www.ok1.lt
Daugelį metų perku prekes iš interneto ir niekada nebuvo jokių problemų. Bet juk amžinai gerai irgi nebūna. Užsiroviau ant tokios www.ok1.lt ir bandau nusipirkti televizorių. Už prekę sumokėjau sekmadienį vakare, o televizoriaus, kurį neva turi pristatyti kurjeris, negaunu jau iki šeštadienio ir jau pradėjau abejoti ar išvis gausiu. Nes šiaip kas pristatinėja kurjeriais, pristato per 2-3 dienas. Į raštinius paklausimus ten išvis niekas nereaguoja. Paskambinus meluoja, kad prekę tuoj tuoj pristatys, bet aišku jos niekas nepristato. Nežinau kuo tai baigis, gal pavogs pinigus, gal ir ne. Bet kokiu atveju apsipirkimo procesas virto vargu ir nemalonia patirtimi. Nenoriu net pagalvoti, jei iš jų pirkta buitinė technika dar ir sugestų. Bet kokiam turguje lygis aukštesnis nei šitų patvorinių vertelgų. Žmonės, nesusigundykit geromis kainomis visokiose pakampių kontorose, tokiose kaip www.ok1.lt, turėsit tik bėdų.
29 komentarų tema "www.ok1.lt"
Patalpinti
Patvirtinti
Sveiki. Ir aš, ko gero, papuoliau ant sukčių kabliuko. Užsisakiau televizorių prieš dvi savaites, šiandien jau skambinau klausti kur mano prekė, melavo, pasakė, kad prekė įduota ir po pietų atveš. Pinigai jau sumokėti, tad dabar bijau, kad nebus nei prekės, nei pinigų. Jei nenorit turėt galvos skausmo, neužsisakinėkit prekių iš http://www.ok1.lt
2017 m. gegužės 22 d. internetinėje svetainėje „http://www.ok1.lt“ užsisakiau prekę – televizorių LG 49UH603v ( užsakymas pateiktas 1 priede). Prekę užsisakant tarpininkavo sūnus, nes aš nelabai išmanau apie televizorius, bei apsipirkimus internetu.
Kurjeris pristatė prekę sutartą dieną, penktadienį (gegužės 26 ). Jau atsiimant prekę pastebėjau, kad prekė kurią buvo rekomendavęs sūnus, buvo kitokioje pakuotėje, bet pagalvojau, kad įpakavimo gali būti keli variantai ir prekę priėmiau. Pakuotė kurioje gavau prekę pateikta 2 priede. Išpakavus prekę buvo akivaizdu, kad ji yra ne ta kuri buvo užsakyta (3 priedas), tai buvo metais senesnė šio televizoriaus versija. Prekė kurią užsakėme turėjo atrodyti taip kaip jūsų įmonės reklamoje pateikta (4 priedas). Sūnus bendravo su jūsų įmonės darbuotoju, kuris nuolat aiškino, kad atsiųsta prekė yra ta kurią užsakėme, bet po kelių dienų įrodinėjimo, išsisukinėjimo, vengimo atsakyti į skambučius, nuolat skambinant ir susirašinėjant pripažino, kad prekė visgi ne, o tos kurią mums pardavė šiuo metu neturi. Turime susirašinėjimą ir reikalui esant jį pateiksime. Tada buvo suderinta, kad vietoje atsiųstos prekės aš įsigysiu kitą televizorių, už jį primokėsiu priemoką, jis man bus pristatytas penktadienį (birželio 2 d.), o jį atvežęs kurjeris pasiims atgal ir pardavėjui nuveš mums netinkamą prekę. Atrodė, kad nesusipratimas išspręstas, abi pusės patenkintos. Tašiau šiandien, birželio 2 dieną negavau kurjerio įspėjimo, kad gausiu prekę. Paskambinau darbuotojui numeriu +37060366321, kuris į sūnaus skambučius neatsiliepia ir nuolat jį ignoruoja. Kadangi skambinau pirmą kartą, į skambutį jis atsiliepė ir pasakė, kad tuoj viską išsiaiškins ir perskambins. Kadangi neperskambino, už 30 min. jam pati skambinau daug kartų ir buvau ignoruojama, niekas jau į mano skambutį neatsiliepia, todėl galiu teigti, kad darbuotojai piktybiškai ,,tempia laiką‘‘ ir tikisi, kad taip išlauks 14 dienų ir aš negalėsiu grąžinti manęs netenkinančios prekės. Prašau neignoruoti mano pretenzijos, kurią jums siunčiu elektroniniu paštu, nes ją taip pat išsiųsiu ir registruotu laišku, adresu kuris pateikiamas ,, Rekvizitai.lt“. Jūs esate atsakingi už ten pateikiamų duomenų patikimumą, nors skambinant ten pateiktu direktoriaus telefono numeriu man niekas neatsako.
LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymas numato pareigą pardavėjui, nesutinančiam su vartotojo reikalavimu, atsakyti ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Todėl prašau nedelsiant su manimi susisiekti ir pakeisti prekę į tokią kokia buvo perkama, arba gražinti sumokėtus pinigus, kurie buvo sumokėti kurjeriui pristačius prekę, kvitą turiu, tik nepridedu, nes jis ne skaitmeninėje formoje.
Taip elgtis yra labai negražu, visi gali padaryti klaidų, bet vengimas jas ištaisyti yra prilyginamas sukčiavimui, todėl šiuo laišku informuoju, kad jei incidento nespręsite per artimiausias tris darbo dienas, šis atvejis bus pateiktas skundu Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai. Prieš pateikdama skundą turiu jus apie tai informuoti, tai ir darau šia pretenzija. Aš tikrai esu lojali ir galima spręsti šį konfliktą civilizuotu būdu, o kaip jis bus sprendžiamas priklauso nuo jūsų UAB ,, Vilvita“ darbuotojų.
Mes irgi „užsirovėme“ :/ Niekam nerekomenduoju pirkti http://www.ok1.lt (UAB Vilvita)
Paklausykit patarimų ir nepirkite iš šios el. parduotuvės! Kiekvieną dieną tik pažadai ir nieko daugiau, iš numerių kuriais jau yra skambinta susisiekti nepavyksta, reikia vis keisti savo numerį, kad būtų atsakyta. Prekės nepristatytos, pinigai negrąžinti. Neatgavus pinigų per savaitę laiko, kreipsiuosi į policiją, jei kas nors norėsite prisijungti, galėsime pateikti kombinuotą pareiškimą.
Pirkom televizoriu jokiu problemu, puikiai aptarnavo ir greit pristate.
Paskaicia komentarus ir nusprendziau parasyti.
Pirko. Is ok1.lt televizoriu ir likom labai patenkinti. Kaina pasiule maziausia, pristate per 2 dienas.
Jokiu nusiskundimu.
Užsakėm prekę, sumokėjom pavedimu, terminas (5d.) jau praėjo – nei prekės nei pinigų, absoliučiai jokių žinių, rengiuosi paduot teisman.
Pries sventes pirkom televizoriu, pristate sekancia diena. Aciu ok1.lt uz greita aptarnavima.
Pirkau Samsung televizoriu, likau patenkintas kaina ir aptarnavimu.
Sveiki,
Pasidalinsiu ir aš savo istorija. Pirkome televizorių LG 50PB5600 iš
http://www.Ok1.lt internetinės parduotuvės dar praėjusių metų liepos mėnesio
gale. Televizorių pristatė DPD siuntų tarnyba tiesiai į namus.
Televizorių išpakavome tik po savaitės laiko, nes turėjome tą pačia ar
kitą dieną išskristi į Turkiją atostogų. Kai parskridome, išsipakavome
ir pamatėme, jog televizoriaus ekranas sudaužytas… Susisiekus su
Ok1.lt elektroniniu paštu tiek su Ok1.lt, tiek su DPD siuntų tarnyba,
jie kaltina vienas kitą ir taip pasaka be galo. Kiek kartų
bepaskambintum nuo Rugsėjo iki Vasario, mums tik pasako, kad jie dar
neturi atsakymo dėl pinigų grąžinimo. Ok1.lt ekspertų išvados taip pat
negavome. Ir taip viskas sustojo. Mes esam iš Kauno, o Ok1.lt
sandeliai yra Vilniuje. Buvom sutarę telefonu, jog pasiimsim
televizorių tolesnėms ekspertizėms iš jų sandėlio Veiverių g. 9B-41,
tačiau atvykus į sutartą vietą ten jokia veikla nevyksta ir aplamai
yra kažkoks garažų masyvas.
sveiki
ar kas nors atgavote pinigus iš šiu sukčių ? pakliuvau ir aš į jų liūną. maitina pažadais jau antra savaitė. tai jau tikrai nebetikiu jais
sveiki , dar karta
visdėlto aš savo užsakymą gavau. vėliau nei buvo žadėta , nes pavedė juos logistika, pasak jų. bet , preke aš patenkintas ir kaina 100e pigiau nei kitur.
tai belieka parašyti teigiamą atsiliepimą.
Zmoga dar ispejo, kad nepirkciau is visokiu sudinu-nezinomu interneto parduotuviu, bet… uzsakiau, jau dvi savaites ir nera. Dar galvojau, kad greiciau butu lt uzsakysiu, su ta mintim permokejau apie 40% brangiau nei is aliexpreso, o net ir is ali buciau jau games nes buvo galima pasirinkti kad siustu is lenkijos… zodziu, sitie ilgai netems taip “dirbdami”
Pirkom televizoriu pres menesi, pristate per 2 dienas, kaina buvo geriausia.
Man pristatė sekančia diena po užsakymo. Jokių nusiskundimų neturiu.
Užsakinėju šioje įmonėje antrą kartą. Jokių problemų. Su pristatymu pigiau nei kitur. Pristatymas 1-2 dienos. Skaitinėju ankstesnius komentarus ir nesuprantu, ar čia konkurentai taip bando atmušti klientus ar Kalėdos buvo. Juk visi prekes ima iš ten pat – didmenos. Vieni daugiau užsimeta ir daugiau reklamuojasi, kiti pigiau parduoda be reklamos.
Pirkau televizoriu, aptarnavimas patiko ir pristate per 2 dienas. Pirkimas patiko.
Užsakus televizoriu gavome sekančia diena. Ačiu ok1.lt kolektyvui už greita pristatyma.
Per 2 dienas po uzsakymo!!! Aciu ok1 uz greita aptarnavina.
Jau ne pirma karta perku www. Ok1.lt Jokiu nesklandumu nebuvo, kainos visada geriausios pasiulo.
Sveiki ir mes pakliuvom. Gal kas nors gali rekomenduoti kur kreiptis, kad nors kažką grąžintų ar pinigus ar preke
Atsargiai visiems
Apgaudineja, geriau nepirkit.
Nupirkau, tada čia pasiskaičiau. Išsigandau.
Visgi, panašu, kad čia konkurentai rašinėja. Žmogus susiekė, informavo ir netgi su savo auto į Vilniaus rajoną atvežė per 2 dienas.
Uzsisakiau televizoriu Pirmadieni vs dar laukiu pristatymo. Nors zadejo siandien (Ketvirtadieni) DPD atvezti. Vis dar jokiu ziniu. Paskutinio skambucio nekele. Kreipsiuos i teisma jei reikes!
Užsakiau ir už dviejų parų žiūriu televizorių Nesudaužytą ,nesukeistą ir neprašė nei avanso ,nei išankstinio apmokėjimo ir bendravo normaliai !!! Pinigus sumokėjau kurjeriui. AČIŪ
Dar tokių melagių senai nematėm ir negirdėjom.
Jokių pirkimų iš jų!
Tikrai nepirkit zmones, pasigailesit.
Uzsisakiau, laukiau pristatymo, bet nepristate nieko. Parasius atsake, kad pristys kita diena. Kita diena nei nekelia ragelio, nei atraso, nei prekes pristate.
Blogiausias servisas koki esu mates.
Patirtis 4/10. Pinigus atgavau, tai nors tiek. Parduotuvė gal ir ne SCAMas, bet antrą kartą neberizikuočiau. Rekomendacija – sumokėt tuos 5 ar 10eur daugiau Skytech, Varlei ar net Senukams. Ir jei galvojat, kad ten prastas klientų aptarnavimas, tai žinokit čia jo iš vis nėra.