UAB Ogmina

2013m gruodžio 29d. UAB Ogmina parduotuvėje Kaune ( Molo prek.centre) pirkau televizorių Sharp LC46LE730EVNET 3D LED . 2014.04.08 jis sugędo. Išsikviečiau pažįstamą kompiuteristą, jis apžiūrėjo ir pasakė, kad televizorius tikrai sugędęs ir tikrai niekuo negali padėti, nes jis net nepasikrauna įjungus į tinklą. Ieškodama garantinių dokumentų , radau televizoriaus dėžėje užkištą UAB „Emtoservis“ remonto darbų atlikimo aktą , pagal kurį darbų užsakovas – UAB Ogmina, darbų atlikimo data 2013.07.31, atlikti darbai – MAIN BOARD keitimas. Jame įrašytas šito televizoriaus kodas ir serijos Nr. Televizorius man buvo parduotas kaip naujas, supakuotas tvarkingai. Niekas nesakė tokio dalyko, kad jis buvo jau remontuotas. Aš pirkau naują televizorių. Akivaizdžiai buvau apgauta. Per išpardavimą man įkišo brokuota prekę, kuri po nepilnų keturių mėn. sugędo. Ogminos vadybininkai pamiršo ištraukti iš dėžės remonto darbų atlikimo akto lapelį. Kai kreipiausi Į UAB Ogmina, vadybininkas man liepė parašyti prašymą, kad noriu prekę grąžinti ir priduoti viską į Kauno Elektromarkte esantį UAB Emtoservis priėmimo punktą. Kai nuvežėme ten televizorių, jo nepatikrino (kaip dabar supratome, specialiai, nes taip buvo jau sutarta), o supakavo viską ir pasiėmė. Buvo pasakyta, kad mums televizoriaus atgal negrąžins, o atsiųs tik defektavimo aktą ir pagal jį grąžins pinigus. Taip garantavo ir Ogminos vadybininkas, ir servise. Deja, viskas buvo kitaip. Televizorių parvežė atgal ir akte parašė, kad jis sveikas, nebuvo jokio gedimo. Ir tik po didelių ginčų, grąsinimų teismais, mes 2014.05.13 atsiėmėm pinigus. UAB Ogminos darbuotojai net neatsiprašė už tai, kad pardavė brokuotą televizorių. Mano vyras tiek susinervino, kai pamatė, kaip mus apgavo Ogmina, kad sekančią dieną po televizoriaus sugedimo gavo infarktą ir atsidūrė klinikų reanimacijoje. Nukentėjome labai stipriai visapusiškai, ir finansiškai, ir sveikata sutriko.Jei nenorite nukentėti, tai įspėjimas visiems: 1) būtinai pasitikrinkite visą pakuotę parsivežę, ar tikrai niekur neįplėšta, ar nebuvo išpakuota prekė , 2) išpakavę pažiūrėkite,ar nėra kokių nors kabinimo žymių ar kitokių naudojimosi požymių (mes nepastebėjome, kad televizoriuje buvo kabinimo žymės, jis buvo jau naudotas, tą pamatėme tik tada, kai jau pakavome, kad vežti į servisą), 3)priduodami garantiniam remontui į UAB Emtoservis būtinai prekę prie jų įjunkite, kad nustatytų, kad tikrai sugędusi, nes ir ten apgaus, 4) netikėkite, kad UAB Emtoservis nepriklausoma serviso įmonė, jie dirba kartu, ir kartu stengiasi apgauti klientą, 5) NEPIRKITE NIEKO UAB OGMINOJE, NES JIE APGAUDINĖJA KLIENTUS, PARDUODA JAU REMONTUOTĄ PREKĘ KAIP NAUJĄ.

+2
0
  
Processing your request, Please wait....
skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai