Smartmaster UAB

buvo įsigyti 2 vienodi telefono aparatai Samsung Flip 4, perkant buvo aiškiai pasakyta, nes dvėjojau ar pirkti, kad šio modelio telefonams yra stiklo keitimas pagal garantinį nemokamai, butent jei įtrūkimas atsirastų ties sulenkimo linija, kas ir nutiko po 1,5 metų vienam iš telefonų. nuvykus į akropolio saloną, parodžiau telefoną ir mus užtikrino, kad tikrai garantinis ekrano keitimas mums priklauso, pasakė persikelti duomenys ir galima atiduoti taisymui į bet kurį tele2 saloną. Atidavėme PC mada tele2 salone, po kurio laiko su manimi susisiekė Smart master atstvovė ir pasakė, kad jei noriu gali sutaisyti nebent mokamai, nuo 300 eur.
kai pradėjau klausynėti kodėl nepriklauso garantinis aptarnavimas, nes įtrūkimai atsirado ne šeip kažkur ekrane, o būtent ties sulenkimo linija. pradėjo išsigalvoti, kad aparatas specialiai sugadintas ir jo netaisys, nors prikabintame išraše nurodo irgi kad įtrūkimai ties SULENKIMO linija atsirado.

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. Aistė pakomentavo:

    Analogiška situacija, su telefonu Samsung Flip 4. Garantinis UAB SMARTMASTER, be paaiškinamojo rašto, telefonu pranešė kad dėl mechaninio pažeidimo atsisako taisyti, ir reikalauja sumokėti 300 €. Paprašius atsiųsti rašytinį paaiškinimą, apie kokį būtent mechaninį kalbama, operatorė paaiškino „neva per daug suspaudžiau sulenkdama“ ir atsisakė atsakymą pateikti raštu, teigdama, kad jie neprivalo išrašinėti mechaninių pažeidimų įvertinimo, bet kad tai „mechaninis“, tikina, be raštiško paaiškinimo, taip vengdami atsakomybės. Telefonui nėra metų, bet kad lenkimo juosta susidaro, matyt kaltas naudotojas, bet jog tai yra telefono specifika, vengia raštiško paaiškinimo.

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti