www.vezuvezu.lt

Vežėjų, kurių geriau nesirinkti (www.vezuvezu.lt), arba kaip mano televizorius apkeliavo visą Europą (dar neatkeliavo) vietoj to, kad būtų pristatytas kitą dieną

Kodėl?
Vežuvežu.lt komanda 6 dienas vėluoja atvežti trapų siuntinį (televizorių), kurį turėjo pristatyti per dieną. Šiandien paskambinus ir pasiteiravus apie televizorių abejingai ir grubiai atsakė, jog siuntinys bus ketvirtadienį, kai paskutinį kart žadėjo, jog pristatys antradienį (šiandien). Bijau ar iš viso jį (visą) gausiu.

Pilna istorija:
Nusprendžiau nusiųsti savo mylimą televizorių tėvams iš Danijos į Lietuvą. Nuodugniai išsinagrinėjau visus esamus vežėjus ir pasirinkau www.vezuvezu.lt. Jų svetainėje radau kainą- 20 eurų, paskambinau pasitikslinti- pasakė, jog kainuos 40, na nes televizorius reikalauja daugiau priežiūros ir pan. Sutikau- svarbiausia, kad kuo greičiau ir sveikas atkeliautų į Lietuvą. Išsiunčiau liepos 1 (šeštadienį), o tėvus turėjo pasiekti jau kitą dieną, liepos 2 (sekmadienį). Duomenis nusiunčiau žmogui, su kuriuo dėl visko tarėmės ir jis iš karto atrašė, jog gavo.

Smagumas prasidėjo sekmadienį, kai sulaukiau skambučio iš artimųjų, jog siuntos negavo, nes vairuotojas neturėjo jų duomenų. Tragikomedija, visą dieną laukę namuose siuntos sekmadienį taip ir negavo. Pagalvojau- visi darom klaidų ir nėra čia ko rėkt ant žmonių, kad susifailino. Tai neskambinsiu, o tiesiog ramiai parašysiu jiems klausdama, kas nutiko. Vėl parašiau žmogui iš wwww.vezuvezu.lt, su kuriuo dėl visko tarėmės ir jis prižadėjo, jog siunta bus Vilniuje antradienį (liepos 4). Tikrai neapsidžiaugiau, kad televizorius vėl keliaus apie 3000 kilometrų ( į Daniją ir atgal į Lietuvą), bet nusprendžiau tiesiog pasitikėti www.vezuvezu.lt profesionalumu- galų gale visi pridarom klaidų.

Istorijos kulminacija (o gal dar ne?) įvyko šiandien (liepos 4) kai brolis atsiuntė žinutę: “Paskambinau į vezuvezu, paklausiau kada TV bus, perskambino, sakė snd niekas nevažiavo į Vilnių, tai bus tik ketvirtadienį xD”. Po šios žinutės net pajutau svetimą gėdą. Nu chebra, rimtai jūs čia taip dirbat? Iš viso jei mano televizorius bus pristatytas ketvirtadienį (liepos 7), jis jau bus nukeliavęs apie 7500 kilometrų. Taigi, kilometražu tai prilygsta pervažiuoti visą Europą ir grįžtimui atgal. Mano telikas daugiau keliauja už mane šią vasarą, o aš sėdžiu namie ir parinuosi.

O jeigu rimtai tai liūdna, liūdna dėl kelių priežasčių.
Pirmiausia, todėl, kad dvi dienas verčiau brolį sedėt namie ir laukt siuntinio, kurio taip ir negavom.
Antra, gėda, nes www.vezuvezu.lt pamelavo, jog tikrai atveš teliką antradienį, o šiandien net nesiteikė perspėt, kad neatvažiuos.
Trečia, liūdna, nes žmonės net nemato savo keltės visame šiame reikale. Šiandien tiesiog pasijuokė iš manęs, kad ką čia kelias dienas vėl palauksit. Profesionalumo ar paprasto žmogiškumo Vilnių”. Moku aš jum už tai, kad pristatytumėt prekę, o ne tampytumėt, ją po Europą tikrindami televizoriaus tvarumą Lenkijos ir Vokietijos keliais.
Galų gale, net neatsiprašė, o tiesiog pasakė, jog pati kalta, kad neužrašiau telefono numerio ant siuntinio, nors nieko apie tai neminėjo telefonu?

Išvada:
1. Mano mielas televizorius šiuo metu vėl keliauja į Daniją. Ketvirtadienį bus apie 7500 kilometrų padaręs (toks pats atstumas kaip nuo Vilniaus iki Neapolio ir atgal).
2. Jaunesnysis brolis truputį ant manęs pyksta, nes sugadinau dvi jo vasaros dienas prašydama laukt namie siuntinio.
3. Mama nervuojasi turbūt už mus visus ir niekaip nesupranta, ‘kaip taip žmonės gali elgtis?’,’ir tik lietuviai šitaip gali’.
4. Man irgi truputį neramu, nes ne bulves aš ten išsiunčiau, o beveik naują Samsung plazminį televizorių.
5.www.vezuvezu.lt komandai visiškai nusispjaut ir net nesugebėjo pasakyt, kad padarė klaidų, nes, kaip išsireiškė “čia jūsų vienos problema”.

Patarimai:
www.vezuvezu.lt komanda:
Pirmiausia, nemeluokite savo klijentams. Jeigu vadinate save kompanija ir imate už prekių vežimą pinigus, jas ir pristatykite laiku. Jeigu padarėte klaidą, ją kuo greičiau ištaisykite, vietoj vėlimosi į begalines istorijas ir tempimo.
Antra, aiškiai parašykite, kaip turi būti žymimos siuntos ir turėkite kažkokų priemonių žymėti savo vežamus siuntinius, jei klijentai apie tai nežino.
Galiausiai, gerbkite savo klijentus, nes mes jumis norime, bet, dėja, negalime pasitikėti.
Klijentai:
Nesirinkite šios kompanijos, jei nenorit, kad kankintų abejonės dėl siuntinio pristatymo į namus.

Tai va, jaučiuosi kaip po kokios išpažinties, einu džiaugtis daniška vasara ir tikiuosi šis įrašas padės kitiems žmonėms išvengti tokių kurijozų!

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti