Zappy pagalvės – nerekomenduoju nėščiosioms
Nerekomenduoju užsakyti nėščiosioms ir kūdikių maitinimui skirtos Zappy pagalvės. Šioje bendrovėje dirbantis klientų aptarnavimo žmogus visų pirma nesugeba dirbti savo darbo – informuoti apie prekės pristatymą, o kai parašai, kad dar negavai pagalvės iki sutartos datos, gauni atsakymą, kad tai tavo problema, pasiskambink į siuntų tarnybą ir išsiaiškink, kur ji dingo. Ar tai tikrai pirkėjo rūpestis, kai prekė, už kurią buvo sumokėta, nėra pristatyta?
Antra, klientų aptarnavimo žmogus stokoja gebėjimų bendrauti, iškart užsipuola, o ne bando spręsti iškilusią problemą. Todėl nelinkiu nei vienai nėščiajai patirti tokio bendravimo.
Trečia, nesugebėjimas atsiprašyti ir pripažinti, jog suklydo. Nusipirkai – negavai – tavo problema – Zappy visiškai nesvarbu santykių su klientais kūrimas.
Linkiu su jais nepatirti jokių panašių situacijų!
Su taisyklėmis susipažinau ir sutinku.
Patalpinti
Patvirtinti