, kreipsimės į vartotojų teises.

  48. Ausra pakomentavo:

    Isunti serviza ir sunkei atgaut deze pamete telefona sukitu deze atsunte nekela rageli

  49. Audrius pakomentavo:

    Pardavinėja prekes,kurių neturi, 2 savaites veža virdulį,iš Vokietijos gaunu dvigubai greičiau.

  50. Irena pakomentavo:

    Sugedo telefonas su garantiniu. Kol priėmė telefoną taisyti praėjo du mėnesiai, paskui du mėnesius taisė ir vėl po dviejų mėnesių sugedo. Ar tai normalu? Aptarnavimas baisus, kai nori sapresti problemą, jau ir pyktis ima, o jie ramiu balsu sako čia ne problema…nepirkit nieko iš RDE o bus taip ir jums. Pasiskūsti nėra kur, visiškai nepatikimi…….

  51. Santa pakomentavo:

    Patikima firma dar neapvile

  52. M pakomentavo:

    Nepatariu nieko pirkti… Užsisakiau prekes, gavau žinutę, kad jau galiu atsiimti, atvykęs sužinojau, kad prekių jie neturi, o žinutę išsiutė per klaidą. Patikino, kad bus už kelių dienų. Tuomet kitą dieną paskambino vadybininkas ir pasiūlė ekspozicines prekes, nes neaišku, kada jie turės mano užsakytas. Žodžiu, baisi aptarnavimo kokybė.

  53. Matas pakomentavo:

    Pirkau ne vieną ir ne du prietaisus: iš pradžių telefonai, vėliau – kompiuteris ir įvairūs tech. priedai. Nei karto neapvylė, malonus aptarnavimas, geresnės kainos lyginant su konkurentais, greitas pristatymas, rekomenduoju.

  54. Ilona pakomentavo:

    Apgaudinėja klientus nenurodydami puslapyje, kad prekės reikės laukti mėnesį. Tik įsigijus prekę po kelių dienų išaiškėja šis faktas.

  55. Amelija pakomentavo:

    Tragiškas aptarnavimas ko paklausi to negausi,prekių kokybė taip pat tragiška, po savaitės nebeveikia ,net nesugeba įpakuoti prekės tvarkintai ir saugiai siunčiant,pinigai į bala,niekam nerekomenduoju,gailiuosi kad prieš perkant nepasigilinau į atsiliepimus apie rde.lt o jų didžioji dauguma tik neigiami,suprantama kodėl…kuo toliau nuo tokių …

  56. Žygimantas pakomentavo:

    Nerekomenduoju pirkti iš rde.lt, nesigundykit, keleta euru pingesnėmis prekėmis, parduoda brokuotas, panaudotas prekes.

  57. Mindaugas pakomentavo:

    Noriu parasyt ne skunda, o atvirksciai pagirt parduotuve, kiek kartu joje esu prekinesis, tai viskas budavo tvarkoje. Dar pries pirma karta perkant savu pazistamu paklausiau ar patikima parduotuve, tai jie pasake taip. Kaip pirmas pirkimas, taip ir kiti praejo labai sklandziai, o neigiamus raso konkurentai, nes mato, kad tokia parduotuve jiems musa kainas. Tad galiu atsakingai pasakyt, kad parduotuve tikrai patikima

  58. Romualdas pakomentavo:

    dirba tikri verslinykai. pinigėlius pasiima, o prekės lauki kaip antro kristaus atėjimo. kaip partizanai tyli, kol nepradedi kelti vėjų.
    nerekomenduoju

  59. Raminta pakomentavo:

    Pirkau pirmą ir paskutinį kartą iš jų. Įsigyjau telefoną samsung galaxy S22, sumokėjau virš 600e. Telefoną gavau labai greitai, tačiau brokuotą, pastovios ryšio problemos ir akumuliatorius visiškai nelaiko. Kreipiausi su problemomis į pardavėją,pasiūlė atstatyti gamyklinius parametrus arba kreiptis į samsung atstovybę (bet pirkau ne iš samsung gi). Aiškinamės nuo balandžio mėn, galiausiai išsiunčiau jiems telefoną, atliko diagnostiką, ir kaip neįtikėtina – gedimų nerasta. Taip ir sėdžiu be telefono, užpildžiau dokumentus vartotojų teisėms, niekam nerekomenduoju šios el.parduotuvės.

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti