SIUSK24.LT

Sveiki Noriu pranesti nesusidekite jokiais budais su imone www.siusk24.lt Geriau naudokites www.siuskpigiau.lt
Siusk24 nemandagus vulgarus problemu nesprendziantis , siuntos stabiliai kas 5 dingsta , pristatineja i kitus miestus ir ne tik poto tvirtina kad buvo pristatyta nurodytu adresu nors siuntos pristatytos visai kitam mieste , is 10 konfliktu grazina 1 ir is to praradinmo -500eu grazina tik 20eu siuntimo mokesti , bet ir tai nelinke net ir tu kapeiku atiduot , nebendrauja ignoruoja , ir pastoviai pas juos problemus su siuntom . NEREKOMENDUOJU !!!!!!!!!!!!!!!

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. Daina pakomentavo:

    Nerekomenduoju, nepasitikėkit. Nesilaiko savo deklaruotų sąlygų. Vienos problemos su šia kompanija. Info centre dirba nieko neišmanati darbuotoja

  2. Linas pakomentavo:

    Pritariu komentarui,. Nerekomenduoju ir aš.
    0 komunikacijos, jokios atsakomybės.

  3. Virginija pakomentavo:

    Nerekomenduoju! Siunta isvis dingo. Tempe guma gal 3men. Poto sako 25€ kompensacija,atsiuskit sask kas buvo siuntoje.

  4. Rimantas pakomentavo:

    I randomly checked the first two people who left good reviews about this company.. and guess what, they both work there.. I think that says a lot, I didn’t check further, but I think the other reviews are also from the employees of this company 😀 worst experience with them , sends longer than it says, does not deliver and does not help to solve problems..

  5. Karolina pakomentavo:

    Pirmą kartą teko susidurti su tokia “šaraškino kontora”… Rekomenduoju iš toli apeiti šią siuntų įmonę!!! Pradangino vertingą siuntą, kuri dingo kaip į vandenį, teko begalę kartų skambinti, rašyti užpildžius pretenziją, kad sulaukti atsakymo ko tikėtis toliau. Galiausiai po 2mėnesių gavome atsakymą,kad už prarastą siuntą grąžinami 8eurai..? Visiškas nesiskaitymas su klientu. Nekalbu net apie darbuotojų kompetenciją ,kurie dirba konsultacijų centre… Neatsako į klausimus, informacijos nesuteikia. Linkiu VENGTI su jais turėti reikalų ,jei nenorite likti be siuntos ir be kompensacijos 🙂

  6. Rimas pakomentavo:

    Geriausias vaistas kreiptis į vartotojų teises. Siunta dingo iš Kauno į Klaipėdą. Ir mums nieko nekomensavo, po ilgų skambučių, laiškų ir vėjo pakėlimo bei vartotojų teisių, ši studentų įmonėlė susimokėjo dvigubai už savo apgailėtiną veiklą. Neprasidėti.

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti