DPD problema

Naudojamės DPD paslaugomis jau kuris laikas. Visko nutinka, dėl smulkmenų nerašinėjam blogų atsiliepimų. Bet tokia situacija, kokia mums nutiko, viršija visas ribas.
Tiesa, dabar įėjęs į atsiliepimų skiltį apie DPD, nustebau radęs tokį didžiulį kiekį neigiamų atsiliepimų. Tai gal nenuostabu, kad mums susiklostė tokia situacija.

Pirmadienį, t.y. 07 24 d. kurjeris turėjo atvykti paimti paletę prekių. Neatvyko. Priežasties DPD neįvardino.

Antradienį DPD pasakė, kad reikia iš naujo formuoti užsakymą atvykimui. Kitaip tariant dėl DPD kaltės DPD neatvyksta paimti krovinio ir plius klientas verčiamas gaišti vėl savo laiką, iš naujo formuodamas užsakymą. Suformavus naują užsakymą, DPD paletę krovinio turi atvykti paimti kitą dieną. Bet kadangi jie neatvyko dėl jų kaltės, mes prašėme, kad atvyktų paimti dar tą pačią dieną. Deja, jie neatvyko, pasakė, kad atvyks trečiadienį.

Tęsinys kitame skunde.

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti