varle.lt

Varle. Lt
N metų buvau klientas, pirkęs didesnius ir brangesnius daiktus. Būčiau pirkus ir toliau ir situacijos, kurioje supratau, kad klientai nėra vertinami, nėra atsižvelgiama į lojalumą.
Viskas šaunu, kol perki ir nesusiduri su nesklandumais.
Mano sitaucijoje norėjau grąžinti internet pirktą telefoną. Nupirkau jį žmogui, tačiau per savaitgali paminkęs jį suprato, kad valdymas perdaug kitoniskas nei buvusio telefono ir nusprendėme gražinti, nes pagal įstatymus, zmogus pirkęs prekę internet, turi tokią teisę, nes traktuojama, kad galbūt neturėjo galimybes susipažinti iš anksto…esmė ne tame, kad telefoną mes naudojome( nors net nebuvome įdėję sim korteles), noriu pasidalinti patirtimi apie Varlė. Lt Kauno skyriaus darbuotojų: vadybininko Dabulio ir dar vienos ponios, atsakingos už grąžinamų daiktų įvertinimą elgesį.

Nusprendusi gražinti telefoną teko bendrauti su vadybininku Dabulio, iš pažiūros maloniu, nedaugžodžiaujančiu piliečiu. Kaip priklauso supildė popierius, ir emesi fotografuoti telefoną. Norint padaryti foto telefoną reikia isimti iš plastikinio maiselio, kuriame buna naujas daiktas, bet..kam tą daryti gražiai, tiesiog isstumiant, jei galima paprasciau suplesyti celefona ir išimti telefoną..čia buvo mano pirma klaida- VISADA FILMUOKITE, nes paskui nebeįrodysite, kad DARBUOTOJAS, o ne jūs SUPLĖŠė pakuotę.

Smagumas prasidėjo, kai sulaukiau skambučio (beje, po eilinio el. laiško su klausimu, kokioj situacijoj yra vertinama telefono būklė), kad mano telefonas yra subraižytas ir dėl to negali būti priimtas atgal..NEGALI būti, pagalvojau ir jau fantazijoj mačiau, kaip specialiai subraižomas telefonas, kuris yra paliktas įvertinimui dėl grąžinimo.ok, nulekiu į Varlė.lt, ateina pagrindinė vadybinikė ir aiškina:
-negalime priimti telefono, nes pažeistas įpokavimas.???????????prišoku prie Dabulio patogiai išsidrėbusio savo kėdėje ir šaukdama sakau, kad pripažintų jog tai jis suplėšė įpokavimą..CHA CHA CHA, va čia ir pasimato žmogaus požiūris, įmonės požiūris į klientą, nes žmogus kiaulės akimis žiūri ir sako, AŠ TO NEDARIAU..
AR BELIEKA PRASMĖ GINČYTIS? Belieka plėšti iš ponios dokumentus, kuriuose nufotografuotas prekinę išvaizdą praradęs telefonas, išdėti juos į šuns dienas ir išeit..tikintis, kad karma grąžins už kiekvieną apgaulę, melą ir nesiskaitymą su žmonėmis..tik kažin ar užteks proto vadybininkui suprast, dėl ko jam staiga ims nesisekti?

Čia yra mano nuomonė, niekada daugiau gyvenime nebepirksiu iš Varlė.lt ir turbūt niekam daugiau jos nerekomenduosiu.. geriau mokėti daugiau, bet negrįšti pas tuos, kurie tavęs nevertina.

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. Paprastas žmogus pakomentavo:

    Su varle.lt problemom jau kelinta karta susiduriu. Ir draugų jau buvo minėta. Bet galvojau gal pasikeitė viskas. Tai pabandžiau vėl. Nes radau intriguojančia kaina pagrindine plokšte pirkti. Iš vakaro tai susiradau žiūrių ir dar sandėly rodo 5vnt like. Tai taip neskubant užpildžiau pirkimą ir išsiunčiau. Viska patvirtino gavau užsakymo numerėli su planuojamu gavimu per 8d. Ir nuėjau laimingas miegoti. Kita diena apie 13h skambina iš varle.lt vadybininkas. Sako jūsų užsakytos plokštės jau nėra. Tai WTF užsakymas padarytas kai rodė dar 5vnt sandėly. O čia pist kita diena skambina nėra. Sako nupirko visas pasimetęs toks. Galim pasiūlyti kita. Ir siūlo kažkokia brangia. Žodžiu geriau neturėkit reikalu su sukčiais. Nes mano manimu tos plokštės buvo saviems parduotos.

  2. Ignas pakomentavo:

    su Varle turejau pirma ir matomai paskutini pirkima. maza to kad ziauriai veluoja su pristatymu (tas ziauriai tai 3 savaites velavo) tai dar ir paskambinus ju numeriu, darbuotoja YPATINGAI nemandagi ir storzieviska, neisklausius kliento iki galo (kas manyciau yra grubus klientu aptarnavimo pazeidimas), tiesiogine prasme uzkimsineja klientui burna savo komentarais.. lygis lievas zodziu.

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti