UAB Kilobaitas

„Kilobaitas“ internetinėje parduotuvėje išsirinkau planšetinį kompiuterį ASUS, už kurį sumokėjau pinigus, tačiau antradienį, po to, kai paskambinau pasiteirauti, kaip vykdomas mano užsakymas, gavau pranešimą, kad tokio modelio nėra, nors tinklapyje skelbia, kad turi 4 vnt.
Kaip alternatyvą, gavau pasiūlymą kitam, kuris yra brangesnis, bet prastesniais duomenimis, nei mano pasirinktas. vadybininkas Raimondas bandė aiškinti, kad dėl techninių kliūčių rodo tokį likutį… Manau, kad čia ne techninės „kliūtys“ kaltos, o taip daroma sąmoningai, siekiant padidinti pardavimus. Juk pasiūlo kitą modelį, kurio net nebūtų žmogus pasirinkęs. Nes ne visi pirkėjai, sumokėję pinigus, prašo juos grąžinti, o sutinka paimti, prastesnį modelį (nors ir brangesnį, bet už tą pačią kainą)…
Labai nusivyliau, atsidūrusi, tokioje situacijoje, nes tikrai manau, kad apgaudinėja pirkėjus, skelbdami, kad turi prekę, nors realiai jos nėra…

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. DatBoiAnon pakomentavo:

    Nuneši daiktą į garantinį aptarnavimą, prižada, kad rytoj išsiųs į Lenkija patikrinimui kuris užtruks mėnesi, čiulbia gražiai, popieriukus įformina.
    Sekančia dieną skambina pranešti, kad PAĖMĖ sau į namus, pažaidė su mano į garantinį aptarnavimą nuneštu žaidimų pultelių, nusprendė, kad VISKAS yra tvarkoje, ir sekančią dieną atidavė. Kas čia per nesąmone ??? Savarankiškas diagnozavimas ? Parduotuvių tinklas Lietuvoje neturi savo garantinio aptarnavimo padalinio, tai darbuotojai viską pas save namie testuoja? O jeigu moteris atneš vibratoriu i garantini, darbuotojai taip pat namie pora valandų „išmegins“ ji ar veikią ?

  2. Aivaras pakomentavo:

    Klaipėdos filiale atsisako grąžinti pinigus už atsiųstas sudaužytas kolonėles. Pardavėjas turetų dirbti kitą darbą, aptarnavimas blogas,

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti