Studentų atstovybės feikina

STUDENTŲ ATSTOVYBĖS KURIA FEIKINIUS SKELBIMUS, APSIMETA KONSULTANTAIS, PO TO ANT SAVO FEIKŲ RAŠO MELAGINGUS SKUNDUS. STUDENTAI, KREIPKITĖS TIK Į TUOS KONSULTANTUS, KURIŲ SKELBIMAI SUKURTI SENIAU NEI 2019 M. GRUODIS.

+19
-1
  
Processing your request, Please wait....
skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. Taigi pakomentavo:

    Ne tik feikina, bet ir renka konsultantų duomenis. Pavyzdžiui, paskambina konsultantui ir sako, kad jis neva tai registruotas pas gydytoją. Taip tikisi užtaikyti, kad tikrai bus registruotas, juk dabar daug kas eina tyrimų darytis, tada pradės ”tikslinti duomenis“, paklausinės vardo, pavardės. Taip tikisi, kad suveiks „netikėtumo momentas“, nes su „draudimo agentais“ jų nevykęs triukas nepaėjo. Nepaeis ir šitas, kvailiukai 🙂

  2. Įdomu pakomentavo:

    O aš pastebėjau, kad vykdo anketavimą rašydami konsultantams užklausas. Parašo, kad reikia kokios nors temos, tada parašo terminą ir išvardina klausimus, kurie juos domina. Na, o tie klausimai menkai susiję su konkrečia pagalba mokslams, labiau susiję su pačiais konsultantais ir jų veikla. Jei vis dėlto atrašai, įvardini paslaugos kainą. tada jie pasako dešimteriopai mažesnę sumą ir sako, kad pas kitus tokia paslaugos kaina. Taip bando konsultantus išmušti iš vėžių. Tikisi, kad galbūt tikrai jie pagalvos, kad nebeapsimoka dirbti. Čia yra viena iš minėtųjų influencerių strategijos dalis.
    Tik labai įdomu, kodėl jiems mokslo darbų konsultantai taip užkliūna? Kaip manote, gal mokslo darbų konsultantai jiems sudaro konkurenciją?

  3. Hi pakomentavo:

    Jo, savo faikinius skelbimus patalpina šalia realių konsultantų, pridaro nesąmonių, ir tada tikisi, kad klientai nepasitikės šalia esančiais skelbimais. Atgyvenusi taktika, žasinėliai

  4. Feikina pakomentavo:

    „Studentų atstovybės“ su savo „nuomonės formuotojais“ priešakyje siaučia šiandien pilnu pajėgumu, klausinėdami, ar jūs vis dar teikiate konsultavimo paslaugas, baisėdamiesi aukštomis kainomis. Labai susinervina, kai lieka išjuoktas jų klausimas, ar vis dar konsultuojate. Paklausus, kodėl turėčiau nekonsultuoti, mykia, bando mandagiai pakrizenti 😀 Gal šitiems barteriniams baisiai pikta, kad konsultantai už savo konsultacijų paslaugas tiek uždirba? Nes pastaraisiais metais labai pakilo šių paslaugų kainos, tai jie net čeburėku turbūt užspringsta išgirdę kainas

  5. Cucumber pakomentavo:

    Taip taip, šiandien tikrai šitie apsireiškė. Vargšelius ištiko krizė. Pritrūko balsų. Tad paskambino tas pats balsas, kuris jau keletą kartų buvo skambinęs. Padarė didelę klaidą, kad eilinį kartą nenusipirko kortelės, o paskambino iš savo draugų bei artimųjų telefono, kas padeda identifikuoti „influencerį“. Klausimai tokie patys: kodėl taip brangu ir t.t. Užsimena apie tai, kad „internete daug visokių komentarų“ ir naudojant šią frazę tikisi užmegzti pokalbį, kažką sužinoti. Vietoj žinių studentų atstovybių nariai gauna agurką į kur nerašysiu.

  6. Taigi pakomentavo:

    Nauda ir iš tų influcerių yra. Jie duoda uždirbti mobiliojo ryšio bendrovėms pirkinėdami kaskart išankstinio papildymo korteles. Be to, „suėda“ tuos konsultantus, kurie yra bailiai, todėl mažėja konkurencija ir kyla kainos.

  7. pakomentavo:

    Manęs prašė, kad parašyčiau darbą be temos 🙂

  8. ? pakomentavo:

    Formuotojams yra sunku su teksto kūrimu, ypač su rašymu jeigu tai nesusiję su čeburėkų, burgerių, šampūnų, nupigintos parfumos reklama. Jie nemėgsta sudėtingesnių tekstų, jų visas teksto suvokimas ir jo kūryba baigiasi ties žodžių junginiais: spausk like, dalinkis, šerink įrašą ir laimėk barterinę dovaną

  9. Ji nežino pakomentavo:

    Darbingas ir antradienis pas anuos. Paskambinusi atstovė ar formuotoja nežino, ar ji studijuoja magistro, ar bakalauro studijose 😀 Čepsi, mykia, dūsauja po kiekvieno klausimo. Maždaug, kodėl tu man tokius sudėtingus klausimus uždavinėji, nes aš nežinau, man reikia tik paformuoti tau nuomonę ir nieko daugiau. Nuobodu net kalbėti su tokiais

  10. pakomentavo:

    Man, ko gero, vakare skambins, nes nurodytas laikas iki kada dirbu, tad tyčia skambina po darbo.

  11. Bandė "paformuoti" pakomentavo:

    Šiandien bandė „paformuoti“. Bet kaip lengva atskirti, kada tikras klientas skambina, o kada feikas 😀 Kaip studentų atstovybėse tokių itsižiojėlių randasi?

  12. ? pakomentavo:

    Ko jūs norite? Kuo mažiau gabumų mokskams, tuo daugiau reiškiasi visokiose atstovybėse ir užsiiminėja niekniekiais. Su idėjiniais visada taip būdavo ir yra.

  13. :) pakomentavo:

    Dabar rašinėja bendras užklausas 🙂

  14. Pamokymai pakomentavo:

    Su skambučiais šiandien jau ramu, nes nėra balsų, bet vėl prisiminė nepavykusį bajerį dėl nuotolinio prisijungimo prie jų kompiuterio ir „pamokymo“ 😀 Šitie veikėjai intensyviai stebi, kaip čia aprašomi ir demaskuojami jų apgailėtini metodai ir bando keisti savo taktikas. Čia buvo aprašyta, kaip šitie bukagalviai nepakėlus ragelio, pradeda įkyriai skambinti po kelis kartus iš eilės. Po šio juos identifikuojančio metodo aprašymo, šio metodo taikymas baigėsi 😀 Dabar vėl suka ratą su kitais savo jau seniai identifikuotais ir nusibodusiais metodais

  15. Cha pakomentavo:

    Balsų studentų atstovybės labai nedaug turi. Vienas mergiščios balsas dažnokai paskambina. Du vaikiščiai kartais apsireiškia. O kiti pasamdyti atsitiktinai ir labai susimauna. Užkimėlė kažkaip daugiau nebepaskambina, nes suorato, kad jos specifinis balsas labai atpažįstamas, buvo atpažintas ir po kelerių metų.

  16. ! pakomentavo:

    Dar viena šitų kvailelių iš studentų atstovybių bei jų influencerių „gudrybė“. Skelbimų portaluose parašo tokią užklausą, į kurią galima atsakyti tik per outlook. Galvoja, kad susimaišys konsultantai ir atrašys iš asmeninio pašto su visais duomenimis 😀 😀 😀 Kai patys buki kaip bulvės galai, tai galvoja, kad ir kiti tokie.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.