Apgaulė ir atsainumas

Pasityčiojimas ir dezinformavimas:
21d. skubiai prireikus šaldytuvo buvo perkama atsižvelgiant į pristatymo greitumą, t. y. pirkimo krepšelyje nurodyta data 23d. (pristatysime per 2 d. d.). Jei nurodyta būtų kitaip būtų pasirinkta pirkti kitur.
Antradienį paaiškėja, kad prekė bus pristatyta 25d.
25d. 15:05 gautas pranešimas, kad jau pakeliui (perduota kurjeriui).
25d. 21:00 prekės vis dar nėra.
Kelis kartus susisiekus su klientų aptarnavimu pateikiami atsiprašymai ir teigiama, jog nieko negali padaryti. O po 18val. “skambinkite darbo valandomis”.
Klausimas – kas kompensuos sugedusias prekes?! Pinigai sumokėti, pristatymas nukelinėjamas, prekės nėra.

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti