Senukai

Liepos keturioliktą dieną nusipirkau „Senukuose“ Klaipėdoje, PC „Banginis“ vandens maišytuvą voniai. Montuojant paaiškėjo, kad prekė brokuota – trukusi tvirtinimo veržlė. Kitą dieną atvykau į „Senukus“, tikėdamasis, kad nekokybišką prekę pakeis. Tačiau man liepė parašyti prašymą, pažadėjo, kad per porą dienų viską išspręs, na daugiausiai – per dešimt, nes tiek yra numatyta pagal įstatymą. Šiandien, praėjus dešimčiai dienų, nuvykau į „Senukus“ – man tenai atsakė – “ tai ko jūs norite, šiandien dar tik dešimta diena, važiuokite namo ir laukite mūsų skambučio. Gal vakare paskambinsime.“ Tai kokia čia aptarnavimo kokybė? Į pirkėją požiūris „pagal įstatymą“, t.y. formalus, o kur žmogiškoji pusė? Aš atvykau iš Vilniaus kad giminaitei pakeisčiau vandens šildytuvą. Jau turėjau dėl „Senukų“ kaltės grąžinti bilietus į Vilnių. Tačiau to negana – mane dar reikia iš vieno miesto galo vaikyti į kitą. Kodėl klientui atvykus nebuvo galima išspręsti klausimo vietoje? Nes įstatymas duoda laiko iki šios dienos vakaro…Gražu!

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti