berry baldai

Sveiki, esu nusivylusi taip save gerai reklamuojanciais, Berry baldais. Pirkau preke ir pristate su broku, o dabar jau menesi laukiu ,kol nuspres kaip istaisyti broka i kontakta joki neina ir aiskina,kad nieko negali padeti,turiu laukti su brokuota preke arba sutaisys, arba gamins nauja, o tai vel pusantro menesio. Tai bus jau keturi menesiai. Ner noro daugiau su jais bendrauti.

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. vera pakomentavo:

    Labai nusivyliau Berry baldu parduotuves pardavejais Panevezyje.Brokuota gamini keicia kitu ,dar didesniu broku,ir dar vaiposi.Taip elgdamiesi tikrai nekelia parduotuves prestizo,ir tikrai daugiau sioje parduotuvej niekada nieko nepirksiu.

  2. Ramunas pakomentavo:

    Sveiki, apgavikai ten dirba. Buvo užsakyta lova. Užsakant paminėjo, kad lovą gausim iki dviejų mėnesių, bet jau rašant sutartį pridėjo vieną savaitę, negalėjo paaiškinti kodėl. Praėjus sutarties laikotarpiui atsiuntė sms, kad lova vėluos pora savaičių. Praėjus dviem mėnesiam ir trijom savaitėm lovos dar nesulaukėm… Vėl reikės skambinti ir nervus gadintis…

  3. JUSTINA pakomentavo:

    KAUNO VADYBININKĖ JOLITA TAI NEMOKANTI BENDRAUTI AROGANTIŠKA PARDAVĖJA JAI TIK TURGUI DIRBT BALDAI NEKOKYBIŠKI TERMINŲ NESILAIKO BAISU

  4. RUTA pakomentavo:

    Visais atvejais įsigijus nekokybiškus baldus galima susigrąžinti visus sumokėtus pinigus (įskaitant ir pabrangimą perkant lizingu). Išsamiau – pazeistateise@gmail.com

  5. antantas pakomentavo:

    gerai labai

  6. Vilkas pakomentavo:

    2 mėnesiai laukimo ir baldų komplektas atvažiavo. Deja, ne tas, kurį užsisakėm. Tada kelios savaitės „paieškų“ ir pasiūlymų „o gal visgi tinka ir šis“, „o gal palauksit dar pora mėnesių“. Paguoda, kad pavyko atsiimt pinigus. Ačiū, už kalėdas ant taburečių.

    If you used to live few months without furniture (order confirmed), don’t worry, Berry will help you to live without ones few more months. Don’t forget to call them before Xmas, you’ll hear a „sorry“ for a present.

  7. Aura pakomentavo:

    Pirmas dalykas nuvylė konsultantų darbas, kai konsultanto reikėjo laukti apie valandą. Taip konsultatė nelabai išmanė savo darbą. Paklausus apie išsimokėjimo sąlygas nesugebėjo niekas paaiškinti kad turi būti išdirbta mažiausiai 122 dieno, kadangi kai jau reikėjo sudaryti sutartį paaiškėjo vyras negali imti išsimokėtinai, nes darbovietė pakeitė pavadinimą, tai pyktis suėmė, nes esame ne iš Vilniaus ir specialiai važiavome pasiimti baldų. Kitas dalykas apie baldų kokybę ir instrukcijas prie jų, tai trūksta žodžių, nes instrukcijoje visi varžtai sunumeruoti, tačiau varžtai pridėti prie prekės nebuvo sunumeruoti ir surenkant baldus reikėjo ilgai paspėlioti kur kokie varžtai turi būti. Kitas dalykas tai truko varžtų. Taip pat instrukcija labai neaškiai pateikta. O baldų kokybė neišpačių geriausių, nors kaina gan didelė, plokštės trupėti pradėjo surenkant sukant varžtus, tai kas bus toliau..NEREKOMENDUOJU BERRY BALDŲ

  8. Agne pakomentavo:

    Sveiki visi!
    Pirkau kampine sofą, visi puikiai žinome kaip nelengva nepačiupinejus, realiai nepamacius daiktą pirkti, o dar tokį kuris kainuoja didelius pinigus.Issirinkau pagal foto esancia ju svetaineje,gavau visiskai ne tokias pagalves kokios buvo nurodytos ju tinklalpyje.Jie savo kalte pripažino, jog ne tokia foto buvo tinklalapyje,pasiule kitam apsipirkimui -10%.
    Kito karto nebus!Klientas paskutinej vietoj!

  9. vygantasmacys@gmail.com pakomentavo:

    bekit kuo toliau nuo šių aferistų ypač Panevėžio skyriaus

  10. vygantasmacys@gmail.com pakomentavo:

    AFERISTAI!!!!!

  11. Daiva Macijauskiene pakomentavo:

    Kreipiuosi i Berry baldudirektoriu.Klaipedos miesto Berry baldu salone rugsejo 3 diena uzsisakiau spinta. Terminas baigesi lapkricio 10 diena. Siandiena jau yra gruodzio 28 diena spintos dar nera. Baldus derinau pirkau tame paciame salone sekcija stala tai galbut naudojates padetimi kad klientui butinai sis baldas reikalingas ir pinigu jis neatsims? Parduotuves konsultantems pretenziju neturiu merginos mandagios. Labai noreciau sulaukti atsakymo ir paaiskinimo kiek dar bus nesilaikoma sutartyje nurodytu terminu

  12. Julija pakomentavo:

    visiškai nepatikimi. kampa buvau užsisakius liepos pabaigoj, jį gavau, su dideliu skandalu, lapkričio pabaigoje ir tai ne tos spalvos. Teko atsisakyti ir sudaryti naują užsakymą. Šiandien yra jau kovas, o baldų dar nenusimato… Tai mano šeima ne tik Kalėdas sutiko ant „grindų“, bet man atrodo ir per Velykas ant taburečių sedėsime… Teks atrodo kreiptis į VVTAT, nes kitaip konflikto, man atrodo neišspręsim..

  13. Nerijus pakomentavo:

    Daugiau gyvenime nepirkčiau nieko iš Berry Baldų, užsakem miegamojo spinteles pristatymas 02.28 gavome pranešima, kad dabar 04.05 laukti dvi mažas spinteles 4 menesius???;))

  14. Eimantas pakomentavo:

    Prekias uzsisakeme gruodzio menesi,turejome gauti vasario 22 sianden kovo 12 prekiu dar nera.kaip tik susisieki berry baldai nukelia pristatymo data kaltinant gamintojus.nepatarciau niekam is uzsisakyneti.ne rimta parduotuve

  15. Berry baldai pakomentavo:

    Sveiki, nuoširdžiai atsiprašome visų už nesklandumus. Nuolat stengiamės dėl terminų trumpinimo, tačiau esame priklausomi nuo gamintojų, tad darome viską, kad tik kuo greičiau galėtume pristatyti prekes.

  16. Jorūnė pakomentavo:

    Užsakėm lova, tai ne tik, kad vėlavo užsakymas, bet kai atvežė, viena lovos dalis priklausė kitai lovai, visiškai kitokia medžiaga ir dydis. Jau praėjo savaitė dar negavom savo lovos dalies. Nerekomenduoju šios parduotuvės, apeikit.

  17. Berry baldai pakomentavo:

    Sveiki, atsiprašome už nesklandumus. Nuolat stengiamės dėl terminų trumpinimo, tačiau esame priklausomi nuo gamintojų, tad darome viską, kad tik kuo greičiau galėtume pristatyti prekes bei užtikrinti jų kokybę.

  18. Gintare pakomentavo:

    Likome labai nusivylę Berry Baldų apmokėjimo tvarka. Atvykę pasiimti baldus ir susimokėti už prekes, buvome nustebinti, kad kortele mokėti negalime, nors kortelių skaitytuvas buvo. Ieškojome informacijos jų internetinėje svetainėje, kur būtų parašyta, kad atsiskaityti kortelėmis negalime, taip pat dieną prieš skambinęs vadybininkas irgi neinformavo, kad priimami tik gryni pinigai. Kreipėmės el. laišku su prašymu paaiškinti, kodėl taip įvyko,galbūt mes patys kažką pražiūrėjom, deja atsakymo nesulaukėme.

  19. Berry baldai pakomentavo:

    Sveiki, visuose BERRY salonuose galite atsiskaityti pagrindinėmis bankinėmis kortelėmis. Jūsų minėtu atveju galėjo neveikti kortelių nuskaitymo aparatas, tačiau jus turėjo apie tai informuoti. Atsiprašome už nesklandumus. Norint išvengti tokių situacijų ateityje, norėtume sužinoti kuriame salone buvote ir kokiu el.paštu siuntėte laišką

  20. Jurate pakomentavo:

    Sveiki ir as nudegiau uzsakiau baldus bet nurodyto termino jie nesilaiko.Visada skaitineju atsiliepimus pries perkant prekes jie turi sukelia i viena atsiliepimu puslapi komentarus kokie pirkejai yra patenkinti,o gal ten ju parasyti paciu neaisku.Kai nesulaukiau savo uzsakymo paskambinau i parduotuve ir pasake kad veluos tada supratau kad cia kazkas netaip radus si puslapi supratau kad nudegiau.Bet nieko jai sykart prekes negausiu pasakytu laiku iskart i vartotoju teisias kreipsiuos.

  21. Donatas pakomentavo:

    Pirkau odini svetaines kampa, parsivezem namo,geriau apziureje supratome,kad tai dirbtine oda. Prekes kortelėje raso naturali +eko oda. Konsuktante sake,kad eko oda tik nugarineje dalyje. Deja,bet tikros odos nei laso..Kur man kreiptis? i salona ar i teisma?

  22. Aiste pakomentavo:

    Sveiki. Mes irgi esame labai nusivylę berry baldų kokybe. Pirkome odinį komplektą,po poros metų pradėjo luptis oda ir kas svarbiausia tose vietose kur mažiausia dėvisi (kojų apačioje,virš galvos)…po 4 metų metų rezultatas nekoks,o baldai apynaujai…labai gaila kad neįmanoma įdėti nuotraukos.

  23. Milda pakomentavo:

    Smagu rasti toki puslapi pries perkant, jau buvau susiderinus visa buta is jus apsistatyt, bet matau kad geriau ieskoti kitose parduotuvese. Aciu zmonems kurie nepatingi parasyt savo patirtis

  24. Ligita pakomentavo:

    Pirkome komodą internetu, gavome laiku, bet jau kokybė tai KOŠMARAS. Pigiausios medžiagos, pjūvenos byra. Vyras dėdamas spjaudėsi ir sakė, kad baisesnio baldo nėra dėjęs, nors tikrai ne vieną kartą teko jam tai daryti. Bėgeliai-patys pigiausi. Žodžiu šleiva, kliša, kažkokia be spalvos. Pasibaisėjom ir daugiau gyvenime iš Berry Baldų nieko nepirksim.

  25. Kornelija pakomentavo:

    Papuolem ir pirkdami spynta inernetu.viskas trupa,dazai lupasi,ratukai begeliuose vos laikos,duris vis issoka is begiu.surinkta spynta atrodo,lyg butu panaudota ,ir mum atiduota😄su baime atidarineju duris ,kad tik kas nesuluztu. Pats nekokybiskiausias baldas,koki esu mates.

  26. Salvina pakomentavo:

    Pristatymas buvo pagal terminą.Labai greit ir neprašius sunešta į namus.Šaunuoliai!!!Dar baldo nemačiau,bet manau viskas bus gerai 🙂

  27. Karolis pakomentavo:

    Nusipirkau minkšta kampą internetu nei minkštas nei tiesus (viena dalis aukštesnė už kitą)

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti