Jamkbatus.lt itin žemo lygio aptarnavimas

Užsakius batus, kurių pristatymo laukiau 18 dienų vietoje žadėtų 8 dienų. Atkeliavo batai nekokybiški, pado klijai užtiškę ant bato priekio. Grąžinus batus, pinigų tenka tiesiog išsireikalauti. Pirmi laiškai buvo išvis ignoruojami, kol nebuvo pagrasinta vartotojų teisėmis. Tada atėjo pirmas atsakymas, kad pinigai bus grąžinti per savaitę. Po savaitės pinigų vis dar nebuvo. Teko vėl grasinti, šįkart jau teisėsauga už nesąžiningą veiklą. Per parą pervedė 60 proc. sumos. Kol kas tiek žinių. Jau pusantro mėnesio nuo pavedimo, o vis dar neišsimušu savo pinigų.. gerai pamąstykite prieš pirkdami šioje el. Batų parduotuvėje

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. As pakomentavo:

    Jamkbatus.lt pati blogiausia internetine parduotuve is visu kurias zinau, nesugeba laiku pristatyti prekiu ir dar akis drasko, kad pats pirkejas del to kaltas. Nes jie turi daug uzsakymu ir pats pirkejas turi jiem skambint ir tikrintis ar uzsakyma jam issiunte.

  2. Rūta pakomentavo:

    Analogiška situacija, man pasiteiravus paskutinėm dienom ar viskas gerai, buvo konstatuotas faktas kad batus gausiu dar kitą savaitę, kas jau buvo po jų nustatyto termino. Jokio atsiprašymo, nieko – dar per bent 6 laiškus aiškino, jog jie nevėluoja, nes mat mane įspėjo, kad batai bus kitą savaitę. Po savaitės batų nešiojimo padas perskilo pusiau, į laišką nieko neatrašė. Tad sekantis žingsnis vartotojų teisės, raginu ir kitus nepatingėti 🙂

  3. Pirkeja pakomentavo:

    Akiu draskymas-TAIP!!! Kokybes anei per kur…
    Jokios kulturos…klientu klaidinimas:nei laiku gausi,arba isvis negausi NEREKOMENDUOJU

  4. Kristina pakomentavo:

    Tikrai, kad aptarnavimas apgailėtinas, basutes pirkau šioje internetinėje parduotuvėje mokėjimas atliktas 2017-05-23 iki šiol basučių negavau, tai sako, kad neturi tos išmieros, o kai pirkau juk ta išmiera ir buvo, tai, kad atsiųs jau kitą savaitę, teko parašyti ir grasinantį laišką, šiandiena gavau atsakymą, kad šian vakare arba ryt vakare atsiųs siuntos koduką. Laukiu su nekantrumu 🙂 koduko

  5. sdfg pakomentavo:

    Užsisakiau kedukus vestuvėms ir dabar bijau, nes irgi stipriai vėluoja. Praėjus terminui . t.y. 8 darbo dienoms, per kurias ne va jie atsiunčia siuntinį parašiau laišką, tai pažadėjo batus kitos savaitės gale. Negavau. Paprašiau siuntos kodo, kad galėčiau sekti savo siuntinį. Atrašė, kad greitu metu atsiųs man duomenis. 3 diena laukiu. dar pridūrė, kad jei batai reikalingi konkerčiai dienai, parašyčiau kuriai 😀 Dabar meldžiuosi, kad iki jos ir gaučiau. Nes žiauriai tingiu išsimušinėt skolas ir drąskytis. Bet jei teks- principo reikalas. Nes na labai negražu 🙂

  6. Bloga pakomentavo:

    Tikrai prastas spristatymas, prekes stipriai veluoja, nepatartina uzsisakineti, geriau sumokekit daugiau, bet bent jau patikima bus

  7. Kristina pakomentavo:

    Gavau siuntos koduką, belieka sulaukti siuntos 🙂 Pasidalinsiu info kai gausiu siuntinuką.

  8. Kristina pakomentavo:

    Basutes gavau, iš ties pritarsiu komentatorei Bloga :), kad geriau daugiau sumokėti ir pirkti ten kur patikima, nes prsitatymo laikas truko beveik iki mėnesio. Labai jau ilgai ir svarbiausia tai, kad savo pirktos prekės reikia išsireikalauti. Kokybe nesu patenkinta, bet svarbu gauta prekė 🙂

  9. Živilė pakomentavo:

    Siuntinio tikrai negavau po žadėtų 8 darbo dienų. Teko laukti beveik mėnesį. Ir pačiai paskubinti, rašinėtis ir teirautis kur mano prekė. Nei atsiprašymo , nei paaiškinimo. Sad. 🙁 Neprofesionalu pasirodė. O batai atrodo neblogi, viskas ok. Tik tiek , kad tuo pačiu metu užsisakius prekes iš užsienio , jos atėjo greičiau nei iš Jamkbatus.lt, todėl esu beveik įsitikinus, kad ir jie siunčiasi batus ir perparduoda. Ir jei nespėja gauti ir perparduoti prekės, būtų gražu jei bent informuotų žmones. Ir mažų mažiausiai parašytų stebūklingą žodį: ,,atsiprašau“.

  10. Marta pakomentavo:

    Pritariu. Laukiau ir laukiau. Skambinau, ieškojau. Kai jau pasakiau jog gražintų pinigus greitai atsiunte. Deja natiko nurodyti dydžiai   Susisiekti vėl nebuvo galima, neatrašinėjo, nekėlė ragelio. Teko skambinti iš kito numerio (iškart pakėlė),. Išsiunčiau atgal. Dabar tikriausiai teks labai ilgai kovoti kol atgausiu sumokėtus pinigus. Tikiuosi pavyks. NEREKOMENDUOJU!

  11. :/ pakomentavo:

    Svetainėje rašo:,,Siuntinius iki 1kg paštininkas pristato į namus, jei Jūsų neranda – palieka pranešimą Jūsų pašto dėžutėje ir siuntinį galite atsiimti artimiausiame pašto skyriuje.“
    Pristatymo dieną buvau nuo pat ryto namuose, niekur nėjau. Neatėjo joks kurjeris. Gavau lapelį ir žygiavau į paštą.

  12. Vilma pakomentavo:

    Aišku pirma nusipirkau batus, ir tik nesulaukusi siuntos „normaliu“ laiku pasidomėjau atsiliepimais 😀 žodžiu telefono nekelia, per FB neatrašo. FB nėra atsiliepimų – iš karto LABAI įtartina… nu pasimoviau. Jei nebus batų per 8dd arba bus nekokybiški – užkratysiu vartotojų teisėm iki paskutinio.

  13. AUSRA pakomentavo:

    Vilma, atslipiemai facebook yra, tikrai daug teigiamų, palaukite atsakymo ir atrašys arba perskambins, o batai yra kokybiški. Užsakinėjau prekę gavau savaitės laikotarpyje, kokybe esu patenkinta, pristatė laiškininkas į namus.

  14. AUSRA pakomentavo:

    Čia galite matyti atsiliepimus https://www.facebook.com/pg/jamkbatus.lt/posts/?ref=page_internal

  15. Julita pakomentavo:

    Uzsakiau preke, laukiau laukiau, kol galiu gale parase, kad jos nera. Ok, ne problema, grazinkite pinigus…. Tai vat jau savaite laiko, netgi daugiau, laukiu pinigu grazinimo…. Ne del savo kaltes turiu laukti savo pinigu atgal! O apmoketi uz prekes privalau iskarto! Kur teisybe?

  16. Gabrielė pakomentavo:

    Pirkau ne kartą, tiek žiemai tiek vasarai batus, kokybės ir kainos santykis mane tenkina, prekės tikrai patesino mano lūkesčius, nesiskundžiu, perkant daugiau prekių gaunu nuolaidas, visada išsamiai atsako atsakymus į klausimus, tenka palaukti atsakymo, bet dienos bėgyje gaunu atsakymą, jei nepakelia ragelio vėliau perskambina:)

  17. As pakomentavo:

    Kaip visada-uzsakius preke paaiskeja kad tokio dydzio jau nebera..bet jie nekalti nespeja suktis..ok neskaitant ,kad tokia ju kasdienybe:reklamuot preke,kurios neturi,tai grazinkit pinigus!!Rase,pirmad ar penktadieni…deja,praejo 2 sav ir pinigu neatgaunu.Kreipsiuos i vartotoju teises..ten nepades-i teisesauga.Nes negana kad apsimelave..bet praktiskai bando ir apgauti pirkeja-nes o gal nepastebes ir uzsimirs??GEDA

  18. Kristina pakomentavo:

    Visada avalynę gaunu laiku, netinkančią avalynę gana greitai pakeitė kitu dydžiu, nusiskundimų neturiu.

  19. Vilma pakomentavo:

    Miela AUSRA 😀 fb puslapio „atsiliepimai“ tai nera sveciu komentarai, kuriuos jus galite nepatikusius trinti 😀 o REVIEWS skiltis, kurios jamkbatus fb net nera, todel kad, akivaizdu, jog per daug vienetais ivertinta. apgailetina. as aisku savo batu negavau laiku, dabar laukiu pingu, kuriu irgi neatgaunu. sarlatanai ir juokuciai 🙂

  20. Reda pakomentavo:

    Batus užsisakiau birželio 22 d. , šiandien liepos 10 d. aš dar jų negavau. Man atrodo, kad aš be vartotojų teisių ir teisėsaugos įsikišimo nei batų nei pinigų neatgausiu.

  21. Agnė pakomentavo:

    Na nesutikčiau su Vilma, nes pati rašiau atsiliepimą, patalpinau dar avalynės nuotrauką, tai kaip Jūs sakote, kad tai nėra atsiliepimai…Tai būtent ir yra pirkėjų ar svečių kaip sakote atsiliepimai, net nuotraukas žmonės prikabina ką įsigijo.

  22. Lina pakomentavo:

    Avalynę gavau, viskas gerai, pristatė laiku.

  23. Vilma pakomentavo:

    aš tiesiog sakau, kad Jamkbatus FB puslapyje nėra REVIEWS skilties, geriausiai atspindinčios įmonės ivertinimą, tai yra reitingas žvaigzdutemis. jei ši skiltis puslapyje nėra rodoma, tai iškarto sukelia įtarimų.
    Kad ponia Agnė rašė komentarą su nuotrauka tai visiškai nėra susiję su REVIEWS buvimu ar nebuvimu. Paskaičius atsiliepimus internete darosi aišku, kad įvertinimas žvaigždutėmis būtų ne per geriausias.

  24. Rena pakomentavo:

    Tragedija viskas cia.Tikiuosi vartotoju teises susidomes

  25. Aurelija pakomentavo:

    Vilma, o kaip jūs vertinate tų atsiliepimų skaičių, kiekvienas patenkintas pirkėjas tikrai neskuba jo rašyti, dažniausiai rašo tie, kas turi nusiskundimų, aš asmeniškai nerašiau atsiliepimo, nors viskas buvo gerai, avalynę gavau, lūkesčius atitiko.

  26. Tomas pakomentavo:

    Tos moterys…laukia , laukia avalynes, o kai sulaukia dar ir grazina, vistiek laimingos pabaigos nera:))) Idomu ar bent speja jums pinigus grazint kai batus grazinat o dar ir privarot neigiamu atsiliepimu:) Problemos su jumis tik:)

  27. Ingrida pakomentavo:

    Avalynę gavau, bendradarbės irgi perka, nusiskundimų neturime.

  28. Vilma pakomentavo:

    eikit geresnį darbą susirast 😀
    o aš viską perduosiu vartotojų teisėms ir policijai, bučinukai ir sėkmės ;*

  29. Kristina pakomentavo:

    Nesulaukiu batų jau visas mėnuo.
    Atrašo nemandagiai
    Telefonu kalba taip pat nemandagiai.
    Pinigų negražina.

    PATS BLOGIAUSIAS APTARNAVIMAS

  30. Živilė pakomentavo:

    AUSRA, ten atsiliepimai tie tiesiog postai pirkėjų, kuriuos puslapio administratorius gali ištrinti 🙂 O kai įjungiama žvaigždučių vertinimo sistema- ten jau pats nepasikoreguosi. Matyt ne be priežasties tų žvaigždučių ir nėra. O čia tie atsiliepimai tas pats , kas man epr gimtadienį ant sienos parašo :,,su gimtadieniu“ ir aš ištrinu 🙂

  31. Dovilė pakomentavo:

    Batus gavau, likau labai patenkinta, nei papildomai skambinau, nei rašiau, sulaukiau pranešimo iš jų, kad sekančią dieną gausiu avalynę.

  32. Eglė pakomentavo:

    Živilė, tai gerai, pirkėjų postai labai svarbu, o kokia nauda iš to, kad konkurentai prispaudžios po 1 žvaiždutę:) Geriau tegul būna pirkėjų postai, kai matosi ką žmogus pirko, kuris žmogus pirko, o Jūs norite, kad bet kas prispaudžiotų žvaigždučių, tai net jų konkurentų puslapiuose nematau žvaigždučių sistemos, klausimas kodėl:)) Yra puslapis skundžiu, jau čia bet kas bet ką, pirko ar nepirko avalynę gali pridergti:)

  33. Nusivylusi klientė pakomentavo:

    Užsisakiau batus iš šios spekuliantų įmonės nepasidomėjusi atsiliepimais. Per nurodytą laiką (2-8 darbo dienas) man siuntinio nepristatė ir niekaip neinformavo, kad jis vėluos, kiek vėluos, kodėl vėluos ir neklausė, ar galėčiau dar laukti. Tuomet pasidomėjau atsiliepimais, sužinojau, kad dažnai tenka laukt ir mėnesį, batai būna nekokybiški, o pinigus atgaut sunku. Pasikonsultavus su vartotojų teisėm tuoj pat pareikalavau nutraukti vėluojantį pristatymą ir grąžinti pinigus. Paminėjau, kad po 14 d negavus pinigų kreipsiuos į vvtat. Jie tempė gumą iki paskutinio, nebeatrašinėjo į laiškus, kol paskutinę termino darbo dieną, kai dar vykdomos perlaidos, aš pinigų negavau, jų atsakymo irgi, ir padaviau skundą e-policijai. Juos apie tai i formavau ir po 2 val gavau žinutę, kad pinigų grąžinimas atliktas. Aišku, gausiu tik sekančią darbo dieną. Toliau tesėsi moroziškas kabinėjimasis, kaip aš drįsau nelaukt paskutinės dienos (pirmadienio) ir kaip aš drįstu turėt priekaištų (apie tai, kad batų nepristatė į kalbas net nesivėlė).
    Žodžiu prekių pristatymas ten labai abejotinas, bendravimas su klientu žemiau plintuso, savo teises apgint gali tik su atitinkamom institucijom. Neigiamus komentarus savo facebooke trina (na kaip be to), negiamus atsiliepimus internete ignoruoja. Pirmą kart gyvenime taip pasimoviau 😀 ir kreipiuosi į visus nukentėjusius – nepalikit to taip!! Atsiimkit savo pinigus!! Nes jei tingit kreiptis del €15 jie iš to gyvena (tikiuosi, kad skurdžiai :D)

  34. prastai pakomentavo:

    Tas pats…Laukiu jau 2 savaites ir parase, kad teks dar laukt. Jokios informacijos patys nepateikia, reikia ja tiesiog istraukt is ju. Nusivyliau kad is cia uzsisakinejau, ir nemanau, kad batu kokybe atitiks kaina.

  35. As pakomentavo:

    As laukiau basuciu 25d vietoj zadetu 8-14d. Proga praejo, paprasiau grazinti pinigus, tai jie man negrazino, o dar uz 4d atsiunte avalyne. Nerekomenduoju!!!!!!!!! Kreipiausi i vartotoju teises!!!!

  36. Nusivylusi pakomentavo:

    Laukiu uzsakymo 2,5sav. Rase kad savaites pabaigoj ar pradzioj turiu gauti(ta pati dainele). Negausiu ko gero.
    Sito taip nepaliksiu.

  37. Ingrida pakomentavo:

    Batus gavau, esu patenkinta kokybe.

  38. Nusivylusi pakomentavo:

    Avalyne gavau, labai patiko, pateisino lukescius.

  39. Emilija pakomentavo:

    Patarkit, jei negražina pinigų, kokių veiksmų imtis? atsibodo žaistis, kai net neinformuoja apie vėlavimus, tiek pristatymo, tiek pinigų grąžinimo…

  40. Emilija pakomentavo:

    Patarkit, kokių veiksmų imtis, jei negražina pinigų?

  41. Nusivylusi pakomentavo:

    Pries tai rasiau:
    Nusivylusi pakomentavo: 2017-07-23
    Laukiu uzsakymo 2,5sav. Rase kad savaites pabaigoj ar pradzioj turiu gauti(ta pati dainele). Negausiu ko gero.
    Sito taip nepaliksiu.

    Vis dar jokios zinios. O kazkuri nusivylusi ziuriu gavo batus ir patenkinta. :)))

  42. Slapukas pakomentavo:

    Cia bet kas gali pasivadinti nusivilusiu jeigu ka.

  43. Marina pakomentavo:

    As jau laukiu menesi ,ir kazkodel atrodo kad nieko nebus ta pati dainele rytoi ,kita savaite nusibodo,tai parasiau kad jeigu neateis iki 26 dienos kai sukaks jau menuo po uzsakymo anuliotu uzsakyma ir grazintu pinigelius,jau paskambinau i VVTAT man padejo ir papasakojo kaip parasyt skunda elektroniniu budu jau sablona gavau ,tikrai tai jau principo reikalas,as taip galvoju kad reikia parasyt bendra skunda tada galima sitos parduotuves licenzijos nutraukt,ir reikia FB administracijos pranest kad sita parduotuve yra sukciai.

  44. Ingrida pakomentavo:

    Ponia Marina, o negi taip sunku parašyti jiems laišką ir pasiteirauti, abejoju ar atsakymo negaunate, ar Jūs ten kažkas verčia to užsakymo laukti? Ar kame čia ta problema.

  45. Kliente pakomentavo:

    Batus gavau, kokybe patiko, patogus, zinoma noretusi gauti greiciau, bet svarbu lukesciai liko pateisinti.

  46. Marina pakomentavo:

    Pone Ingrida laiska rasiau ir skambinau ir nieko nesakau kad atsakimo negaunu ,as gi ir rasau kad jau paskutini karta taip ir parasiau kad lauksiu iki menesio kai padaritas uzsakymas ,bet zinokit nelabai malonu kai tave apgaudineja!rytoi sueis jau menuo kaip padariau uzsakyma visi planai sugriauti ,vaziavau prie juros ir norejau naujos basutes ,jau atvaziavau atgal ir vis dar nieko paskutini karta kaip susirasinejam tai jau sutikau kitos paimt sako kad greitai atsius ,nu gerai pagalvojau palauksiu dar ,tai va is mano puses as zodi tesejau laukiau kiek paprase bet jau ziuriu kad turbut nieko nebus,o kai paskutini karta parasiau tai patikekit buvo labai negraziai atrasita tipo Ka palaukt negalit?kaip jums patinka ?tai va koks galvosukis

  47. Marina pakomentavo:

    Keleta minuciu atgal uzejau i savo paskyra svetaineje ir paziurejau uzsakymo istorija (tai jau tik tai parasiau komentus)parasyta bus grazinti pinigai ,ox labai palengvejo

  48. Ingrida pakomentavo:

    Džiugu, Marina, kitą kartą tiesiog išsiaiškinkite situaciją su pardavėju, vietoje skubėtinų išvadų, nes Jūsų komentaras liks čia visam laikui.

  49. Marina pakomentavo:

    Piniguciai grazinti, labai malonu visada galima susitart ,labai aciu.

  50. Asta pakomentavo:

    Kaip matau nepasiseke ne man vienai, gaila is anksto nepasieskojau atsiliepimu apie sia kontora… uzsakytu 2 poru bateliu laukiu jau 12 DARBO DIENA, o rasyta buvo jog pristato per 2 – 8 darbo dienas, i skambucius taipogi nereagavo, susirasem elektroniniu pastu, tai nei atsiprasome kad veluojame nei kriu-kriu 🙂

  51. Ingrida pakomentavo:

    Asta, visi kontaktai yra surašyti puslapyje, jais galite kreiptis, kai matau Jums jau atrašė, ar negeriau būtų tiesiogiai pardavėjui reikšti pretenzijas jei tokių turite? Vėlgi, jei Jums užsakymas užtruko ir Jūs laukti nebenorite, galite visada informuoti pardavėją.

  52. Jurgita pakomentavo:

    Batu nera pinigai negrazinti. Zodziu kosmaras … Nepirkit sarlatanu sutve

  53. tapati pakomentavo:

    man jie jau grasina, kad „pateiks saskaita uz prarastas pajamas“, jei neparasysiu prie savo neigiamo komentaro, kad pinigus atgavau. nors as nerasiau, kad neatgavau pinigu, as rasiau, kad negavau batu ir pinigus atgavau tik pasikreipus i reikiamas institucijas. zulikai visiski 😀
    GERINKIT PASLAUGU KOKYBE, o ne grasinkit prarastiems klientams.

  54. Ingrida pakomentavo:

    Tapati, meluoti nederėtų, nes Jūs niekur nesikreipdama atgavote pinigus, dar iki to termino, kurį buvote nurodžiusi pati. Jei dar rašysite neatitinkačią realybės informaciją, tikrai sulauksite rašto.

  55. Dovilė pakomentavo:

    Situacija ta pati kaip ir daugumai pirkėjų. Užsakyta prekė ir nuolat atidedamas pristatymo terminas. Pasiteiravus kada bus prekės, atsakymas buvo: „greitai“. Greitai nebuvo, todėl buvo anuliuotas užsakymas. Jamkbatus.LT atstovo paklausus per kiek laiko bus pervesti pinigai, buvo pasakyta per 5 d.d.. Perkantiems arba susidomėjus parduodomis prekėmis patarčiau neprasidėti ir nepirkti nieko iš šios el. parduotuvės, nes tikrai bus išbandyta Jūsų kantrybė.

  56. ? pakomentavo:

    Dovile ar atgavote pinigus per žadėtas 5 darbo dienas?

  57. Odeta pakomentavo:

    Tas jausmas, kai užsisakiau batus ir jau trečia savaitė eina kaip ne gaunu jų . Ir net nežinau ką daryti. Iš anksto ne pasidomėjau kas per parduotuvė tai dabar sėdžiu ir meldžiu, kad tie batai pareitu iki sesers vestuvių nes kitaip tariant bus šikna vėl kišt pinigus ir dar aiškintis su šia parduotuve dėl prekės ar pinigų grąžinimo.
    Rašiau į el paštą atsakymą kaip ir dauguma gavau,kad pareis per 2-8darbo dienas, bet kaip nėra taip nėra tų batų.

  58. Gina pakomentavo:

    Nei avalynės nei pinigų! nerekomenduoju!!

  59. kodel pakomentavo:

    bet merginos, nepalikite taip, kad neatgautumete pinigu, kreipkites i e-policija, i vartotoju teises, nes jei numosite ranka, sita parduotuve ir isgyvena, ir dar drasiai jauciasi issidirbinedama is zmoniu.

  60. ex pirkėja pakomentavo:

    Niekam NEREKOMENDUOJU, nes:
    • Terminų visiškai nesilaiko
    • Batelių kiek užsakai tiek negauni, nes kaip ir nėra jų
    • Su bendravimo kultūra visiškai nesusipažinę, ypatingai savininkė Viktorija. Žodžio „atsiprašau“ niekur nėra, paaiškinimų kodėl niekas nevyksta irgi nėra
    • Parašo, kad pinigus grąžino, tačiau jų irgi negauni
    • Ragelio dažniausiai nekelia ir niekada neperskambina
    Tikrai yra daug patikimų parduotuvių, todėl neverta gadinti savo nervų su šita „šaraškino kontora“.

  61. sukciai pakomentavo:

    Laukiau visą mėn. Kas savaite rasiau, sakė atsiūs, dar naglai atrašo, siaubas… ir iki siol batų nėra

  62. Kristina pakomentavo:

    Avalynę gavau, bateliai labai kokybiški, užtruko, bet batai patiko:)

  63. Pirkėja pakomentavo:

    Batus gavau, viskas gerai.

  64. Giedrė pakomentavo:

    Gaila, kad nepasiskaičiau komentarų prieš užsisakydama iš šios internetinės parduotuvės. Batų laukiu jau mėnesį , kai užvėlavo dvi savaites paprašiau atšaukti užsakymą, nes tie batai man tiesiog jau nebereikalingi, parašė, kad negali atšaukti, nes jau tuoj gausiu. Tai nuo to tuoj jau praėjo dar dvi savaitės… Jokio „atsiprašome“, „įvyko nesklandumų siunčiant“ ar panašiai parašyti negalėjo, o tokie žodžiai tikrai situaciją sušvelnintų, bet matos svarbiau pardavėjos principai, maždaug „man neįdomu tavo pretenzijos lauk toliau“. Aš suprantu, kad tai yra gana pigūs batai siunčiami iš kitų šalių, bet kitose parduotuvėse aiškiai nurodo, kad siuntimas iki 25 d.d. ir neapgaudinėja žmonių. Manau jei dauguma nepasivargintų gavę po mėnesio sugrąžinti atgal jai tuos batus tai užsidarytų ir nebeklaidintų žmonių.

  65. Ieva pakomentavo:

    Batus gavau, kokybė labai gera.

  66. Klientė pakomentavo:

    Viskas gerai, batus gavau, patiko.

  67. neringa pakomentavo:

    Košmaras yra JAMKBATUS.lt
    užsisakiau vasarinius batukus taip pat šventei specialiai, pasiskaičiavau kad per dvi savaites turėčiau gaut ir spėt ( rašo pristato per 8 dienas )
    Laukiau beveik du mėnesius, šventei reikėjo pirkt kitus batus nes jų taip ir neišsiuntė kaip žadėjo (vėl papildomos išlaidos), taigi užsisakiau vasarinius batus vasaros pradžioje, o gavau vasaros pabaigoje kai jų jau nešioti negaliu…. Blogiausia yra tai, kad ten dirbantys žmonės nemoka bendrauti su savo klientais, ignoruoja, yra įžūlūs ir didžiausi akiplėšos, dar su tokiais neprofesionaliais žmonėmis neteko susidūrti… Kad aš kaip klientė pirkusi batus, pervedus jiems pinigus teiravausi kada pagaliau išsiūs man batus, atsakymą gavau toki “ Jums turėtų būti gėda rašinėti beveik kiekvieną dieną, didelė gėda!!!!!“ Pati didžiausia gėda turėtų būti Jums „JAMKBATUS.LT“!!!!! Apgaudinėjate, meluojate ir taip akiplėšiškai bendraujate su savo klientais. Patariu visoms neturėti reikalų su šia „kontora“ pilna internetinių parduotuvių panašių kaip ši, ir kiti bent jau maloniai bendrauja, taktiškai, pagarbiai ir nemeluoja, batukus išsiunčia laiku ir tvarkingus. O šiai „kontorai“ linkėčiau kuo greičiau užsidaryti ir neapgaudinėti žmonių. Beto kas turėjote su jais reikalų netylėkite, rašykite ir skųskite visur, nes taip elgtis negražu ir tikrai norėtųsi,kad jie daugiau neapgaudinėtų žmonių….

  68. EXXXXXX KLIENTĖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pakomentavo:

    KOŠMARAS YRA ‘JAMKBATUS.LT“
    Užsisakiau vasarinius batukus vasaros pradžioje, gavau tik vasaros pabaigoje kai vasara jau baigėsi ir nešioti nebeįmanoma jų.!!! Jau nešneku apie bendravimą jų, tokio įžūlumo, akiplėšiškumo nebuvau mačiusi…. Kaip klientė pirkusi batus, pervedusi pinigus teiravausi kada pagaliau išsiųs batus, atsakymą gavau tokį: „Jums turėtų būti gėda rašinėti taip dažnai, didelė gėda!!!!!“ Nu atleiskite gerbiami „JAMKBATUS.LT“ bet gėda čia didžiausia turi būti Jums, kad meluojate,apgaudinėjate, taip netaktiškai,įžūliai bendraujate, tokiems kaip Jūs ne su žmonėmis reiktų bendrauti… Patariu visoms kurios nukentėjote netylėti, visur rašyti ir skųsti šią „kontorą“, tikiuosi užsidarys jie ir daugiau žmonių nuo jų nenukentės… Tikrai yra daug panašių parduotuvių, tačiau su klientais jie elgiasi pagarbiai, taktiškai, nemeluoja, ir batukus gauni laiku ir tvarkingus.

  69. KKKKK pakomentavo:

    EXXX KLIENTE, pusbačių neįmanoma nešioti rudenį? Panelė Nergina Šimkutė dar 2 atsiliepimus iš eilės nusprendė parašyti? Ar Jums negėda reiklauti pusės sumos papildomai, kai batai Jums kainavo 12 eur? Atgavote dar papildomai 5 eurus, batai Jums kainavo 7 eurus, AR JŪS ESATE NEĮŽŪLI? ČIA JŪS SAVE LAIKOTE NUKENTĖJUSIĄJA??? PO VISKO DAR DRĮSTATE RAŠYTI? Neringa, čia Jus reikėtų skųsti, nes Jūsų atsiliepimai po visko yra protu nesuvokiami!!!!! Gėda Jums tuėtų būti Neringa!!!!!

  70. As pakomentavo:

    Batus gavau paveluotai,bet dziaugiuos kad aplamai gavau. Nes perskaicius komentarus jau galvojau kad teks reikalaut pinigu grazinimo,o dar atsiuntimas taip velavo(ir apie tai nebuvo ispeta)…Batai be defektu,viskas gerai,ziuresiu kiek tarnaus.

  71. Elena pakomentavo:

    Veluoja uzsakymai, tai dar prie viso sito neimanoma susisiekti su jais, velavo batai 2savaites, bandziau susisiekti, tai beprasmiska, atraso po 3-4d ir vel dingsta savaitei.

  72. fifa pakomentavo:

    Ommg…pavėlavo…vieną dieną, bėgu rašyti neigiamą atsiliepimą

  73. Rasa pakomentavo:

    Užsisakiau batus laukiu mėnesį. Niekas nepasirūpino pranešti, kad užsakymas vėluos. Pinigus gavo ir ramūs. Dar palauksiu ir kreipsiuosi į nemaisto produktų inspekciją, vartotojų teises, bandysiu aiškintis ar gali tokia įmonė vykdyti veiklą. Jeigu nevykdomi įsipareigojimai, tai bet kokioje normalioje valstybėje galima reikalauti kompensacijos, tai kodėl čia yra piktinamasi jeigu vartotojai reiškia tokias pretenzijas.

  74. Apgauta pakomentavo:

    Niekas is ju nepirkit jokiu batu,jie sukciu sukciai,siuncia jau virs menesio laiko,paskui parasol,kad jie brokuoti,padarysim pavedima atgal,bet jau dvi savaites laukiam,nieko,teks raginti juos,nepirkit is ju,jei nenorite nervu gadintis.

  75. Iveta pakomentavo:

    21d. Rytą užsakiau batelius iš jamkbatus.lt, buvo rašoma, kad prekė sandėlyje ir laukiu sau patenkinta. Praėjo ir tos 2d ir 8d ir 10d. Nieko. Rašiau laiškus. Parašiau, kad nebesiųsti, jei jau po žadėtų 8d nėra, tai nieks ten ir nesiruošė jų siųsti! Parašiau, kad skubiai grąžintų pinigus, nes man bateliai reikalingi, tai tipo grąžins.. Po šiai dienai jokių pinigų neagavau ir tikrai be teisėsaugos įsikišimo neatgausiu. Kosmusas! Dar nei sykio neteko su tokiais aferistais susidurti. Nuoširdžiai-nepirkit!

  76. As pakomentavo:

    Sudas ne parduotuve

  77. Eglė pakomentavo:

    Prisidedu prie visų neigiamų komentarų. Batelius užsakiau 06.11, gavau juos tik 06.26. pranešiau , kad vos tik gavusi batus juos net neišpakuotus gražinsiu, nes jau spėjau kitus batus nusipirkti fizinėje parduotuvėje. Batai jiems pristatyti 06.30. žadėjo gražinti pinigus per 14 dienų. Po begalės skambučių ir laiškų į kuriuos niekas nesiteikia atsakyti, 07.30 dar kartą parašiau kada bus gražinti pinigai (po mėnesio laiko), tą pačią dieną gavau atsakymą, kad užsakymo būsena atnaujinta į gražinti pinigai. 08.02 banko sąskaitoje pavedimo dar nebuvo. Informavau kad kreipsiuosi į vartotojų teises, laukiau dar dieną, jokios reakcijos. Šiandien pateikiau skundą ir skreenshotą nusiunčiau el.paštu. Tik po šio laiško teikėsi atsakyti, kad man reiktų turėti sąžinės gražinus prekę dar skundus rašinėti…Siaubingas aptarnavimas. P.s. nesugeba gražinti 28,58 eur.

  78. Eglė pakomentavo:

    Papildau 08.03 rašytą komentarą. 08.03 po kreipimosi į vartotojų teises, 08.06 pinigai buvo gražinti.

  79. Tiesa pakomentavo:

    Siaubas! Visiškai NEREKOMENDUOJU!!! Užsakiau batelius savo šventei, turėjo pristatyti per 2-8 d. Praėjus 8 dienoms, negavau nei batelių, nei pinigų, nei jokios žinutės. Pradėjau rašyti laiškus į el.paštą, atsakymų reikėjo laukti arba išvis nieko negaudavau. Kadangi tinkamu man laiku negavau batelių (dar teko greitai ieškoti avalynės kitur), laiške prašiau grąžinti pinigus. Atsakė, kad jų parduotuvė gavo brokuotą partiją, todėl jie negalėjo išsiųsti (ir net neperspėjo). Pasiūlė pakeisti prekę ir užsakyti kitus. Aš dar kartą maloniai pasakiau, kad noriu gauti atgal savo pinigus. Apie 2 savaites buvau visiškai ignoruota kaip ir mano prašymas. Po to gavau žinutę, kad pavedimas jau atliktas ir pinigai grąžinti. Tačiau to nebuvo! Ir vėl pradėjau rašyt, net ir skambinau, man buvo pasakyta, kad to „negali būti“, „mes viską patikrinsim“ na ir aišku, „laukite“. Beveiķ2 mėn. man reikėjo laukti, priminti, kad vis dar negavau savo pinigų. Užsakiau birželį, pavedimas atliktas tik dabar. Nepatikimai.

  80. Vika pakomentavo:

    Siaubas,du menesiai nei batu nei pinigu. Ragelio nekelia,parasiau,kad grazintu pinigus-jokio atsakymu. Kiek apgautu zmoniu. Vienai,antrai pasiseka gauti preke.

  81. Ieva pakomentavo:

    Kaip turbūt visos, nepaskaičiusi atsiliepimų nusipirkau… Jų puslapyje išvis rodo, jog nesumokėta, nors pavedimas atliktas. Parašiau jiems, įdomu ar teiksis atrašyt:)))

  82. Irma pakomentavo:

    Sveiki pas mus tokia pati situacija, dar negauname ir susisiekti negalima. Gal galima kazkur kreiptis ir ta veikla nutraukti, kad neapgaudinetu zmoniu.

  83. Eglė pakomentavo:

    Batukus gavau, bendravimas buvo labai malonus, atrašė į kiekvieną mano žinutę, su terminais nevėlavo, batukai tikrai geri:)

  84. Eglė pakomentavo:

    Nepaskaičiau komentarų ir užsakiau dukrai batus. Labai gailiuosi 🙁
    Niekam nerekomenduočiau šio pardavėjo

  85. Viktorija pakomentavo:

    Aš irgi nepasiskaičius atsiliepimų užsisakiau batus, jau 16 diena kaip laukiu batų, su raginimas ir klausimais kada gi bus pagaliau siunta gavau siuntos kodą, sakė kad batai bus ryt arba poryt. Su nekantrumu laukiu pamatyti kokia gi kokybė, gerai tik tiek kad neskubu buvo įsigyti batus, nei šventė nei dar kas. Bet antra karta tikrai čia nebeužsisakinėsiu, vien todėl kad žmonės nekompetentingai atlieka savo darbą, smarkiai vėluoja su terminais.

  86. Živilė pakomentavo:

    Nerimavau, bet batus gavau ganėtinai greitai ir kokybė super:) Nesigailiu, manau užsisakysiu dar ne kartą.

  87. Gabrielė pakomentavo:

    Padarykite sau paslaugą ir nepirkite iš jamkbatus.lt, kad ir kaip gundytumėtės.
    Jei būčiau žinojus, kad pigių batų užsakymas ir grąžinimas virs tokia tragikomedija, nebūčiau net už dyką ėmusi. Visas procesas nuo užsakymo iki bandymo grąžinti toks ilgas, kad net neužtektų vietos čia aprašyti.
    Akių drąskymas – taip. Ignoravimas – taip (užklausus kodėl ignoruojami laiškai, skambučiai, facebook žinutės, atsakymas – neturi laiko
    atsakyti…:)). Na, dėl profesionalumo, spreskite Jūs.
    Skundas parašytas, laukiu atsakymo. Įdomu kaip baigsis.
    Jei vis dėlto pirksite iš jų, galiu palinkėti tik dviejų – SĖKMĖS IR KANTRYBĖS, nes prireiks. 🙂

  88. Milda Stacinskiene pakomentavo:

    Batus grazinau gruodzio 5,pinigus turetu grazint per 14 dienu(taip parase pardavejas) jau gruodzio 27 o pinigu nera.I skambucius neatsako.

  89. Viktorija pakomentavo:

    Niekam nerekomenduoju šios įmonės! Užsisakiau dvejus batus iš jų. Po kelių dienų paprašiau siuntos kodo, gavau atsakymą, kad kodą gausiu prie vieną ar dvi dienas iki siuntinio gavimo, na o pačią siuntą jau kitą savaitę. Suėjus terminui, negavau nei siuntos nei kodo. Parašiau laišką, kur mano batai? Gavau atsakymą, kad nei vienų batų nebeturi. Paprašiau grąžinti pinigus, tai pasakė, kad grąžins „artimiausiom dienom“. Po dviejų dienų paklausiau tai, kur mano pinigai? (buvo penktadienis), gavau atsakymą, kad pirmadienį-antradienį perves. Antradienį vėl rašau,tai kur tie pinigai?? Vrėl gaunu atsakymą, kad vakare arba rytoj. Nu žodžiu vilkina kiek tik gali viską. O kai pagrąsinau parašyti skundą į epoliciją, tai pinigus pervedė per valandą! Gaila laiko ir energijos su tokiais pardavėjais.

  90. Atsakymas pakomentavo:

    Laba diena Viktorija, Jums buvo paaiškinta situacija ir buvo pasiūlyta palaukti papildymo arba išsirinkti kitus batus, kad galėtume įvykdyti Jūsų užsakymą, Jus atsisakėte. Į kiekvieną užklausą gavote išsamų atsakymą. Atsiprašome, bet esate neteisi, pinigų grąžinimą gavote antradienį, kaip ir buvo pažadėta.

  91. Alma pakomentavo:

    Pirkau dvejas poras batų. Su siuntimu man pasisekė, išsiuntė per 8 darbo dienas. Ir nors rinkausi pagal nurodytą vidpadzio ilgi, abi poros netiko. Susitarėm dėl grąžinimo. Batai išsiųsti (grąžinti) ir guli pašte napaimti jau tris savaites. Į laišką, kada planuoja pasiimti batus, nereaguoja. Šiandien pateikiau skundą vartotojų teisių tarnybai. Jei jis nepadės, rašysiu skundą e-policijai, o gal ir į VMI. Gal tie susidomės. Mokesčius patikrins.

  92. Atsakymas pakomentavo:

    Ponia Alma, jei Jūsų grąžinta siunta dar nepaimta tai artimiausiu metu bus paimta, galbūt negavome pranešimo iš pašto, kad Jūsų siunta pristatyta, taip pat praktiškai visos siuntos mums pristatomos į rankas, o į pašto poskyrį vykstame labai retai, nes mūsų siunčiamos siuntos atiduodamos į pašto sandėlį, laišką Jūs parašėte vakar vakare Jums dar yra nespėta atsakyti,prašome kantrybės.

  93. Ką daryt pakomentavo:

    Jau 2 savaitės negaunu batelių ką man daryt?

  94. Ingrida pakomentavo:

    Bats gavau greitai, per numatytą laikotarpį, nurodžiau, kad norėčiau gauti avalynę balandžio 24, gavau 23 dieną, esu patenkinta, batai tiko, gražūs ir patogūs, į visus el. laiškus maloniai atsakė 🙂

  95. Vagys! pakomentavo:

    Melagiai ir apgavikai! Nesuprantu,kaip jie dar gali užsiimti veikla. Sąlygu nevykdo, avalynės negaunu 12d, vietoj žadamų 8 dienų. Kiekvieną dieną gaunu vis tą patį atsakymą,kad ryt,poryt atsiųs siuntos kodą,bet kaip nėra taip nėra. I žinutes dėl pinigu grąžinimo neatsako,tiesiog vilkina laiką. Bet pinigų aš nedovanosiu, bus kreiptasi į atitinkamas instancijas.

  96. Atsakymas pakomentavo:

    Sveiki, Jums avalynė yra pristatyta, taip pat visą šį laiką kontaktavome el. paštu. Negalėjome atšaukti Jūsų užsakymo ir grąžinti pinigus, nes užsakymas buvo jau pašte.

  97. Keičiu atsiliepimą pakomentavo:

    Nors avalynė ir vėlavo,ir labai stipriai pergyvenau,kad jos nebegausiu, tačiau batai atkeliavo tvarkingi,švarūs,be jokiu defektų,dydžiai taip pat atitiko,likau patenkinta. Pardavėjams siūlau pakeisti darbo laiką,gal tuomet būtų mažiau problemų.🙂

  98. Keičiu atsiliepimą pakomentavo:

    Pristatymo laiką*

  99. Sandra pakomentavo:

    Batus uzsakiau geguzes 26. Birzelio 2 d.paklausiau, gal zino, kada tiksliai gausiu batus – gavau standartini atsakyma, kad prekes pristatomos per 2-8 d.d. Kadangi tiek laiko dar nebuvo praeje – kantriai laukiau. Birzelio 5 d.parasau zinute vel – kadangi jau astunta diena, o jokio siuntos numeriuko negaunu. Ir tada visiskai netiketai gaunu atsakyma, kad jei prekes papildymo negausime iki pirmadienio – busiu informuota el.pastu. Rimtai? Leidziat uzsakyt preke, siunciat atsakymus, kad ptistatot per 2-8 dienas, kai realybeje nezinia, ar tas prekes is vis turesit? Jokiu atsiprasau, apgailestaujame, nieko. Gaunu tik „Jei nebenorite laukti – galite atsaukti uzsakyma“. Tai ne b.let, noriu laukt vasariniu batu iki ziemos :)))) apgailetinas ne tik aptarnavimas, bet apskritai supratimas apie prekyba. Perveskit pinigus, o jei pasiseks GAL gausit ir preke. Jauciuosi tiesiog laikinai kazkam paskolinus pinigus, o ne nusipirkus preke 🙂 sekmes!

  100. Atsakymas pakomentavo:

    Laba diena, atsiprašome, jei nepatenkinome Jūsų lūkesčių, tačiau visą laiką yra palaikomas ryšis, į kiekvieną užklausą gaunate atsakymą, taip pat kiekvieną kartą Jūsų yra atsiprašoma, jei prekės tenka palaukti ilgiau. Prekės yra išperkamos, prekės pildomos ir žinoma tai gali užtrukti, tačiau tai gali užtrukti papildomai iki kelių darbo dienų.

  101. Miglė pakomentavo:

    Tikiuosi, kiti pasimokys ir paskaitys skundus. Ko nepadariau aš.. ir pasimokiau. Aptarnavimas yra pačio prasčiausio lygio. Tikrai vertėtų pasikeisti savo pristatymo laiką, nes jis visiškai neatitinka realybės. Prekę užsakiau gegužės 31 d., gavau birželio 26. Apie vėlavimus niekas neinformuoja, reik rašinėt ir klausinėt, meluoja, kad prekė greit bus išsiųsta, kad ji jau išsiųsta, laukit kodo. Kai jau trūko kantrybė, tai paskambinau. Tik paskambinus pirmą kartą išgirdau žodį atsiprašau. Bet, į klausimą, kaip susigrąžinti pinigus gavau naglą atsakymą „kokiu pagrindu?“ Ir liepė laukt prekės, jei noriu susigrąžint pinigus. Buvau apstulbus, nes tai yra visiškas kosmosas. Pagrindas toks, kad pinigai sumokėti, prekės kaip žadėta negaunu, tik melagingus pažadus ir liepia laukt prekės, kad atgaučiau sumokėtus pinigus. Pirmas ir paskutinis kartas, kai naudojausi šio puslapio paslaugomis. P.s. tik vienas pliusas, kad prekė po ilgo laukimo atkeliavo be defektų.

  102. Atsakymas pakomentavo:

    Laba diena, atsiprašome, jei nepatenkinome Jūsų lūkesčių. Į Jūsų užklausas buvo atsakyta, taip pat informavome, kad prekę tikrai gausite ir ši bus pristatyta. Neužilgo po Jūsų užkslausos prekė buvo išsiųsta. Prekę Jums pristatėme. Stengiamės užsakymus įvykdyti kuo grečiau, tam tikrais atvejais, jei prekė išparduodama ar ji būna brokuota, mes negalime laiku pristatyti užsakymo, nes turime sulaukti papildymo.

  103. Rasa pakomentavo:

    Vietoj 4 užsakytų porų, gavau 3. Spėkit ar grąžino pinigus? Jau beveik mėnuo praėjo ir nieko. Man labiausia patiko atsakymas, į klausimą kada atgausiu pinigus: gausit kada gausit. Niekam nerekomenduoju šios firmos jeigu nenorite problemų.

  104. Atsakymas pakomentavo:

    Laba diena, atsiprašome, jei nepatenkinome Jūsų lūkesčių, į visas Jūsų užklausas atsakėme, 3 poras batų iš 4 Jums pristatėme, taip pat informavome, kad pinigų grąžinimą už nepristatytą porą batų atliksime. Mėnesio nuo Jūsų užklausos su reikalavimu grąžinti pinigus neturime, pinigų grąžinimas Jums yra atliktas.

  105. Nerekomenduoju pakomentavo:

    Batus užsisakiau liepos mėnesio pradžioje. Negana to, kad jų negavau, nes jie net neegzistavo, iki šiol neatgaunu pinigų, tik siūlymus atsiųsti kitos spalvos batus. Niekaip negaliu susigrąžinti pinigų. Atsakymas į žinutes tik vienas, patikrinsime, jei nebuvo grąžinta grąžinsime. Taip grąžina jau pusantro mėnesio. Niekam nerekomenduoju šios apgavikų „įstaigos“. Čia greičiau įstaiga, kuri skolinasi iš žmonių pinigus, nes prekių nesiunčia ir dar pinigų negrąžina.

  106. Atsakymas pakomentavo:

    Laba diena, atsiprašome, bet Jūs sumokate už prekę, ir labai gaila, kad nepasirinkote to paties modelio kito atspalvio nes būtume jį Jums pristatę. Bet kuriuo atveju jei užsakymas nebuvo įvykdytas, šis bus atšauktas ir bus atliktas pinigų grąžinimas.

  107. Evelina pakomentavo:

    Ši internetinė batų parduotuvė yra kažkokia neaiški ir bandanti apkvailinti savo klientus, taip pat apie aptarnavimo lygį jokios kalbos negali būti. Skelbia, jog batai pristatomi per 2-8 darbo dienas. Po užsakymo apmokėjimo praėjus savaitei pasidomėjau kada gausiu prekę. Atsakymas: savaitės pabaigoje arba ateinančios savaitės pradžioje. Pirmadienį, praėjus 9d.d. pasiklausiau kada gausiu prekę už kurią susimokėjau. Atsakymas: rytoj arba trečiadienį bus gautas siuntos numeris. Mano kantrybė nebeatlaikė, šiandien paskambinusi dar ir likau kalta, kad neįspėjau kuriai dienai man reikalingi batai, nors patys pardavėjai nesilaiko nurodytų terminų ir apie vėlavimus patys neįspėja. Apie pinigų grąžinimą negali būti kalbos, nes neva batai jau išsiųsti, bet jokio siuntos numerio nesu gavusi. Parašius el. laišką, kad laukti negaliu ir, kad tegul siunčia kurjeriu iki rytojaus, jau gavau atsakymą, kad galiu atšaukti užsakymą ir pinigai bus grąžinti per 14 d.d. Lauksiu kas bus toliau.

  108. Atsakymas pakomentavo:

    Laba diena Evelina, su Jumis buvo susisiekta ir nurodyta kad prekę gausite šį trečiadienį-penktadienį, Jūs paskambinote ir pareikalavote Jūsų užsakymą atšaukti, nes išvažiuojate ir negalėsite atsiimti prekės, Jūsų reikalavimas buvo patenkintas ir prekės pristatymas atšauktas, galėjome Jūsų reikalavimo netenkinti ir prisatyti prekę, nes neinformavote mūsų, kuriai dienai Jums reikalinga avalynė, labai gaila, kad mums sutikus atšaukti Jūsų užsakymą rašote neigiamą atsiliepimą.

  109. Diana pakomentavo:

    Tragiskas aptarnavimas! Tyliu apie zadetu terminu laikymasi. Per 2 savm. negauni jokio kodo, tai dar turi PATS issiaiskinti kur tavo preke siusdamas uzklaisas. I uzklausas el pastu taipogi nevisada reaguoja. Paskambinus ir pasiteiravus su kuo tiksliai kalbu- atsisakymas pateikti info. Issiaiskinus, kad uzsakytos prekes nebus (brokuota)- anuliavimas arba pasiulymas issirinkti kita spalva/modeli (aciu, man reikejo butent TOS prekes i vestuves). Pazadas grazinti pinigus per 2-5 darbo dienas. (Pokalbis irasytas) Spekit ar grazino pinigus? Nope. Sveikinu, vertotoju teisiu atstovai jau keliauja pas jus. Stebiuosi kaip anksciau niekas Jusu ten neapskunde ir kaip toliau tesiate savo veikla. Uzsiimat zmoniu mulkinimu nesilaikydami jokiu savo paciu pateiktu salygu. Pries kelis metus uzsakinejau is Jusu prekes- viskas buvo gerai. Nuosirdziai gailiuosi, kad si karta nepaieskojau atsiliepimu. Nebuciau susidejus su mulkiais.

  110. Atsakymas pakomentavo:

    Laba diena Diana, papratai prašome parašyti el. paštu jei norite užsakymą atšaukti, Jums mums neparašėte, telefonu negalime atšaukti užsakymo. Labai gaila, kad nepatenkinome Jūsų lukesčių, šiandien gavome Jūsų el. laišką su užklausa, sutikrinome Jūsų užsakymą ir atlikome pinigų grąžinimą.

  111. Anonimas pakomentavo:

    Analogiška situacija visiems komentuojantiems. Reikia uždaryti šitokią prekybą, visiškai neatitinka teisinių normų, nei pristatymo prekės, nei pinigų gražinimo. Nesuprantu kas gali iš jų dar pirkti, pasiskaitykite prieš tai komentarus, tai aferistų kompaniją kurią atstovauja kažkokia Viktorija Kozlovskaja. Prekės nekokybiškos, o pinigų reikia išsireikalauti per vartotojų teises kad grąžintu (ta įmonė joms jau pateikta).

  112. Atsakymas pakomentavo:

    Sveiki, visos mūsų parduodamos prekės yra kokybiškos bei siūlome geriausią kainos ir kokybės santykį. Prašome atkreiptį dėmesį, kad vidutinė mūsų parduodamų batų kaina yra apie 20 eur. Nesulaukiame grąžinimų dėl kokybės, grąžinimai yra dėl netinkamai pasirinkto dydžio. Prašome atsakingai rašyti komentarus, nes Jūsų komentaras bus perduotas atitinkamos instituacijoms, šiuo metu informacija pateikiama viešojoje erdvėje yra atidžiai tikrinama, melaginga informacija taip pat yra baudžiama.

  113. Inga pakomentavo:

    As taip pat batų laukiu jau 19 dienų. Lygiai tas pats batai perduoti kurjeriui, o batų kaip nėra taip nėra. Šiandien pagrasinau vartotojų teisėmis ir epolicija žiūrėsim kas bus.

    Bet ….

    Turiu vienä komplimentą šiai parduotuvei. Pirkau 1 pirą batų, bet netyčia kažką sumaigiau ir užsisakiau netyčia 3 poras 😆. Parašiau apie savo problemą pardavėjui tai visi pinigai buvo grąžinti tą pačią dieną. Tas šaunu.

  114. Atsakymas pakomentavo:

    Laba diena Inga, atsiprašome, jei pristatymas kurjeriu užtruko, norime dar kartą informuoti, kad siunta kurjeriui yra perduota, batai Jums yra išsiųsti, el laiškai Jums taip pat yra atsakyti ir patikslinta dėl pristatymo.

  115. Viltė pakomentavo:

    Itin žemo lygio aptarnavimas, prasta komunikacija, nepagarba klientui, melagingai pateikiami pristatymo terminai!
    Nerekomenduoju!!!

  116. D. L. pakomentavo:

    Užsakymas padarytas spalio 7 d. Nei prekės, nei pinigú. Dar vienas skundas papildė vartotojù teisiù segtuvà.

  117. Atsakymas pakomentavo:

    Laba diena, kiekvienas pirkėjas atsakymą į užklausą gauna 24 val bėgyje. Atsiprašome, jei atsakymo tenka palaukti keletą valandų, stengiamės ir stengsimės kiekvienam pirkėjui pateikti atsakymą greičiau ir išsamiau. Kiekvienas pikrėjas yra braginamas ir kiekvieno yra atsiprašoma. Kiekvieną kartą yra individualiai atsižvelgiama į kiekvieno pirkėjo pageidavimą ir stengiamasi patenkinti pirkėjo lūkesčius.

  118. Xxx pakomentavo:

    Tai kad neatsiprašoma, ir tikrai nesistengiama.

  119. Jelena pakomentavo:

    Kaip bebutu gaila, bet atsiliepimais pasidomejau Jau apmokejus uzsakyma… It kaip Cia visi ir raso,ni otveta, ni priveta.Skambinu-nekelia,rasau-neatraso!Kazkokia saraskino kontora! Nuo uzsakymo dienos Jau praejo 7 dienos. Nzn… Gal reikia I policija kreiptis, o ne I vartotoju teases. Tegul uzdaro situos aferistus.

  120. Atsakymas pakomentavo:

    Laba diena, atsakymai yra pateikiami 24 val. laikotarpyje. Atsiprašome, jei negavote atsakymo iš karto, tačiau esame tikri, kad atsakymą gavote 24 val. laikotarpyje, priklausomai kada buvo pateikta Jūsų užklausa, jei ši buvo pateikta vakare, atsakymą gausite sekančią darbo dieną.

  121. To atsakymas pakomentavo:

    Melagiai!!!!!!!!!!!!!!!

  122. Atsakymas pakomentavo:

    Laba diena, prašome rašyti komentarus atsakingai, jei turite nusiskundimų, prašome rašyti nurodytais kontaktais, atsakymo pateikimas gali užtrukti iki 24 val. Visada stengiamės pateikti išsamų atsakymą.

  123. Vilma pakomentavo:

    Nesulaukiu ir as siuntinio…. termina rasykit sazinigai, brangus prekybinkai, tada ir pykciu maziau bus….sitiek blogu atsiliepimu. Gaila, kad paskaiciau per velai …..

  124. Edita pakomentavo:

    Niekad neuzsisakynekite iš čia batus . Ilgai eina . Ir neįmanoma prisiskambinti .

  125. Ieva pakomentavo:

    Kaip ir visi per vėlai paskaičiau komentarus apie Jamkbatus. Pateikti melagingi pristatymo terminai, atšaukus užsakymą dėl terminų nesilaikymo pinigus tiesiog reikia išsireikalauti, bet ir čia nesilaiko žadėtų terminų… Nei batų, nei pinigų. Gaila laiko, nervų, pinigų. Nerekomenduoju

  126. Jamkbatus pakomentavo:

    Laba diena, atsiprašome, jei prekių pristatymas užtruko. Prekių pristatymo terminas nurodytas tikslus, o prekių pristatymui užtrukus visada stengiamės informuoti. Iškilus klausimams visada prašome kreiptis nurodytais kontaktais.

  127. Ilona pakomentavo:

    Nerekomenduoju, batu kantriai laukiau du menesius, visgi karantinas buvo. Susirasinejome el laiskais, zadejo atsiusti. Galiausiai truko kantrybe ir paprasiau atsaukti uzsakyma ir grazinti pinigus, tai vel tik pazadai, jau dvi savaites negaliu issireikalauti pinigu grazinimo.

  128. Akvile pakomentavo:

    Tiesiog nepirkit čia… Yra svetainė jai24.lt ten užsakymas gal ir užtrunka tačiau visada praneša ir ilgiau nei savaitės netenka laukti. Čia katastrofa… Nurodyta 8 dienos laukimo… Laukti tenka žymiai ilgiau… O pardavėja atsakyti į tikslų terminą negali, tiesiog vilkina laiką… Pats blogiausias shopas su kokiu teko susidurti, gaila nepasidomejau prieš uzsakydama. Galiu pasakyti tik tiek… Jeigu nemokate tinkamai vykdyti verslo, geriau to isvis nedarykite !

  129. J pakomentavo:

    nurodytais kontaktais niekas net telefono nekelia ir i emaila neatsako

  130. Rita pakomentavo:

    Prieš pusę metų užsisakiau batelius. Užsakymas vėlavo todėl paklausiau, ar atsiųsite iki šeštadienio. Gavau atsakymą kad ne, todėl užsakymą atšaukiau. Prižadėjo kad pinigus grąžins per 14 dienų. Pinigų grąžinimo nesulaukiu iki šiol, nors jau praėjo pusė metų. Paskutiniu metu net į elektroninius laiškus negaunu jokio atsakymo. Tikrai niekam nerekomenduoju, nes nesulauksit nei užsakymo, nei pinigų. Ir žiūriu čia ne vienai man yra taip nutikę.

  131. Atsakymas pakomentavo:

    Laba diena Rita, atsakymas Jums pateiktas, negavote atsakymo nes mėnesį laiko neturėjome prieigos prie paskyros.

  132. Rita pakomentavo:

    Prieš savaitę rašiau kad negaunu nei užsakymo, nei pinigų grąžinimo. Dabar viskas išsisprendė, su manimi buvo susisiekta, išsiaiškinta, pinigai grąžinti.

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti