Varle.lt

Dar neteko susidurti su didesne nepagarba pirkėjui kaip, kad susidūriau Varle.lt parduotuvėje Panevėžyje Basanavičiaus g.3. Internetu nusipirkau prekę, atlikau apmokėjimą ir nurodžiau, jog atsiimsiu pati parduotuvėje kai prekė bus pristatyta. Pristatymo laikas buvo nurodytas ~3 d.d. Po nurodyto laiko tarpo, susisiekus su aptarnaujančiu varle.lt asmeniu buvo pasakyta, kad prekė šiek tiek veluos ir pranešime, kada prekė bus pristatyta. Praėjus daugiau nei savaitei vėl skambinau į parduotuvę, tačiau sulaukiau visiškos nepagarbos. Paprašius, kad būtų nurodytas laikas, kada prekė bus pristatyta pasakė, kad perskambins vėliau ir viską paaiškins. Nesulaukus pusdienį skambučio vėl paskambinau, tačau moteris pasakė lygia tą patį ir vėl kito skambučio nebesulaukiau. Į dienos pabaigą nuvykau į pačią parduotuvę, kur pamačiau personalą linksmai besišnekučiuojančius ir nei vieno pirkėjo viduje. Pasakius apie situaciją aptarnaujantis asmuo pasakė, kad gali grąžinti pinigus, nes neaišku kada prekė bus pristatyta. Visgi, prekės sulaukiau tik po mėnesio laiko, nors ši turėjo būti dovanojama jau seniai praėjusiam gimtadieniui. Šiuo atveju buvau visiškai neinformuojama apie prekės gavimo laiką, nesulaukiau apskritai jokios informacijos, o tik ignoravimą ir nepagarbą.

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. Edvinas pakomentavo:

    Tvarke kompiuteri Dell inspiron 1564. Parsinesiau namo , paskui ziuriu kad iseme hdd diska!!! Irodyti niekaip negaliu, nes vietoj nepaziurejau….. sukciai meistrai!!!

  2. Egidijus pakomentavo:

    Uzsalkiau ventiliatoriu siunte zinutes ,kad uzsakymas vykdomas .laukiau per dideli karsti keturias dienas ir tada gavau zinute uzsakymas atsauktas preke isparduota ,nors kai uzsakinejau rode ,kad prekiu like daug. Nerekomenduoju niekam prasideti su sita parduotuve ,nes daug kartu esu apgautas ir is daugelio zmoniu tai esu girdejas.

  3. Gedvidas pakomentavo:

    Pirkau futbolo kamuoli el. parduotuveje su atsiemimu parduotuveje Kaune, Savanoriu pr. Po ilgo laukimo gavau sms zinute, kad preke jau atsiemimo vietoje. Ta pacia diena nuvykau atsiimti futbolo kamuolio, o man paduoda krepsinio kamuoli. Atsiprase ir pasake, kad vel gausiu zinute, kai kamuolys bus pristatytas. Po ilgo laukimo vel gaunu zinute ir vaziuoju atsiimti kamuolio. Si karta preke nesumaisyta – jos tiesiog nera. Paprasiau padengti man keliones islaidas, bei kompensuoti uz sugaista laika – darbuotojai tiesiog ignoravo.

  4. Milta pakomentavo:

    Kiek pirkau viskas gerai buvo

  5. L pakomentavo:

    Savo Užsakymo laukiu jau 2 sav. Paskambinus tel pasiteirauti labai ne mandagiai kalba operatorės. Nei paaiškina, nei pajudina prekės siuntimą

  6. minde pakomentavo:

    Baisiau nei baisu!Buvau giliai isitikines jos si kvailu vadybininku parduotuve yra nieko verta ir ja apeidavau,bet …pameginau pasinaudoti.Parduoda prekes kuriu neturi bet uz jas pinigus paima.Teko vargti,gaisti laika kol juos atgauni,Kai kuriu vadybininku,ypac senmergeliu bendravimas baisus,jokiu atsiprasymu jokiu kompromisu.Tik vienas vaikinukas tikrai maloniai bendravo.Vienu zodziu bekit toliau nuo tokios parduotuves..
    Neisivaizduoju kokius kryziu kelius reiktu praeiti jei preke sugestu.

  7. Elena pakomentavo:

    Traviškas aptarnavimas! Pinigai paimami užšaldomi, o paskui pranešama po kelių savaičių praneša, kad prekių nėra ir bebus, o pinigus grąžina dar po keturiolikos dienų. NIEKADA nepirkite iš ten! Apgavikai paskutiniai!

  8. Pirkeja pakomentavo:

    Blogiausia internetine parduotuve! Uzsakeme preke, kuria turejo pristatyti per savaite laiko. Laiku negavus prekes, susisiekeme su imones vadybininkais, kurie zadejo, kad preke gausime jau kita diena. Atejus zadetai datai, varle.lt atsiunte zinute, kad prekes neturi ir pristatyti negali. Jokio paaiskinimo kodel taip atsitiko, pateikt nesugebejo.

  9. Tomas pakomentavo:

    Kompiuterį pristatinėja jau 3 sav…

  10. J pakomentavo:

    Nusipirkau internetu telefoną į paštomatą, pristatymas nurodytas 2 darbo dienos, viskas kaip ir logiška, jei sekančią dieną išsiųs, tai už 2 dienų gausiu nes paštomato pristatymas per 24 valandas. Sekančią dieną vėlyvą rytą gaunu pranešimą kad prekė jau „išsiųsta arba paruošta atsimėmimui salone“, priklausomai kaip užsakiau. Laimingas kad jau išsiųsta laukiu (nes ne į saloną užsakyta), ir duotas -siuntos sekimo numeris. Bet sekimo numeris ir po kitą dieną teberodo kad tik lipdukas suformuotas, o prekė neišsiųsta. Parašau klausimą ar išsiųsta, gaunu džiaugsmingo stiliaus atsakymą, kad prekė paruošta išsiuntimui ir gausiu už kelių dienų. Brūkšteliu atgal laišką, kaip tai gali būti neišsiųsta jeigu jūsų puslapyje rodo išsiųsta ir jau šiandien turėjau gauti? Tylu.. Dar viena šaraškinų kontora.

  11. Anonimas pakomentavo:

    Nusipirkau telefoną , atėjo brokuotas. Labai kaista, net ir išjungtas. Kraunant irgi belekaip kaista, naudojant taip pat

  12. Justinas pakomentavo:

    Rode, kad preke turi vietoje, bet per 2savaites taip ir nemaciau, vnz paskambinus jiems pasake isvis kita DATA negu man buvo informuota kada pristatys. Teisybe sakant nei karto nera laiku ir normaliai pristate, o ir jiems maziausiai rupi klientai. + Ju puslapyje atslipiemimai filtruojami ir nerodo visu del sito dar teisiskai pasinagrinesiu ar tai teiseta isviso

  13. Tomas pakomentavo:

    Po 12 dienų laukimo užsakytos ir apmokėtos prekės gaunu pranešimą, kad prekės pasirodo nebeturi.
    Užsakymo nr. 1627019
    Palieka durniaus vietoje ir nesvarbu, kad žmogus laukė, juolab, per tą laiką galėjo nusipirkti kitur.. Dabar teks vėl ieškoti ir vėl laukti.. bet tai ne jų problema.. Didesnės nepagarbos klientui neteko matyti perkant internetu.

  14. Vykintas Šaknys pakomentavo:

    Užsisakiau dujinę viryklę iš varlės gavau visiškai apdaužytu šonu (užnešė ir pastatė kurjeriai), o varlė parašė kad, neprisima atsakomybės ir pasiūlė 20euru solidarumo kompencacija…

  15. Kestutis pakomentavo:

    Pirkau nesiojama garso kolonele su radija kartu. Taigi ilgai laukus sulaukiau ogi rafija neveikia visai. Pasiule siusti garantiniam, taip ir padariau issiunciau, grizo taipat tokia kokia issiunciau. Poto vel pasiule siusti, issiunciau antra karta vel gaunu tokiapat ti sikarta su isvadom radija puikei veikia, bet pajungus ji neveikia, saraskinu kontor grina.ogi dar parasyta kad ira deveimo zimiu……. Lb idomu iskur tos naudoimo zimes kai pasjuos praguli daiktas.

  16. Gediminas pakomentavo:

    Prekes atvyko sudayzytos.Tinkamos tik ismetimu.Varle varto akis.200 EUR kaip i uzpakali.Kontorai ragai ir kanopos.Pirkdavau daug.Dabar visogero.

  17. Nusivylusi pakomentavo:

    Pasirodo, „Varlė “ prekiauja dėvėtais daiktais. Tai slepiasi po pavadinimu „neoriginali prekė“. Jeigu spausdintuvo kasetė nebūtų buvusi sulaužyta, tikriausiai, net nebūtume atkreipę dėmesį į tokias „smulkmenas“ kaip pakuotės nebuvimas. Kadangi kasečių kasdien neperkame, net nekilo įtarimas, kad ji sąlyginai pigi. Nematyčiau skriaudos, jeigu būtų aiškiai nurodyta, kad tai yra dėvėta prekė, t.y. papildyta naudota ir užpildyta kasetė. Konsultantas žadėjo problemą išspręsti. Laukiame.

  18. Tadas pakomentavo:

    Nusipirkau prekę internetu kurios jie neturėjo sandėlyje. O buvo parašyta, kad turi ir, kad pristatys per savaitę. Jau 3 mėnesius vis dar negaunu ir nebezinau ar beatgausiu. 15 eurų kainavo

  19. Ina pakomentavo:

    Labai nemalonus aptarnavimas Varlė.lt parduotuvėje Kaune Savanorių prospekte.Kiek kartų buvau apsilankiusi šioje parduotuvėje tai visada nuotaika būdavo sugadinama.Nedažnai ten lankausi bet 3 kartus buvau ten užsukusi ir tokiu aptarnavimu buvau šokiruota.daugiau niekada nepirksiu šioje parduotuvėje,ten tyčiojasi iš pirkėjų.

  20. Nadiežda pakomentavo:

    Pirkau gartraukį Varlės internetinėje parduotuvėje,atsiėmiau Alytuje.Pasirodo jis neveikiantis.Pristačiau atgal,prasidėjo kaltinimai,kad patys sugadinom.Išvežė į garantinį servizą,išvada,kad jis nepataisomas.Pinigų iki šiol neatgaunu.Labai nusivykiau šia parduotuve ir visiems pasakysiu,kad joje pirkti neverta.Pirkėjų mulkinimas.

  21. DOVILĖ pakomentavo:

    Patirtis su varle apibūdinu tik taip NIEKADA NEPIRKITE PAS VARLĘ! Iškišo sugadintą prekę, viską suvertė ant mūsų, visiškai nesirūpina klientu. Daugiau niekada net neatsidarysiu to puslapio ir VISADA KALBĖSIU APIE VARLĘ TIK BLOGAI

  22. pirkeja pakomentavo:

    Varle servisas nemaloniai bendravo,sauke ,grasino, pamete prekes dalys. prisistates,kad serviso vadovas. prieš atiduodant preke butinai nufotografuokite ir surasykite visas smulkes detales

  23. vytautas pakomentavo:

    kodel po 12 dienu negaunu prekes o vilkina dar 2 savaites

  24. R.S. pakomentavo:

    Pasibaisėtina įstaiga. Padariau užsakymą, kurį planavau atsiimti vėliau, tą suderinau tiek su jų klientų aptarnavimo centru, tiek su konkretaus miesto skyriaus vadybininku, kuriam užsakymas buvo priskirtas. Viskas buvo suderinta ir sutarta. Kiek vėliau pastebėjau, kad užsakymas niekur nejuda ir jo būsena „sukurtas“ nesikeičia. Sunerimau, nes prekė pas juos buvo tik viena. Kreipiausi į vadybininką el.paštu, kad priminčiau apie susitarimą. laiškas liko ignoruotas. Telefono irgi nekėlė. Tada kreipiausi vėl į pagalbos centrą, kuris žadėjo su vadybininku susisiekti. Po poros valandų gavau automatinę žinutę, kad užsakymas atšauktas, prekė išparduota. Be abejo ji išparduota, tai buvo MANO UŽSAKYTA PREKĖ, ji liko viena, o vadybininkas nei piršto nepajudino dėl jos. Parašiau ir į jų „kokybės“ el.paštą – jokio atsakymo ar atsiprašymo nuo birželio 15 dienos. Tokios įmonės privalo bankrutuoti, laikosi tik ant lietuvių patiklumo.

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti