UAB manjana Diana Sokolova

Norime pasidalinti su UAB “Manjana” Vilniaus filialo darbuotoja vadybininkė –kasininke Diana Sokolova bendravimų, atėjome pirkti prekės į minėta parduotuve, iš karto žinojome ko mums reikia, pastatėme prekes ant prekystalio, laukiame. Darbuotoja vadybininkė –kasininke Diana Sokolova konsultuoja klientus, palaukus 5-7 minutes, paprašiau paskaičiuoti prekes, nes kaip minėjome žinojome iš karto ko mums reikia, o klientai tik konsultuojasi, ir tas konsultavimas galėjo užtrukti ilgiau. Visu pirma darbuotoja netgi nepasisveikino , antra priėjus prie mūsų su jau nepatenkintu veido išraišką (tikriausiai todėl, kad jos kažką paprašėme), pradėjo man „aiškinti“, kad neprivalau aptarnauti, nes prieš tai yra klientai (nors išmušti čeki ir paskaičiuoti prekes užtruko 5 minutes), pareiškę, kad čia yra ne Maxima ir aš čia viena pati sau „viršininkė“, kaip man patogu taip ir dirbu ir nepatinka tai daugiau galite ir negristi, man tas pats! Buvo atsakyta, kad mes perkame ne pas jus, o UAB Manjana, buvo mums vėl atsakyta, dėl manęs galite čia negristi. Mes pranešėm, kad kreipsimės pas jūsų įmonės administracija, ką gi išgirdome atgal, kad aš čia dirbu daug metu ir to, kad jus pranešite įmones administracijai man nerupi aš tikrai nebijau, jus čia toks nevienas. Visas sis bendravimas buvo su tokia veido išrašką, kad net gi sunku perduoti. Žodžiu bendravimas ypatingai arogantiškas ir šiurkštus, bendravimo su klientais etikos nulis, lankstumo neegzistuoja, kur žiuri įmones Administracija suprantama. Tokio lygio darbuotojui reikia dirbti WC valytoja ir ne daugiau, kad negadintu klientams nuotaikos, toks jausmas, kad darbuotoja atvažiavo iš kaimo , o kaip elgtis ir bendrauti mieste su klientais, kurie iš tikrųjų moka pinigus neišmoko! Tikrai kol dirbs šita darbuotoja vilniaus filialo skyriui ten mes neateisime. Jeigu norite likti su gera nuotaika tai nesiūlome ten pirkti. Labai norisi tikėti, kad į šį atsilepimą įmonės administracija atkreipi dėmesį, ir imsis veiksmų, nes tokius darbuotojus reikia varyti lauk, kad butu savo vietoje!

skundziu.lt skundziu.lt skundziu.lt
Atsiliepimai
  1. Jonas pakomentavo:

    Prieš talpinant įvairiausio plauko komentarus visų pirma reikėtų atkreipti dėmesį į rašančiojo žargoną ir dėstomas mintis. Jei norite pasiskųsti ir išreikšti nepasitenkinimus, tai reikia daryti argumentuotai, o ne švaistantis užgauliojimais. P. Dianai, jei tai būčiau pamatęs anksčiau, būčiau pasiūlęs už užgauliojimus su Jumis pasikalbėti teisminiu būdu, nes tai yra žmogaus žeminimas. Jei skundas Jus privertė jaustis geriau, džiaugiuosi 🙂

Patalpinti

Patvirtinimo kodas išsiųstas Jūsų nurodytu paštu

Patvirtinti